Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 5000S Avant 1984 - Taavisport
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: taavisport[/i] Hei. Tegemist on 1987 Audi 5000S Avant mudeliga, mille välimus vastab 1984 aastale, sellel on 2,2 101 KU bensiini mootor, manuaal ja esivedu. Masinal on küljes sellised lisad nagu (millest küll osa ei tööta hetkel): elektrilised mäludega istmed, elektriline katuseluuk ja aknad, püsikiirusehoidja, kliima. istmesoojendused, kesklukk. Kõik on autol originaal, isegi originaal kassett makk on alles, mitte küll autos :). Masin on toodud 90nendate alguses Kanadast ning originaal läbisõit on alla 250 000 km. Ise olen autot omanud 4 aastat ja olen selle kolmas omanik. ARK andmetel on hetkel Eestis arvel viis audi 5000 millest üks on universaal - seega ainuke Eestis. Kui see oleks tavaline 100 siis ei viitsiks ma seda putitada ja oleks selle ammu ära visanud. Aga tööd on olnud auto juures palju. Ära olen vahetanud tagumised piduri sadulad (nii et käsipidur töötab). Masinal hakkas paar aastat tagasi lekkima roolilatt ning jäi jälle natukeseks ajaks seisma. Nimelt tilkus õli sumbutaja peale ja ümber, siis ohutuse huvides panin auto garaazi. Sel kevadel hakkasin uuesti masinat remontima. Vahetatud on sumbutaja tagumised kaks pütti, kõik kettad ja klotsid, piduri peasilinder esimesed õõtshoovad, esimene vedru ja roolilatt. [img]http://static1.nagi.ee/i/p/964/18/2410460730997b_l.jpg[/img] [img]http://static1.nagi.ee/i/p/964/18/24104621150745_l.jpg[/img] [img]http://static1.nagi.ee/i/p/964/18/241046238f72ad_l.jpg[/img] [img]http://static1.nagi.ee/i/p/964/18/24104617437524_l.jpg[/img] Just sai läbitud tehnoülevaatus, nii et võib jälle liiklusesse tormata, edasi putitada ja paremaid pilte teha. Viimane pilt on 2013 suvi. [img]http://static2.nagi.ee/i/p/905/8/2262715768b6a4_l.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 5000S Avant 1984 - Taavisport
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.5%
- SQL:
66.5%
]