Lehekülgi: 1 2 |
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 30.09.16 22:06
|
|
|
Audi A6 C4 2.5TDI quattro - 1996 - yrks
Tere!
Umbes poolteist aastat tagasi hakkas pall veerema. Sai ostetud väga kehvas ning avariilises seisukorras audi, mille ilmselgelt oleks pidanud juppideks
võtma...
Lisad: sport hele kaltsusisu(millele tuleks ka tähelepanu pöörama hakata lähiajal), Kliima, 4xel aknad, kompu. Peamine lisa selle auto puhul on ikkagi
quattro.
Edasi liikuvaks jõuks on selle auto puhul siis prj seadistatud aju.
Tegemist on siis 90% enda käsitööga.
Aga alustame algusest, pildid mis ütlevad rohkem kui tuhat sõna:
Enamvähem sellisena siis toodud ta sai. Eelmine omanik sai selleks ajaks külge poogitud paisupaagi ja roolivõimendipaagi.
Sellisena oli ta koju jõudes, kui kõverad jupid olid maha keeratud.
[url=https://www.upload.ee/image/6210618/20150122_121435.jpg]
[/url]
Kõik neli ust sai välja vahetatud, liivaga pritsitud ning epotatud ja lõpuks värvitud.
Kapott samamoodi valtsitud äär ülesse murtud, rooste pritsiga eemaldatud ning värvitud.
Veljed värvitud.
Vahepeal üks väikene tegasilöök, mis leidis kiire lahenduse. Sai kundepoolne tala ka ette võetud kuna see oli ka kunagi paugu saanud.
Umbes selline nägi ta välja eelmise suve esimeses pooles:
Vihjeks võin öelda, et pildilisa tuleb lähipäevil juurde;-)
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 01.10.16 04:59
|
|
|
Väga tervitatav, tegidki teema Pane vähe juttu kah juurde, et mis
varustusega jne. Edasi samas vaimus!
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 01.10.16 08:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Väga tervitatav, tegidki teema Pane vähe juttu kah juurde, et mis
varustusega jne. Edasi samas vaimus!
veekaheksa |
Tänud tähelepanu eest, panin selle esimesse postitusse.
Jätkaks piltite postitamisega.
Järgmisena leidis aset v8 püstakute ehitus HP2 pidurite peale.
Millele järgnes madaldusvedrud(eibah) ja uued amordid, ette sai mäletamist mööda kyb exel-g ja taha läks sachs.
Tagant sai ka lahti võetud, esialgu siis sellejaoks, et kõik reguleeritavad osad liikuma panna ning puksid ära vahetada, aga siis tuli välja üllatus
mis pea kõikdel c4 quattro tüüpviga on olnud või saab kunagi olema.
Vana paak vs taastatud.
Sellisena ta eelmisele talvele vastu veeres:
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 01.10.16 08:30
|
|
|
Respekt!
Rohkem pilte ja juttu juurde!
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 02.10.16 19:30
|
|
|
Paar sõna siis mootori kohta ka.
Kui auto ostetud sai, siis oli tal selline kerge anomaalia, et külmast peast töötas 4 silindriga ainult. Esialgu ei hakanud tervet kaant maha võtma,
nukk eest ära ning selgus et nina poolt teise silindri hüdrotõukurid olid lihtsalt läbi.
Panin uued hüdrotõukurid ja see probleem sai lahendatud kuid mingi imelik tiks talle sisse jäi tookord.
Terve talve sai jääradasid selle tiksuga rallitatud. Tükk aega sai oodatud, et milla ta laiali lendaks, aga ei...
Kuna rõhu ja koormuse all ikkagi puterdas ja see tiks jubedalt segama hakkas, siis tõmbasin selle mootori laiali.
Puterdamise põhjust ei pidanud kaugelt otsima, klapivedrud olid ühekordselt.
Tegin ära plokiaanele kap. remondi ja kokku ta läks, lootes et sain tiksust ka lahti)
Puterdamine kadus nagu vits vette, sai jälle prj kividega rallima hakata.
Siit muidugi suur tänu Dimale, kes tuli vastu ja tegi mul selle softi hiljem ümber kuna puterdusest sain lahti.
Selle aasta kevadel kannatus katkes, sest see tiks riivas kõrva nii tugevalt.
Esialgu karter alt ära, oli näha et kõik poldid olid uute vastu vahetatud, saaled olid vahetatud ja sooned olid juba sees, muidugi firma oli
tundmatu.
Kaas uuesti maha ja kolvid välja. 5nda silindri kolb oli silmaga võimalik eristada, et rohkem kulund, see lausa loksus seal silindris sees.
Kuna tundus, et see mootor oli niigi palju üle elanud, siis otsustasin et taastama ei hakka.
Volvo klubist leidsin endale doonori v70 näol. Uuel mootoril võtsin alt lahti, originaal saaled olid sees millel kulumisjäljed täielikult
puudusid(kella peal oli ls. 274000km). Sai kõik uued kepsu-ja raamsaale poldid pandud ja aiste vahele mahutatud.
Muidugi puudusid ka sellel volvo mootoril topelt klapivedrud. Kaant maha võtma ei hakanud. Sõles sai siis topelt klapivedrud ja uued klapisääre
tihendid.
Pilt esimesest käivitusest:
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 06.10.16 15:16
|
|
|
Teeks vahepeal mõned väiksed täiendused.
Kevadel käisin Pärnus Ivo juures, kes lammutas parajasti üht s6-te. Sealt tõin endale tagumised pidurid, s-i tiivad juhipoolne oli ok, vajas ainult
liivapritsi, aga parempoolne selle eest läbi ussitanud.
Mõned nädalakesed hiljem läksin tagasi ja ostsin ta veljed ka ära, mis ta b8 all olid
Parempoolne tiib oli endal vanast ajast olemas, S4 oma muidugi, mille siis s6 omaks ümber ehitasin...
Stange oli võtta ainult replica, millele sai org. a6 sisu sisse ehitatud.
Meeletu sobitamise mäng käis sellega, sest ükski nurk ei tahtnud kokku istuda jne jne... Kogu selle stange ehitusega võlgnen tänud suures osas
kasutaja Audihauto-le, sest tema oli selle juba läbi põdenud ning aitas mind kogu enda väe ja jõuga.
parem-vasak võre tuli forsist ja alumine pikk ka siis sõbra poolt ehitatud audi 100 võrest.
Lõpuks kui kõik detailid krundi alla sai, siis hakkas essi nina juba ilmet võtma
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 07.10.16 04:49
|
|
|
Hoi!Olen selle auto ehitamisega,viimase 1,5 a. jooksul üpris kursis.Vaeva on sellega kõvasti nähtud,aga seda tean ka,et päris valmis asi pole.Mõnda
pooleli olevat projekti tean ka,mis vast miski aeg teoks saavad.
Aga mis ma ikka siin,las teema algataja ise räägib,seniks edu ja head ehitamist.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 21.10.16 10:52
|
|
|
Olin siis mina esimene omanik Eestis ja minult sa selle ostsid. Välimuselt oli ta prillikivi, aga paari aastaga läks ikka jubedalt rooste. Mootori
poole pealt nii palju, et käbiratta kiil läks pooleks ja lõhkus viienda kolvi. Ju siis ei saanud kõigeparem kolb sisse. Raamsaale poldid panin mina
uued, aga saalesi pole vahetanud. Eks ka mina tegin seal palju ja ega kõik meelde tulegi. S6 spidoplokkiga läks 108000 km ka kaotsi
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 21.10.16 15:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alan2
Olin siis mina esimene omanik Eestis ja minult sa selle ostsid. Välimuselt oli ta prillikivi, aga paari aastaga läks ikka jubedalt rooste. Mootori
poole pealt nii palju, et käbiratta kiil läks pooleks ja lõhkus viienda kolvi. Ju siis ei saanud kõigeparem kolb sisse. Raamsaale poldid panin mina
uued, aga saalesi pole vahetanud. Eks ka mina tegin seal palju ja ega kõik meelde tulegi. S6 spidoplokkiga läks 108000 km ka kaotsi |
Mäletan isegi kui rääkisid mulle seda juttu, et s6 kelladega läbisõit väiksemaks läks, kuid sellise auto puhul loeb kõige rohkem ikkagi omaniku hoolas
käsi, mitte number kellade peal.
Samas ei saa sa väita, et neid eelmiseid kellasid keegi mõjutanud on, või kas olid need samad kellad, millega see auto kunagi tehasest välja sõitis
ültse
Igatahes minul pole sellel läbisõidul mitte mingit tähtsust, olgu kasvõi miljon
Vahepeal siis nina värvitud, esimesed pidurid said ka mingi costum värvi peale ja uued rehvid mõõduga 235/40/18
|
|
|
erki226
huviline
Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1994
|
postitati 21.10.16 17:11
|
|
|
Vot sellise teema eest annaks küll vaguni täis respekti.Uskumatu,et mõnel inimesel on nii head oskused ja nii palju tahtmist sellisel kujul roima nagu
ta esmapilgul oli,veel üles ehitada.Ma olen alati pidanud parimaks autoks c4 kerega Audisid.Endal hetkel ka a6 ,aga samamoodi parempoolse esiosa
avariiga olnud .Pidasin lootusetuks oma autot sirgeks ja säravaks saada,aga see teema annab küll motivatsiooni juurde.Väga tubli autoomanik
igatahes!
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 21.10.16 18:12
|
|
|
Täitsa nõus läbisõidu koha pealt, aga lihtsalt mainisin. Pildi pealt on küll täitsa ilus, aga kuidas reaalselt? Detailid kõik ühtetooni?
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 21.10.16 20:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki226
Vot sellise teema eest annaks küll vaguni täis respekti.Uskumatu,et mõnel inimesel on nii head oskused ja nii palju tahtmist sellisel kujul roima nagu
ta esmapilgul oli,veel üles ehitada.Ma olen alati pidanud parimaks autoks c4 kerega Audisid.Endal hetkel ka a6 ,aga samamoodi parempoolse esiosa
avariiga olnud .Pidasin lootusetuks oma autot sirgeks ja säravaks saada,aga see teema annab küll motivatsiooni juurde.Väga tubli autoomanik
igatahes! |
Tänud sulle!
Tsitaat: |
Täitsa nõus läbisõidu koha pealt, aga lihtsalt mainisin. Pildi pealt on küll täitsa ilus, aga kuidas reaalselt? Detailid kõik ühtetooni?
|
Ega ma ei öelnudki seda paha pärast. Nagu ka eespool mainitud, siis kõik värvimine ja eeltöö on minu enda tehtud. Vigu leiab alati, sest värvitud
ikkagi garaa˛is kus puudub küllaldane valgus, ventilatsioon jne.
Värvitooni erinevus puudub. Katuse järgi võtsin tooni ning selle järgi ka kõik värvitud sai. Muidugi ennem oli toonierinevus igal pool. Esimesed
tiivad olid ühte tooni ja tagant oli ka varem midagi tehtud, seepärast katuse järgi võetud saigi...
Tagatiivad olidki ainuke asi, mis põhimõtteliselt sai värvitud ainult värvitooni erinevuse pärast... välja arvatud see:
ja see:
lahendatud sai nii, et liivaprits, epo ja mastiks:
Ei leia taga tiibade värvimisest ühtegi pilti, aga nägu näha siis tiivad hiljem värvitud.
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
|
Petu
|
postitati 27.10.16 12:58
|
|
|
Vägev taastamistöö tehtud autoga, müts maha.
Väga meeldib, et tegid tumesinisest autost musta. Musti C4-sid väga vähe ja hästi hoitud sedaane ka palju pole.
Jätka samas vaimus ja hoia foorumit kursis uuendustega. Hea lugeda ja vaadata.
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 27.10.16 13:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Petu
Vägev taastamistöö tehtud autoga, müts maha.
Väga meeldib, et tegid tumesinisest autost musta. Musti C4-sid väga vähe ja hästi hoitud sedaane ka palju pole.
Jätka samas vaimus ja hoia foorumit kursis uuendustega. Hea lugeda ja vaadata. |
Tänud
Tegemist ikkagi siiamaani tumesinisega(LZ5L), millegipärast paljud ütlevad et pigem näeb auto must kui tumesinine
Varem oli seda autot käepäraste värvidega ilmselt värvitud, sest kui esimest korda sellele autole värvi tooma läksin, siis originaaltooni oli ainult
katusel.
|
|
|
Petu
|
postitati 27.10.16 13:39
|
|
|
Vaatasin seda värskelt värvitud tiibade pilti ka kinnituseks ja olin kindel, et mustaks tehtud.
Aga sellegipoolest näeb ikka väga hea välja. Mis sidurit ja hooratast kasutad?
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 27.10.16 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Petu
Vaatasin seda värskelt värvitud tiibade pilti ka kinnituseks ja olin kindel, et mustaks tehtud.
Aga sellegipoolest näeb ikka väga hea välja. Mis sidurit ja hooratast kasutad? |
Vana hea audi100 2.5 tdi ühemassiline hooratas ning originaal sidur+korv. Kevadel mootori vahetusega sai uue ketta ja riiulist võetud kobedam korv.
Siiamaani hoiab...
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 27.10.16 20:08
|
|
|
Turbod ja pihustid stock ikka eks? Lihtsalt soft teine. Palju siis välja pigistas?
|
|
|
Petu
|
postitati 27.10.16 20:25
|
|
|
Vaata video kirjeldust.
Tsitaat: |
stock 150p502 nozzles, k16 boost 1.4 bar, remapped by prj. engine power 122kw, max torq 424nm
|
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 15.10.17 21:10
|
|
|
Tere üle pika aja!
Suvi oli rahulik. Tegeletud sai pigem kilomeetrite kogumistega ning korraliste hooldustega.
Tagumised pidurid said uuenduskuuri.
Tuleviku plaanide mõttes sai ette paigaldatud suur cooler(mõõdud olid 230x550x63), suurem osa tööd tegi selleks ära sõber Gert.
Selleks, et suvel ikka külma õhku saaks nautida, sai radikaid sisse poole viidud, kronsad ümber ehitatud, stange tühjaks tehtud jne jne.
Pool suve sai nii ringi sõita, et cooler oli ilusti stange taha ära pakitud, aga ühtegi toru sinna ei ulatanud.
Präeguseks on torud ühendatud ning jäin väga rahule.
Torude ühendamistest ja edasisest ehitusest jätaks pilte järgmiseks korraks ka.
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 16.10.17 21:15
|
|
|
Torude paigaldus siis:
Esialgu tundus väga lihtne ettevõtmine, kõik oli oma peas juba ette välja mõeldud.
Praktikas aga esines kõvasti puudujääke...
Kasutusse läksid igast erinevaid sumpa põlvesid: 90;45;30 kraadi, silikoonist sirgeid juppe ja paari põlve. Läbimõõduga 60-63mm, algselt jäi cooleri
ja sisselaske vahele peenem toru, kuid see nüüdseks ka asendatud 60mm toruga.
Põhja alt läbi ronimiseks kasutasin S4-ja turbo toru.
Uus peatükk:
Sidur hakkas nõrgaks jääma, sai hiljuti ühte tuttavat mudast välja ka veel aidatud... Piisas ühest tõmbest ja libisema hakkaski. Talvel hakkas ka
paaril korral järgi andma, kuna olen üsna rahuliku sõiduviisiga, siis kannatas päris pikalt veel sõita.
Kindlasti aitas kaasa ka uus cooler, sest tagumiku düno järgi tuli sealt ka väike jõulisa.
Uue siduri eeltöö käis ca. aastake. Taneli käest ostsin kasutatud korvi(SRE), siis tõin juurde teise hooratta ja ketas läks org. v8 oma(et säiliks
mingigi leevendus). Kogu kompott käis Tiidu juures, kes pani selle vastavalt ka tööle.
Auto seisis umbes nädalakese, kuid hiired olid juba nisu kapotialla toonud ning pesa endale kapoti ja polstri vahele meisterdanud.
Kerge vibra oli ka mind häirinud mõnda aega, olin kindel et tugipukk läbi ehk. Aga ei, otsad olid nii kinni, et haamriga koputades tulid ainult lahti,
pesemine ei aidanud. Ristis oli ka väike lõtk, peaks kusagil ära laskma taasatada...
Vahetusse läksid veel välimised veovõlli katted, ja esimesed piduriklotsid. Kaitsekummist teadsin juba varem, sest valuvelje sisemisele küljele oli
juba sülitanud määret, aga et klotsid nii otsas endaga olid, seda poleks küll uskunud(ühelt klotsilt oli kate lahti). Ja muidugi läks uus abs-i
rõngas.
Vibra kadunud, sidur kannatab ka kõvasti rohkem kui präegu talle anda oleks
Kasutaja Sector-il oli paar küsimust.
Natukese paljastaks siis tuleviku plaane.
Ajuks edc15+, pihustid dssr280, turboks bv50.
kõik asjad olemas, midagi juba testitud ka.
Proovitud sai ka k24 7000 pluss dssr pihusteid, kuid mina ei näinud seal erilist jõulisa võrreldes präeguse seadega...
Ajuga hetkel kõige rohkem vaja pusida, kes kokku puutunud, võiks endast märku anda.
Tervitades,
J
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 01.11.17 22:05
|
|
|
Uuendame.
Kõsimus:
Kas võib map-i otse kollektori külge panna või peaks eraldi vahetüki tegema enne kollektorit?
Esialgu läheb turbo originaal vl kollektori külge. Vaja veel vaakum kuidagi ära sättida, aga selle jaoks vaja vana ennem maha võtta.
Kollektorit sai tiba freesitud, et uue turboga suue sobiks.
Turbol on vaja nii külma kui kuuma osa keerata, bv50 miinuseks võib lugeda seda, et sellel vaja siis geomeetria lahti võtta, olen kuulnud et garretil
pidi lihtsamalt see käima.
Ilmselgelt ei tulnud see tervelt lahti.
Elame näeme, mis saama hakkab.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 02.11.17 21:36
|
|
|
Väga hea autoteema ! Edu ja jaksu edaspidiseks.
Korralik motivatsiooniallikas.
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
|
Petu
|
postitati 30.11.17 08:57
|
|
|
Liigub päris hästi ikka. Kirjuta, mis siis vahepeal juhtunud ja mida tegid ning kuidas seadistasid ka.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|