Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi V8 3.6 - 1989 - SkAudimees1
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: SkAudimees1[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kivitare[/i] Tee kõik see, mida Kenwood soovitas. Seejärel tester kätte ja juhtmeid nö. läbi helistama. Kui on mingi rats akuga tehtud, siis kõigepealt see ahel üle vaadata. Ma olen küll autoelektri kohapealt suht juhm, aga igal asjal peaks omad takistused/näidud olema. Kui oled nagu mina, et ise testriga ilma juhendamata ringi käia ei oska, võta keegi appi, kes oskab. See V8 pole ses suhtes nii keeruline isend, et teadjam autoelektrik, kes ka asjasse süveneda oskab, sellest jagu ei saaks. Kontrolli kõik massipunktid üle. Googelda V8 el skeeme. Lae endale alla need ja elu on palju lihtsam. Ehk rahakogumise ajal tegele nende asjadega, mis raha ei küsi. Testriga mõõta, kangiga solgutada, genekas maha võtta, lahti ja vaadta, mis nägu harjad üldse on. Pingeregulaator ei maksa eriti palju. Massipunktid kontrollida. Eriti aku juures ja pagasniku juures vist vasaku tagatule all. [/quote] Autoelektri osas, olen ma Kivitarega sel juhul üsna samal pulgal. Aga on olemas ka mõni abikäsi :) Üldjoontes siiski võiks aku olla seal, kus tehases ettenähtud e. siis istme all. Sinna on ligipääs palju palju lihtsam kui aku tühi on vms, seega el. süsteem tuleb mingis osas tõesti taastada/ümber teha. Surveid olen tahtnud ka mõõta, et oleks asi selgem, kas saab/on mõtet seda mootorit taastada, kellal siiski Ls 312xxx Kkm...seega ei pruugi enam mootor sama värske olla. Kui tehasest tulles. Hetkel tõesti nii, et tegelen väiksemate asjadega, mis nii suurt raha ei nõua. Ja mis puutub uude akusse, küünlatesse, siis sel teemal juba ka Raunoga räägitud :) Küünlad saaksin ma 64e eest, Bochi originaalid nii nagu olema peab. Hind on minu jaoks täiesti okei :) 1x uut akut on nii või naapidi vaja, sest nende praeguse 2x akuga, mis v8-l kasutusel, ei tee suurt midagi pikemas perspektiivis. Sest need lihtsalt oma aja ära elanud. Kenwoodi soovitust võtan kindlasti kuulda, ja teeb diagnosti ära. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi V8 3.6 - 1989 - SkAudimees1
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.2%
- SQL:
57.8%
]