Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.5TDI - 1989 - kaarelv
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kaarelv[/i] [quote][i]Algselt postitas: SalmA[/i] Huvitav kooslus. Mootor on ikka tuksub korralikult? Pöörded väga põhjas selle kastiga? Mis funktsioonid kliimal puudulikud? Oskad ka öelda, mille pistik see siin on: [url=http://www.upload.ee/image/3949368/1972335_714185615268668_1127373340_n.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/3949368/1972335_714185615268668_1127373340_n.jpg[/img][/url] Jõudu masinaga SalmA [/quote] 1. Mootor töötab muidu täitsa hästi. Huvitav probleem on see, et mootor üle 70 kraadi enamasti ei lähe. Võib-olla kusagil vaiksemalt kõrgematel pööretel sõites, aga muidu rohkem väga temp. näidata ei taha. Samuti on see, et tühipööretel vahetevahel hakkab kõikuma kõrgemaks ja madalamaks. Tegin eelsüüteküünlad lülitatavaks, sest suvel tahtis palju käiamist ning kui see hiljem järgi ühendada, siis vahepeal jäi vait, vahepeal mitte. Ei tea milles probleem... 2. Käigukasti koha pealt võiks kuuenda käigu maantee sõidu jaoks võtta küll. 90 sõite pöörded seal 2400-2500 vahel. Kusagil 110 kandis on 3000 pööret minutis. Naljakas veel see, et kui üle 3000 lasen, siis vahepeal hakkab kellaplokk undama :D 3. Kliima ei suuna õhku sinna kuhu vaja, puudub vaakum. Samuti ei olnud V8-l ühendatud kliimapump ning hetkel endal ka veel ühendamata, aga panin mootorile peale ära. Salongi radika vahetusega sai veel üks väike plastik hoob ära lõhutud ning nüüd oligi plaanis C4 kliimat peale aretada või kahest üks kompunnida. 4. Must pistik pruunist pistikust paremal pool läheb igastahes kütusefiltri alla. Arvatavasti on mingi andur. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.5TDI - 1989 - kaarelv
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.9%
- SQL:
70.1%
]