Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: majanduskriizz[/i] Peaaegu kuu aega järjest on auto lihtsalt seisnud... aga alustame algusest. [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160515_035318.jpg[/img] Kuu aega tagasi sai autoga Lätis käidud ja koduteel otsustas veepumba rihmaseib, et tema läheb sõidu pealt puruks. Mootor sai veidi kuuma. Kuna koju oli vaja saada, siis võtsid abivalmid noormehed audi sleppi ja hakkasime kesköö paiku Tartu poole liikuma. Tee peal tegime kahe autoga üle kitse hüpet (või noh proovisime, sest kumbki autodest ei hüpanud enne kitse, kits seevastu põrutas autosid taevapoole küll -.-). Värvil pindmised kahjustused, põhja alt mastiks maas ja üks summuti kinnitus täiesti pudruks tehtud, muus osas läks õnnelikult kui nii saab öelda. Edasi liikus auto treila peal koju. Esimese asjana panin Audis tellimusse kohe plokikaanetihendi, uue paisupaagi ja selle korgi, uued kollektorite tihendid, nukkvõlli simmerlingi, geneka rihma; klapikambrikaane tihendi tellisin Elringi oma seekord. Veepump läks SKFi oma, sest see oli ainus, mida oli metallist labadega saada. [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160517_110035.jpg[/img] [img=450x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/Snapchat-5920322722119598075.jpg[/img] [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160605_223959.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160515_130914.jpg[/img] Edasi järgnes kaane lihvimine (kõver ei olnud) ja plokikaanetihendi vahetus. Mahlad oli ikka veits segamini kloppinud... Õlivahetus ka uuesti, Valvoline 10w40 poolsünt jälle ja Boschi filter seekord. Jahutussüsteem sai läbipesu ja sisse läks punane jahutusvedelik. Enne reisi algust sai pandud ka uus aku Loxa Vlaster, sest 13 aastat on vist igapäevakasutuseks akule ikkagi liig :D Kuskil kogu selle kammajaa vahepeal vahetasin katuseluugi juhikud ka B4 omade vastu välja, doonorluugi eest tänud Kevenile. Siiski ei hakanud hulluks minema mingi üübertugeva lahendusega ja siiani toimetab katuseluuk ideaalselt :) [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160516_121534.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20160620_101946.jpg[/img] Lõppkokkuvõtteks võib öelda, et auto sõidab jälle ja sõidab hästi :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.0%
- SQL:
53.0%
]