Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 5000S Avant 1984 - Taavisport (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 16688)
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 14.06.15 08:31 Tsiteeri
Audi 5000S Avant 1984 - Taavisport



Hei.
Tegemist on 1987 Audi 5000S Avant mudeliga, mille välimus vastab 1984 aastale, sellel on 2,2 101 KU bensiini mootor, manuaal ja esivedu. Masinal on küljes sellised lisad nagu (millest küll osa ei tööta hetkel): elektrilised mäludega istmed, elektriline katuseluuk ja aknad, püsikiirusehoidja, kliima. istmesoojendused, kesklukk. Kõik on autol originaal, isegi originaal kassett makk on alles, mitte küll autos :).
Masin on toodud 90nendate alguses Kanadast ning originaal läbisõit on alla 250 000 km. Ise olen autot omanud 4 aastat ja olen selle kolmas omanik. ARK andmetel on hetkel Eestis arvel viis audi 5000 millest üks on universaal - seega ainuke Eestis. Kui see oleks tavaline 100 siis ei viitsiks ma seda putitada ja oleks selle ammu ära visanud.

Aga tööd on olnud auto juures palju. Ära olen vahetanud tagumised piduri sadulad (nii et käsipidur töötab). Masinal hakkas paar aastat tagasi lekkima roolilatt ning jäi jälle natukeseks ajaks seisma. Nimelt tilkus õli sumbutaja peale ja ümber, siis ohutuse huvides panin auto garaazi. Sel kevadel hakkasin uuesti masinat remontima. Vahetatud on sumbutaja tagumised kaks pütti, kõik kettad ja klotsid, piduri peasilinder esimesed õõtshoovad, esimene vedru ja roolilatt.


http://static1.nagi.ee/i/p/964/18/2410460730997b_l.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/964/18/24104621150745_l.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/964/18/241046238f72ad_l.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/964/18/24104617437524_l.jpg

Just sai läbitud tehnoülevaatus, nii et võib jälle liiklusesse tormata, edasi putitada ja paremaid pilte teha. Viimane pilt on 2013 suvi.
http://static2.nagi.ee/i/p/905/8/2262715768b6a4_l.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.15 08:38 Tsiteeri


Üliäge välimus. Kahju et euro nr on, kuidas tagumine paneel lahendatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
majanduskriizz
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4000S; A80Qx2

postitati 14.06.15 09:20 Tsiteeri


Äge, et selliseid autosid veel leidub. Mainin ära, et el. katuseluuk ja aknad, püsikiirusehoidja, kliima ja kesklukk on küll standard varustuse osad sel masinal, aga võrreldes euroopa masinatega võib neid küll lisadeks lugeda:D Kas autoga on säilinud ka mingit audi kirjandust?


80-ndatel lõppes autode tootmine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 23.06.15 16:26 Tsiteeri


Eks nende vanakestega olegi nii, et vajavad pidevat nokkimist. Masinaga oli kaasas paks tehase remondi manuaal. Toona vist oskas iga mees autot parandada :) Seal on üksipulki lahti seletatud kuidas autot lahti võtta ja uuesti kokku panna nii, et ühtegi mutrit ei jääks üle.


http://static1.nagi.ee/i/p/965/22/2413074791513e_l.jpg

Tagumised tuled olid originaalis sileda klaasiga (ilma sooneta). Kuna mul oli olemas tagavara tuled siis panin külge sedaani pikka tagumise tule. On olemas ka US numbri must plastik, mis läheb külge (võibolla) kui panen lühikese numbri, et saada rohkem eripära.

Ühest asjast pole ma veel aru saanud. Tagumisel luugil on kojamees ja seespool mootor aga kust see kõik tööle käib, seda ma ei tea :)

http://static1.nagi.ee/i/p/965/22/2413074339c330_l.jpg

http://static1.nagi.ee/i/p/965/22/24130745f34a42_l.jpg


http://static1.nagi.ee/i/p/965/22/24130749eddd91_l.jpg
Masinal keris ette 250 000 km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 23.06.15 16:47 Tsiteeri


Lükad kojameeste kangi armatuuri poole?


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 10.07.15 09:48 Tsiteeri


Ei anna ette lükata, samasugune mõistatus on esitulede pesurid. Paak on, voolikud jooksevad aga stange küljes on need rohkem ilupärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 10.07.15 10:19 Tsiteeri


Tulede pesurid peaksid rakenduma koos klaasipesuriga. Tasub kontrollida, kas pump paagi küljes on veel töökorras ja kas relee on olemas kaitsmeplokis (peaks olema 4. pesas).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 10.07.15 11:32 Tsiteeri


Äge. Muud ei oska öelda. Jälgime huviga edasist arengut. ;)


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 16.01.16 22:07 Tsiteeri


Pühapäeva autoga on nagu ikka, kilomeetreid tuleb aastas vähe. Sai just 1000 km täis, kevadest. Vahepeal, detsembris, on autole tehtud ülevaatus ja alla pandud talverehvid. Sain alguses korduva, tagumise vasaku piduri pärast. Peale liugtappide liigutamist, määrimist, sain järgmisel nädalal ülevaatuse läbi. Detsembris panin peale veel uue aku. Rohkem peale tankimise teinud ei ole.
Külmadega masin seisis ja nüüd olen seda natuke liigutanud.
Lumel sõites unistan, et see võiks quattro olla. Sellel masinal pole peal ühtegi juhti abistavat elektroonilist seaadet. Võrreldes mu uue autoga on sellel vaja ikka roolis tegeleda juhtimisega. Väga tugev alajuhitavus.
Käisin täna ilusa ilmaga suusatamas ja teime autost paar klõpsu.

http://static1.nagi.ee/i/p/978/64/244660037eb5fb_l.jpg

http://static1.nagi.ee/i/p/978/64/2446600164a9ad_l.jpg


http://static1.nagi.ee/i/p/978/63/2446599915f1ea_l.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karatemark
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6

postitati 17.01.16 18:24 Tsiteeri


Nägin seda kenat masinat Pannjärvel :) Huviga jälgin teemat :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 17.01.16 18:37 Tsiteeri


Väga vinge masin. Ei teadnudki, et 5000 ka avandina saada oli... Eks ta üks kena pensionisammas ole, ära midagi pekki keera. Jõudu ja jaksu putitamisel.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 10.02.16 20:46 Tsiteeri


Nimelt, juhtus selline asi jälle, et masinal kustusid sõdu ajal tuled ära. Töötasid ainult kaugtuled kangi enda poole tõmmates. See tuledelüliti läbikärssamine pidi vist olema levinud viga, kus kontaktid kuuma tõttu sisse vajuvad. Probleemile tuli leida mingi muu lahendus kui kontaktide pingutamine. Foorumist otsides leidsin ühe variandi.
Nüüd on tuledel vahel relee, mis tuledelülitist otse voolu läbi läbi ei lase.
http://static1.nagi.ee/i/p/979/56/24489137a20005_l.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 12.02.16 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taavisport
Nimelt, juhtus selline asi jälle, et masinal kustusid sõdu ajal tuled ära. Töötasid ainult kaugtuled kangi enda poole tõmmates. See tuledelüliti läbikärssamine pidi vist olema levinud viga, kus kontaktid kuuma tõttu sisse vajuvad. Probleemile tuli leida mingi muu lahendus kui kontaktide pingutamine. Foorumist otsides leidsin ühe variandi.
Nüüd on tuledel vahel relee, mis tuledelülitist otse voolu läbi läbi ei lase.
http://static1.nagi.ee/i/p/979/56/24489137a20005_l.jpg


See oli vanemate Audide viga jah, endal oli B3 kerega 80-ja 90-l mõlemal sama häda, et muidu tuled ei töödanud, kui kaugtuled kangi tõmmates. Aitas mõlemal puhul kangi päevatulede kangi vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kris282
huviline



Registreerunud 10.08.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro

postitati 22.02.16 10:49 Tsiteeri


Ehk on kojameeste kang vahetatud kunagi ? St. küljes ehk sedaani kang ?
Kris


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 07.05.16 14:24 Tsiteeri


Masin on nüüd aprillist igapäevases kasutuses. Mootori puterdamise vastu tühikäigul sai puhastatud tühikäigumootorit. Peale seda on natuke parem. Mootor on endiselt alt natuke õline, tulevikus oleks vaja vahetada ära paar mootori tihendit, mis eeldab suuremahulisemat tööd. Kevadel hakkas lekkima jahutusvedeliku paisupaak, anduri juurest. Hetkel otsin uut paaki kuna selle parandamine ei aidanud. Ajutine lahendus ei lase vähemalt tilkuda. Tegin vahepeal korda tulede pesurid. Nimelt juhipoolse pesuri taga oli voolik katki murdunud ning sinna otsa oli kunagi pime otsa pandud.
http://static1.nagi.ee/i/p/983/29/24582413f4e4e6_m.jpg?1462630421
Autole panin alla originaal valuveljed, suverehvidega. Kütusekulu on ca 8 sajale.
Vanakeste kogunemisele ei olnud aega minna kuid selle auks tegin täna masinast ühe "rolling shot"i :cool:
http://static1.nagi.ee/i/p/983/29/245824111d6471_l.jpg

Lisaks anduriga paisupaagile otsin rooli, el. akna lülitit, avandi ilusat tervet lage ja sinist pagasi vanni koos varuratta kattega. Kui kellegi on midagi üle, võib pakkuda (sõnumitesse).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 01.03.19 08:41 Tsiteeri


Tere.
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/9/253774111753e7_l.jpg
Pole pikalt kirjutanud siia kuid auto endiselt alles ja olen vahelduva eduga sellega toimetanud.
Ma pikalt ei kirjuta kuid panen siia rohkem pilte ja nimekirja tehtud töödest:
2018 kevadel kiskusin tagasilla alt ära kuna kõik tundus seal vedel.
Kuid kes sellega varem on kokku puutunud teab, mis võib juhtuda kui vana autot "remontima" hakkata, et avastad lahti võtmisel, et vigu muudkui tuleb juurde :)
Tagasillas sain vahetatud kõik võimaliku mis seal on: värv, suured puksid, amordid, rattalaagrid, kõik piduri torud ja voolikud, vasak piduri sadul. Autol pole nüüd ühtegi vana piduritoru ega voolikut.
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/253775837a16dd_l.jpg
puksi sisemus kukkus ise välja
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/2537757592ec4c_l.jpg
liiva/soodaprits
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/25377629e3c130_l.jpg
uued laagrid
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/25377585730008_l.jpg
vana versus uus
Kogu selle ettevõttmise ajal meenub mulle seoses enese ohutusega üks pilt, mille siit samast foorumist leidsin, kus sigar on taliga puu otsa tõmmatud ning mehhaanik askeldab seal all :D See on mul endal arvutissegi salvestatud.

Oli märgata, et kütuse torustik pole ka just parimas seisus kuna üks toru on seal oli rauast. Kuna tagasild sai maha võetud, tundus mõistlik ka torudega tegeleda. Paak maha ja ka selle roostesed kohad puhtaks. Kütusetoru maha võttes murduski see kergel painutamisel kolmeks juppiks. Lasin teha vana põhjal uue, täis pikkuses.
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/25377655c4642d_l.jpg


Kui tagasild ja paak eest ära tundus mõistlik ka põhjaga tegeleda, sest kerge pinnarooste andis enda olemasolust märku.
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/12/25378117e97fb6_l.jpg
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/253776176e1e0b_l.jpg

Tagumise otsaga sai asi ühele poole siis keerasin auto garaazis ringi ning vahetasin välja kõik esimesed piduritorud ning voolikud. Samuti piduri pommi juures olevad torud, kust vedelikku tilkus. Mootoriõli tuli õlivanni tihendi vahelt. Selleks et see hästi kätte saada võtsin esimese poolraami maga ning vahetatud sai kõik puksid ning käigukasti padjad, mille oli pehmeks muutnud sinna peale tilkuv õli.
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/25377669bbf030_l.jpg
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/25377675917c1e_l.jpg
Poolraami pealt on näha, kui palju õli on välja tilkunud.
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/10/253776775ed376_l.jpg
Paras katsumus oli uusi pukse sisse saada tervelt.

Laenasin Kärcheri tekstiilipesurit ning tulemuseks oli ca pool kilo muda ja liiva mis autost välja tuli. Enamus mustuses oli pagasiruumi põhjavannist. Kuid usun, et ka istmeid pole kunagi nii korralikult puhastatud.
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/9/25377401134b22_l.jpg
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/9/25377407355b0b_l.jpg
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/9/25377405c785a0_l.jpg
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/9/2537740904ed2d_l.jpg
Jätkub, hetkel auto jälle töös.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 01.03.19 08:49 Tsiteeri


Pane siis ikka tapsemalt kirja ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 01.03.19 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Pane siis ikka tapsemalt kirja ;)

toimetasin nii kaua muutmisega, et juba jõuti vastata :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vunts
huviline



Registreerunud 05.12.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 FL 2009, MB E klass 2015

postitati 01.03.19 12:56 Tsiteeri


Vau! Esimest korda nägin seda teemat ja lugesin mitu korda läbi. Tõsiselt äge projekt, müts maha selliste meeste ees! Edu ettevõtmistes!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 01.03.19 16:51 Tsiteeri


Korralik pensionisammas!


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marekM
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985

postitati 05.03.19 16:35 Tsiteeri


Lahe,

Mul endal C3Q 100 karelink, millele panen 5000 stanged, esituled-võred, armatuuri ja sisu sisse.
Kas sul spido trossiga?
Kapotialusest viitsid pilti teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 07.03.19 05:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marekM
Lahe,

Mul endal C3Q 100 karelink, millele panen 5000 stanged, esituled-võred, armatuuri ja sisu sisse.
Kas sul spido trossiga?
Kapotialusest viitsid pilti teha.


Tere.
Spidomeeter on jah trossiga. Sõites see vahel kipub undama ja kõikuma.
Kapotialusest praegu head spetsiaalsest tehtud pilti pole, kus oleks kõik ilusti näha. Mootor on passi järgi KU kuid hiljuti aeg avastasin NF koodi kuskilt, kui mootorit puhastasin.
Keskel on seal kiiruse vaakum hoidik.
Paisupaak on Topran. Kui kellelgi on korraliku originaali siis võib teada anda.
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/18/2537967106506d_l.jpg


Parimat
Taavi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 12.04.19 20:43 Tsiteeri


Tere
Tõin täna koju tagasi vanakese :cool:

http://static2.nagi.ee/i/p/1015/73/2539335543de44_l.jpg

Talvisel peerioodil sai natuke mõeldud ja kaalutud, mida autoga edasi teha. Fakt oli, et esimesed tiivad vajavad värvimist. Lisaks oli näha, et ka tagumise luugi parem nurk on kahtlane, rooste täkked kapotil ja katusel.
Pika kaalumise peale otsustasin, et lasen terve auto üle värvida lasta.
Auto kiskusin kodus nii laiali kui sai. Kõige raskem osa oli ära saada liiste katuse äärest, uste pealt ja tagumise osa klaasidelt. Pooled neist on nüüd kahjuks pragulised, kuna plastik on ajaga rabedaks muutunud. Ustele olen saanud uuemad liistud kuid tagagaosa liiste veel otsin.

http://static2.nagi.ee/i/p/1015/73/253933612776d3_l.jpghttp://static2.nagi.ee/i/p/1015/73/25393349bc84af_l.jpg
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/73/25393351a34f57_l.jpg

Eeltööde käigus selgus kahjuks, et tagumist paremat külge on kunagi parandatud ja pahteldatud, sellest ka paneelide väike ebatäpsus. Tagumisel luugil oli vaja eemaldada klaas, et rooste korralikult eemaldada.

http://static2.nagi.ee/i/p/1015/73/253933476dd565_l.jpg
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/73/2539334582203f_l.jpg
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/73/253933438299d2_l.jpghttp://static2.nagi.ee/i/p/1015/73/253933537ba5cd_l.jpg
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/73/253933639c6dc9_l.jpg

Värvimise vahel jõudsin vahetada radiaatori värskema vastu, pole küll originaal aga peaks olema oluliselt parem kui vana.
Uued NGK küünlajuhtmed, mille sai ilusti panna plastikust toru sisse kui selle üks külg ehitusnoaga lõhki lõigata.
Uus temperatuuri andur.
http://static2.nagi.ee/i/p/1015/73/25393357987aca_l.jpg

Edasi on vaja leida aega, et uksed, lukud, liistud ja aknad ilusti joonde saada ning loodetavasti leian mingi laheduse lahtisele laeriidele.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 13.04.19 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taavisport
loodetavasti leian mingi laheduse lahtisele laeriidele.:)


Avandil pole ju laeriidega mingit probleemi - lagi mahub tagaluugi kaudu autost vabalt välja.

Vat sedaanimeestel on selleks puhuks head lahendust vaja - kas teerab tagaukse kaudu välja või mitte. Tavaliselt mitte ja tuleb mingi klaas maha lõigata. (mis pole ka muidugi kosmos, aga autoomaniku mõistuse jooksutab see tavaliselt kokku; et mismõttes ma hakkan klaas maha-peale 1h lisatööd tegema, see on ju liiga keeruline :D)

Ja kui lagi väljas, asi see riie seal peal siis vahetada on.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 13.04.19 08:14 Tsiteeri


NF mootor on juba uuem tüüp, 2.3 kubatuuriga, 100kW ja kandilise kollektoriga.
Mina kunagi vahetasin enda omal neid hiina radiaatoreid aastas korra. Plastikust otsakaantele tekkisid mõrad ja hakkas lekkima, lahenduseks oli originaalradika otsimine ja paigaldamine. Võibolla nüüd on need B kärakad parema kvaliteediga.
Radiaatori temperatuuriandureid on vähemalt kahte sorti, nagu ka pildilt näha, siis kahe ja kolme klemmiga. Viimane pakub kahe kiirusega ventilaatori juhtimist, sõltuvalt siis radiaatori tagasivoolu temperatuurist.

Soovin edu.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.5% - SQL: 28.5%]