Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.5TDI - 1989 - kaarelv
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kaarelv[/i] Kirjutan ka siis natukene, mis olen vahepeal teinud ja mida head-halba avastanud. 1.Käisin autoga umbes kuu aega tagasi ülevaatusel. Sain puhtsalt läbi, aga ainult tagumiste numbritulede kohta kurdeti. 2.Sai hiljuti tehtud ka uus alumine turbolõdvik metallist ja otsad vana lõdviku küljest võetuna. 3.Üritasin lage liimida sprayliimiga, aga hetkel jääle maha tulnud, peab uuesti tegema. 4.Panin peale keskluku elektroonilise vaakumpumba ning ühendasin vaakumtorudega ära. Siis kui tarvis saab nupust tööle panna ja pärast uuesti seisma, et läbi ei põleks. 5.Avastasin, et 12. kaitse põleb jube tihti läbi... Sain küll diffriluku sisse, aga peagi põles kaitse läbi. Äkki keegi oskab öelda, mis selle kaitsme alla kuulub?? (mul omal saksakeelne, muidu on ka esiklaasi pesuri juhtmestik mul vigane, äkki sellega seotud). Lisaks olen märganud, et kui kaitse läbi, siis check-engine tuli ja märgutuli, kui uks lahti on, enam ei funka ning samuti ka aegreleega valgustid ei lülita ennast süüte korral lühikese aja peale... 6.Enne seda kui lage hakkasin liimima, pidin ka katuseluugi maha kiskuma. Leidsin et tagumised hoovad olid mõlemad katki ning ehitasin kahest ühe kokku. Vähemalt katuseluugi polster on nüüd kinni ja katuseluuk toimib ilusti. 7.Enne ülevaatsut tegin autol veel käsipiduri korda. Tagumine parempoolne käsipiduri hoob supporti küljes käis väga raskelt, sest tihend oli sinna vahele kiilunud. Selle sisemise splindiga sai küll vaeva nähtud, aga kui lukksepast vennalt abi küsida, siis sai tehtud ja nüüd toimisid hästi(seda mainiti viimasel ülevaatusel, et üks ratas ei võta üldse). 8.Poleerisin ka auto korra ära, aga pole jõudnud veel vaha peale kanda, peakski selle peagi ette võtma. 9.Sai ostetud ka valged külgmised suunad. Forss isegi tegeleb selliste asjadega. Kahju, et esimesi valgeid suundi ei leidnud. Väidetavalt pidid Golf 2 GTI või vana Jetta omad hakkama... Äkki on kellegil pakkuda korralikke või teab kust saab 20V kerele esimesi stange küljes asuvaid suundi? 10. Olen hakanud ka mõtlema diisli summutaja püti külge panekust, sest diisel ikkagi suitseb... Muidu sai veel proovitud, et äkki saab kõrgsurvepumba paika keerata... Arvutiga veakoode nägi, aga pumbale see tüüp ligi ei saanud. Äkki keegi oskab ka siinkohal kedagi Tartu lähedal soovitada?? (hea oleks, kui hinna ka teada saaks) Hetkel on pump käega paika keeratud, aga tiksub suhteliselt hästi. Niipalju siis on hetkel asi edasi arenenud. Eks annan teada, kui midagi uut veel teen. Kaarel [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/425/493/0106496807c1513.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.5TDI - 1989 - kaarelv
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.0%
- SQL:
60.0%
]