Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C7 3,0TFSI 228 kw S-Line - 2012 - HangOver
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Silverpm[/i] Küttekulu küttekuluks, siin on abiks ka softi muutmine, stocki alampiiril ehk millal tõmmatakse teine drossel kinni kus kompressor hakkab tekitama midagi+koormust mootorile või lastakse kõik väljast endiselt otse mootorisse, ilma kompreka läbimiseta kui mootorile ei avaldata koormust, see kõik oleneb ja 4.0tfsi ei ole kompressor mootor vs 3.0 tfsi .. ja ei kuulu ühtsele joonele panekule. 4.0 tfsi ja muude osas palju õnne ka pikemas perspektiivis . turbod plokikaante vahel. sama nagu böömwöö f01 biturbo mootoritel. uued masinad, natuke üle 100 tuh sõitnud ja probleemid .. :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C7 3,0TFSI 228 kw S-Line - 2012 - HangOver
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.3%
- SQL:
75.7%
]