Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI quattro - 1996 - yrks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: yrks[/i] Paar sõna siis mootori kohta ka. Kui auto ostetud sai, siis oli tal selline kerge anomaalia, et külmast peast töötas 4 silindriga ainult. Esialgu ei hakanud tervet kaant maha võtma, nukk eest ära ning selgus et nina poolt teise silindri hüdrotõukurid olid lihtsalt läbi. Panin uued hüdrotõukurid ja see probleem sai lahendatud kuid mingi imelik tiks talle sisse jäi tookord. Terve talve sai jääradasid selle tiksuga rallitatud. Tükk aega sai oodatud, et milla ta laiali lendaks, aga ei... Kuna rõhu ja koormuse all ikkagi puterdas ja see tiks jubedalt segama hakkas, siis tõmbasin selle mootori laiali. Puterdamise põhjust ei pidanud kaugelt otsima, klapivedrud olid ühekordselt. Tegin ära plokiaanele kap. remondi ja kokku ta läks, lootes et sain tiksust ka lahti:)) Puterdamine kadus nagu vits vette:), sai jälle prj kividega rallima hakata. Siit muidugi suur tänu Dimale, kes tuli vastu ja tegi mul selle softi hiljem ümber kuna puterdusest sain lahti. [img]https://www.upload.ee/thumb/6216310/20150923_121205.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/thumb/6216317/20150922_132556.jpg[/img] Selle aasta kevadel kannatus katkes, sest see tiks riivas kõrva nii tugevalt. Esialgu karter alt ära, oli näha et kõik poldid olid uute vastu vahetatud, saaled olid vahetatud ja sooned olid juba sees, muidugi firma oli tundmatu. Kaas uuesti maha ja kolvid välja. 5nda silindri kolb oli silmaga võimalik eristada, et rohkem kulund, see lausa loksus seal silindris sees. Kuna tundus, et see mootor oli niigi palju üle elanud, siis otsustasin et taastama ei hakka. Volvo klubist leidsin endale doonori v70 näol. Uuel mootoril võtsin alt lahti, originaal saaled olid sees millel kulumisjäljed täielikult puudusid(kella peal oli ls. 274000km). Sai kõik uued kepsu-ja raamsaale poldid pandud ja aiste vahele mahutatud. Muidugi puudusid ka sellel volvo mootoril topelt klapivedrud. Kaant maha võtma ei hakanud. Sõles sai siis topelt klapivedrud ja uued klapisääre tihendid. Pilt esimesest käivitusest: [img]https://www.upload.ee/thumb/6216443/volvo_mootor.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI quattro - 1996 - yrks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.7%
- SQL:
58.3%
]