Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.5TDI - 1989 - kaarelv
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: SalmA[/i] Temperatuur endalgi üli-madal. Olen vahetanud andureid välja ja samuti ka kella välja ning ikka sama madal. Kas pump paika keeratud? Kas starter ikka korras? Endal lahenes käivitus propleemid starteri vahetusega, kuid tühikäigu pöörded ei kõigu. Kas kella plokk on 20v või dieseli oma? Kliima puhul on diesel mootoril eraldi vaakum pump. Kas oleks võimalik vaadata, kuhu selle anduri juhtmed peaksid minema. Endal vaid pistik alles ning juhtmed läbi lõigatud. Ning kust kohast kütte filtri leidsid? Ise ainult leidnud vaid kopsikut, kuid alumist otsa mitte. SalmA [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.5TDI - 1989 - kaarelv
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.9%
- SQL:
75.1%
]