Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: majanduskriizz[/i] Alustame heast: Kunagi kuu aega tagasi sai käidud Audi esinduses sillastendis ja summuti püti kinnitust korrastamas. Augusti alguses oli pikemaid sõite vaja teha üle Eesti ja kütusekulu tõmbas ikka 10-11L peale. Karm, aga selliselt mootori/kasti kombinatsioonilt paremat oodata pole ka mõtet. Kuna mure oli tulede lüliti pärast, aga releesid ei tahtnud ka vahele panna, siis panin hoopiski LED esitule pirnid :P Valgustavad vingelt võrreldes halogeeniga ja ka valgusvihk ilusti paigas kõik. Lähikad 20w ja kauged 40w siis. [img=800x533]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/Kokku.jpg[/img] Kurvemast poolest lendas augusti keskpaiga poole plokikaane tihend, jälle, lampi. Sõitsin mööda Petra maanteed ja keerasin metsa vahele ära kui järsku hakkas jahutusvedeliku tuli vilkuma ja suur aurupilv oli järgi. Mootor kuuma nagu ei saanud, detonatsiooni ei tundnud, ühesõnaga ei tea miks tihend läks ja miks just nii. Igatahes rikkus tihend kaane ära, lasin selle jälle lihvida, kontrollisin ploki istepinna üle ja sirge kui nool. Egas midagi, uued tihendid kolletele ja uus pk tihend, seekord payen, sest võimalik, et oli ka tihendi praak see. Hengsti mootoriõli filter ja kõige odavam õli paariks päevaks sisse praegu. Pärast pikka seismist on nüüd kuskil veermikus ka mingid kuradima kolksud ja raksud hakanud käima vahepeal... Esimesed kaks silindrit said jälle peamise valu ja sügava aurupuhastuse. [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160819_010342.jpg[/img] [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160819_011021.jpg[/img] [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160819_143131.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160819_143049.jpg[/img] [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160819_142404.jpg[/img] [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160819_142417.jpg[/img] Kuna see pk tihendi teema ajas mu nii vihaseks, et ei tahtnud autoga kohe alguses üldse tegeleda, siis sai kõrvale toodud varuautoks ja talveks ka üks B3 quattro, mis üldiselt korras aga vajab ikka paarist kohast tegemist ka. [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/B3tava.jpg[/img] Praeguseks kõik, peatse nägemiseni/lugemiseni. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.5%
- SQL:
66.5%
]