Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi V8 3.6 - 1989 - SkAudimees1
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: SkAudimees1[/i] Tervitus ka siinsele Audirahvale. Kuna isal hakkas täna igav, ja tema polnud selle autoga sõita veel kordagi ju saanud siis käis mulle peale, et lähme teeme väikse tiiru. Nii kaua käis peale kuni ma nõusse jäin. Aga kuna ei ole ma sinna jõudnud osta ei uusi küünlaid ega uut akut veel (talvel mu sissetulekud oluliselt pisemad kui suvel...) siis nii nagu ikka aku täitsa surnud. Susserdasime nii kaua juhtmetega kuni v8 käima läks, koha peal käis ilusti, ja ega saagi aru kas silindrid taga või mitte, isa vajutas korraks põhja täiesti, tema arvates 2 silindrit vähemalt tagant ära. Olgu see selleks soov oli siis isale väike tiir sellega teha siiski. Jõudsin siis oma kortermaja väljasõiduni kui Audi täiesti lambist välja suri, ei kippu, kõppu ega piuksugi...võtsin siis oma teise auto (Bmw e39 523i 2.8 142kw manuaal) tegin tiiru ümber maja, et krokodillidega Audile särtsu anda(pagass ju sellel elektriline ja ligi ei saa) .....ja võta näpust voltmeetri sõnutsi aku pinge alla 8voldi. Jaurasime nii kaua kuni saime voltmeetri 13-13.5 voldi peale, starter jõudis ainult veerand tiiru teha ja käima ei saa, tee mis tahad. Lõpuks ei jäänudki muud üle, kui nöör Audile sappa, kast N peale ja vedasin siis slepis (õnneks, et Audil on konks taga) v8 parkimiskohale tagasi.... Tundub, et sellest Audist on keegi geenius ikka kunagi üle käinud, tehnopool ikka üsna solk..maha ma seda Audit kellelegi "doonoriks" ei müü, vaid nüüd vihameelega teen selle si*ahunniku ise korda. Mõistus ütleb küll, et lihtsam sellest autost loobuda, aga süda ei luba :) R. Krimm´i käest sain ka ühe kontakti, kellega lähiajal ühendust võtan, ja kui võimalik siis terve auto lahkamisele viin, et kõik vead mis sellel küljes, päevavalgele saaks..siis teaks vähemalt kus alustama peaks. Niisama huupi raha loopida kuskile, ilma tulemust nägemata ma ka ei soovi... Samas ei saa öelda, et kõik nii must valge HALVA kõrval oleks. Audi kere on hea (va. tiib) Nii hea kerega autot pole mul veel olnud.. Kui vanakese lahkamine tehtud, siis kindlasti kirjutan sellest ka foorumisse :) Väike positiivne emotsioon ka siia: Vähemalt mu teine auto mis kannab küll mitte Audi marki, tõmbas rehvi tühja, kui korraks põhja vajutasin, see tegi näo naerule.. Audi poolepealt on tänased emotsioonid kurvavõitu kahjuks..mainin ära veel, et v8-l kütust oli/on piisavalt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi V8 3.6 - 1989 - SkAudimees1
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.7%
- SQL:
63.3%
]