Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 Avant 1.9 TDI 66kW- 1994 - ranel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ranel[/i] Vahepeal on saanud siis autot päris palju nokitsetud ja sellega seoses üks pikem reis euroopasse ette võetud planeeritud pikkusega 4200km läbi mägede Eesti-Läti-Leedu-Poola(Lodz)-Ungari(Budabest) üle Slovakkia-Slovakkia(Bratislava)-Austria-Tsehhi(Praha)-Saksamaa(Berliin)-Poola(Varssav)-Leedu-Läti-Eesti. Kuna veovõlli ots hakkas juba varem kahtlast häält tegema, siis vahetasin selle igaks juhuks enne reisi. Kuna nagunii üks lahti kiskumine, siis vahetasin korraga ka sarniiri ära. Sarniiril leidsin aga seda, et mingi spetsialist enne mind oli pannud tavalise 8.8 tugevusega poldi, mis oli juba läbi paindunud ja palju polnud puudu pooleks minemisest. Mõra oli juba sees. Enne reisi panin juurde sigaretisüütaja pesasid, et autos oleks töötav külmik ning kogu aeg 220V võtta. Tagantjärele taas väga mugav, kui ei pea kalli hinnaga tanklast külma jooki ostma. Vana garminisse sain sisse häkitud uued 2017.a kaardid, mis tagantjärele olid ülikasulikud. [img]https://www.upload.ee/image/6005730/voll.jpg[/img] Enne reisi sai veel igaks juhuks lastud ära vahetada esimesed rihmad. Kuna lubas 27-32c, siis viisin konditsioneeri ka lõpuks tegemisse. Mägedes oli selle 66kW mootoriga ikka väga nukker sõita, kui konditsioneer töötas ning külmkapp oli järgi. Orgudes oli aga taas ergas :D Vahepeal üks õhtusöök mägedes. [img]https://www.upload.ee/image/6005781/magedes.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6005758/budabest.jpg[/img] Slovakkia-Ungari piiril teel Budabesti öösel. [img]https://www.upload.ee/image/6005811/kulm.jpg[/img] Väljas oligi nagu ilmaennustus lubas väga palav. Värskelt täidetud konditsioneer puhkus ikka haigelt külma õhku. Pole harjunud sellega, et kõnnid külmkapist otse ahju. [img]https://www.upload.ee/image/6005826/lomp.jpg[/img] Seoses sellega sain aga teada, et konditsiooneeri kondentsvee äravool oli umbes. Edasi läks juba umbes 400km tagant auto seisma ja käterätiga autost vesi välja. Bratislava on muideks igav linn vaatamisväärtuste poolest, küll aga korralik koht, kus pidu panna. Edasi läks juba Austria. [img]https://www.upload.ee/image/6005843/austria.jpg[/img] Peatus ühes väikeses Austria linnakeses ning kodumaale Bratvurste jne kraami ostmas nänniks. [img]https://www.upload.ee/image/6005852/tsehhi.jpg[/img] Vahepeal taas üks tankimine, kuid seekord juba kusagil Tsehhis. Baltikumist sai muideks kogu reisi jooksul kõige odavamat kütet. Algselt oli plaan autoga Berliini sõita, kui tee peal selgus, et tuleb muretseda mingi euronorme näitav kleeps. Nett küll juttu täis, et igaks suvalisest tanklast saab, kuid praktikas ei saanud ma seda mingi 6-7 läbikäidud tanklast ega ka isegi mitte Audi esindusest. Pidavat saama kohalike sõnul TÜV-st. [img]https://www.upload.ee/image/6005857/heitgaasid.jpg[/img] See kleeps, mida üritasin leida. Mul oleks pidanud see punane olema siiski. [img]https://www.upload.ee/image/6005868/audiesindus.jpg[/img] Saksamaal Bresdenis Audi esinduses vaadati, et kas ma teen alguses nalja, et tulen sellele autole kleepsu otsima. Otsisid ja otsisid oma andmebaasidest, kuid lõpuks nad midagi targemaks ei saanud ja soovitasid mujal õnne proovida. Väidetavalt eesti registris olevaid autosid nad kontrollida ei saa ja ei sobivat ka win kood. [img]https://www.upload.ee/image/6005884/amg.jpg[/img] Auto sai lõpuks Berliini linna piirile pargitud ja linna sai edasi rongiga liigutud. Tagantjärele oli see väga hea lahendus, kuna nende rongiliiklus otse kesklinna on ülitihe ja läheb täpselt õigesse kohta. 24h pilet oli 7.2 EUR, millega sai kogu linna transporti kasutada A,B,C tsoonides. Peale Berliini tuli Varssav ning seal sai shoppama mindud. Jalavarjud 2x odavamad umbes kui Eestis näiteks. Et autot suures parklas ära ei kaotaks, sai enne poodidesse minekut pilti tehtud. [img]https://www.upload.ee/image/6005903/ahv.jpg[/img] Küll aga poodidest tagasi tulles ootas mind juba selline üllatus. Aga kuna auto nii vana ja kell oli väga hiline, siis ei viitsinud enam jurama ka hakata sellega, et ilmselt eelmise pildi peal tegelase üles leida. Vahepeal sai 2x asju autosse toodud ja siis ta parkis veel seal. [img]https://www.upload.ee/image/6005917/ahv2.jpg[/img] Eestisse tagasi jõudes kiskusin salongi lahti ja nüüd siis kuivatan oma auto salongi. [img]https://www.upload.ee/image/6005918/kuivatama.jpg[/img] Kokkuvõtvalt. Keskmine kulu ilma kiirteedeta ja konditsioneer sees 5.6l/100-le. Kiirteedel oli kulu 6.6l/100-le ning kiirused 130-140kmh. Tuttavad lööpisid, et ekstreemsportlane oled või, aga koju sõitis ära. Reis kokku 4335km. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 Avant 1.9 TDI 66kW- 1994 - ranel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.6%
- SQL:
52.4%
]