Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.5TDI - 1989 - kaarelv
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ash[/i] Hei hei, See ei ole küll minu asi, aga ma tõesti ei saa aru, mis sundis Sind selle 88kw'se mootori poole? Oleks siis olnud vähemasti vana hea, 103kw 2.5TDI C4' pealt, millel ka vajadusel kunagiseks hilisemaks kruttimiseks väheke jõudu ja rauda, samas käib mõistlikult ja on just nii minimaalne kui võiks nii raskele autole ollal.. samas aga ka piisavalt kaasaegne ja Sinu igatsetud kiimasüsteem oleks lihtsalt poltide keeramise vaev. Jõudu ja jaksu! Üldiselt välimuslet vägagi viisakas 200. Kui nüüd see Civicu tuning kole sumpa veel saaks vanametalli hinnaga ära vahetatud, oleks päris viis :-) Terv, ash [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.5TDI - 1989 - kaarelv
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.2%
- SQL:
76.8%
]