Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.5TDI - 1989 - kaarelv
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kaarelv[/i] Tegemist siis 20V kerega Audi 200-ga, millele sai ise paigaldatud 2.5 TDI 88kw mootor. Doonorautoks sai ostetud kasutaja Dr.Rammstein auto (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=99197&page=1&highlight=rammstein#pid630681). Audi 200 oli ise juba algselt ümber ehitatud 4.2l V8 mootorile ning see sai maha müüdud. Nüüdseks auto igapäevases kasutamises, aga nokitsemist jätkub veel kauemaks. Üldinfo: Liik: sõiduauto Keretüüp: sedaan Mootor: 1T Maht: 2461 cm3 KW: 88 HJ: 119 Silindreid: 5 Kütus: diisel Vedav sild: nelikvedu Käigukast: manuaal Värvus: tumesinine Lisad: roolivõimendi kesklukustus puldist kliima(ei tööta täielikult) el. katuseluuk 4x elektrilised akende tõstukid el. välispeeglid 1x peeglid päikesesirmides tagaklaasi soojendus tagaakna kardin 2x el. istmed nahkistmed soojendustega(juhi pool ise ühendatud) procon-ten DEFA plokisoojendus(+akulaadija ja salongisoojendus) Võib-olla leidub veel midagi. Autole sai tehtud plokikaane remont, uued mootori rihmad, ette uued kettad ja klotsid, uued sarniirid, püstakud sai vahetatud C4 Avandi omade vastu, kütusefilter sai vahetatud, uus õli, õlifilter, hetkel autol all valuveljed uute rehvidega jne. Huvitavaid probleeme mootori vahetamisega leidus. Näiteks oli keegi käigukasti padjad metallide vastu vahetanud ja ei saanud aru, miks auto nii kõvasti värises. Diislil olid all c4-ja padjad ning need ei tahtnud 200 alla hakata. Lõpuks sai poest ikkagi uued padjad ostetud. Tulevikus plaanis C4 kliima peale leiutada, elektrooniline vaakumpump leida(hetkel pole midagi) ning kevadel iluravi teha kui võimalik. Olulisem oleks võib-olla turbolõdvikud endale otsida ja kõrgsurvepump lasta ära reguleerida, sest hetkel on meeletu turboleke ning pump sai käega paika keeratud. Kaugemas tulevikus võiks mõelda kompuutrile ja püsikiiruse hoidjale. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 2.5TDI - 1989 - kaarelv
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.4%
- SQL:
68.6%
]