Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 5000S Avant 1984 - Taavisport
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: taavisport[/i] Tere. [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/9/253774111753e7_l.jpg[/img] Pole pikalt kirjutanud siia kuid auto endiselt alles ja olen vahelduva eduga sellega toimetanud. Ma pikalt ei kirjuta kuid panen siia rohkem pilte ja nimekirja tehtud töödest: 2018 kevadel kiskusin tagasilla alt ära kuna kõik tundus seal vedel. Kuid kes sellega varem on kokku puutunud teab, mis võib juhtuda kui vana autot "remontima" hakkata, et avastad lahti võtmisel, et vigu muudkui tuleb juurde :) Tagasillas sain vahetatud kõik võimaliku mis seal on: värv, suured puksid, amordid, rattalaagrid, kõik piduri torud ja voolikud, vasak piduri sadul. Autol pole nüüd ühtegi vana piduritoru ega voolikut. [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/253775837a16dd_l.jpg[/img] puksi sisemus kukkus ise välja [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/2537757592ec4c_l.jpg[/img] liiva/soodaprits [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/25377629e3c130_l.jpg[/img] uued laagrid [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/25377585730008_l.jpg[/img] vana versus uus Kogu selle ettevõttmise ajal meenub mulle seoses enese ohutusega üks pilt, mille siit samast foorumist leidsin, kus sigar on taliga puu otsa tõmmatud ning mehhaanik askeldab seal all :D See on mul endal arvutissegi salvestatud. Oli märgata, et kütuse torustik pole ka just parimas seisus kuna üks toru on seal oli rauast. Kuna tagasild sai maha võetud, tundus mõistlik ka torudega tegeleda. Paak maha ja ka selle roostesed kohad puhtaks. Kütusetoru maha võttes murduski see kergel painutamisel kolmeks juppiks. Lasin teha vana põhjal uue, täis pikkuses. [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/25377655c4642d_l.jpg[/img] Kui tagasild ja paak eest ära tundus mõistlik ka põhjaga tegeleda, sest kerge pinnarooste andis enda olemasolust märku. [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/12/25378117e97fb6_l.jpg[/img] [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/253776176e1e0b_l.jpg[/img] Tagumise otsaga sai asi ühele poole siis keerasin auto garaazis ringi ning vahetasin välja kõik esimesed piduritorud ning voolikud. Samuti piduri pommi juures olevad torud, kust vedelikku tilkus. Mootoriõli tuli õlivanni tihendi vahelt. Selleks et see hästi kätte saada võtsin esimese poolraami maga ning vahetatud sai kõik puksid ning käigukasti padjad, mille oli pehmeks muutnud sinna peale tilkuv õli. [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/25377669bbf030_l.jpg[/img] [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/25377675917c1e_l.jpg[/img] Poolraami pealt on näha, kui palju õli on välja tilkunud. [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/253776775ed376_l.jpg[/img] Paras katsumus oli uusi pukse sisse saada tervelt. Laenasin Kärcheri tekstiilipesurit ning tulemuseks oli ca pool kilo muda ja liiva mis autost välja tuli. Enamus mustuses oli pagasiruumi põhjavannist. Kuid usun, et ka istmeid pole kunagi nii korralikult puhastatud. [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/9/25377401134b22_l.jpg[/img] [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/9/25377407355b0b_l.jpg[/img] [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/9/25377405c785a0_l.jpg[/img] [img]http://static2.nagi.ee/i/p/1015/9/2537740904ed2d_l.jpg[/img] Jätkub, hetkel auto jälle töös. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 5000S Avant 1984 - Taavisport
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.3%
- SQL:
63.7%
]