Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: majanduskriizz[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kiku[/i] Huvi pärast küsin, et kas sa tead mis hinnad on praegu kere töödega tegelevates kohtades, kus reaalselt pannakse sul auto pinki ja tõmmatakse ka seal ta sirgeks nii nagu tehasest oli? Alustada võiks pinki paneku hinnaga ja siis tunni hinnaga mis seal tiksuma hakkab. Kui sul üks lansekas on nii kõver, et üks ratas on niimoodi sees siis peaks sul olema lanseka tala küljes väga korralik volt. Juba kui üks lansekas on 2cm sees pool või kummalegi poole kõver tuleb sinna väga väga märgatav volt. Alusta sellest, et vaata kuidas sarniirid õõtsa pesas on, suur erinevus võib väga vabalt sealt esile tulla, et üks sarniir on sees ja teine mitte - ehk siis kinnitus õõtsa küljes. Hea oleks vaadata järgi tehase mõõtmed mida saab väga lihtsalt ette nähtud punktidest auto all olles mõõta - kui diagonaalid on paigast ära siis on midagi kõver. Enne pole mõtet pähe selliseid mõtteid võtta. Kaasa aitab ka see, et vaadata supleriga kere detailide vahesid. Uksed-tiivad / Kapott-tiivad - seal on manuali poolt ette nähtud tehasest 5mm(+-1mm järel pagatuna), ülejäänut mõõte ma ei mäleta. Ja väga vabalt võivad sul tiivad alt poolt liiga välja venitatud olla. [/quote] Hindasid ise ei tea, aga soovitad siis auto maha kanda? :D Lähitulevikus saab auto spetsialisti poolt üle vaadatud ja kalkulatsioon esitatud, eks ma siis oskan selle hinna pealt sulle midagi vastata ka. Palun vabandust, et ei ole siia teemasse selgitanud, arvasin, et piltidest on näha, et 3cm on nihkes [u]tagumine[/u] sild. Ja kuna seal olen kontrllinud peenemad vardad, siis jääb üle see, et need kaks külgmist tala on kõverad - seda kontrollin järgmine kord kui kuskile tõstukile saan ;) Pole maininud, aga esimene sild on ka natuke nihkes, aga kuna seal on nii pehmed puksid, siis võib jah juba sealt see vahe tulla. Stange sees tala ka lainetab... Tehase mõõtmeid mul pole, aga kui üks radika alumine nurk on ikka 1,5cm teisest kõrgemal ja radikas oma kohale ei mahu ja käib vastu hammasrihma, siis on ikka midagi viltu küll. Kapotivahesid hetkel mõõta ei saa, aga viltu ta ei istunud ja see plekk tulede kohal on eelmise masinaga võrreldes identsetes mõõtudes - pauk on ikka altpoolt tulnud. Ja Kristjan kui sa tuled ütlema mulle, et see plekk parema tule juures on sirge, siis oled sa ilmselgelt liiga palju seeni manustanud:P [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG_2164.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG_2166.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.1%
- SQL:
62.9%
]