Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Nonii, käigukast on nüüd korras. Tegin selle asja ise ära siiski, kuna mul oli vana kast ka olemas mille ma esimesena lammutasin siis sai tolle peal harjutatud lahti ja kokku panemist. Vana kast oli ikka üsna läbi omadega, torseni satelliitide võlli tift oli katki läinud ja võll oli korpusesse sisse söönud päris kenasti. Ühel hetkel oleks võll korpusest väljas olnud suure paugu saatel. Uuele kastile sai pandud vana kasti 3 ja neljanda käigu hammasratad ja sünkronisaatorid. Kast on nüüdseks auto küljes ja töötab kuid selgus, et hooratas on kas vigane või piirajaga sest pöörded ei tõuse üle 6000 RPM. Sama hooratas oli mu eelmisel valgel 200 ja oli sama teema, viga üles ei leidnud ja alles kui hoorata vahettasin siis kadus viga ära. [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair1_zpseea28b98.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair2_zpsf74eada2.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair10_zps0ebcedae.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair8_zpsa40022d5.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair9_zpsd9a38e65.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair7_zpse89b8b6d.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair6_zps140a52bc.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair3_zpsd9b5ebcc.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair4_zpsee008415.jpg[/img] 1985a. ja 1987a. võllide erinevus. 1987a. (alumine võll) on õlituskanalitega. [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair5_zps2100a551.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair11_zpscf0290dd.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair12_zpsf5ca5184.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair13_zps7f57942b.jpg[/img] Nüüd on vaja lahendada järgmised vead: 1. Tühikäiku pole, alguses masin käib natuke ja siis sureb välja. Kui gaasi peal hoida siis käib. Sõita saab. Peab küttepumpa kontrollima. 2. Jahutusventilaator hakkab kohe tööle. Peab kontrollima sisselaske peal olevat andurit, kui see ei aita siis jälle pikem otsimine. 3. Armatuuri valgused põlevad ainult siis kui mootor ei tööta. Tulede lülitit peab kontrollima. 4. Kapott poleerida. Need on hetkel põhiasjad mis tuleb ära teha ja kui keegi oskab kaasa rääkida siis igasugune info on teretulnud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.1%
- SQL:
58.9%
]