Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: marionk[/i] Huvi pärast sattusin ka seda teemat lugema. Väga omapärane peab mainima. Igati huvitav projekt, aga miks peab teema autor ennast niimoodi ülistama peaaegu iga postituse juures kuidas tema lahendused on üle prahi ja saksa inseneride töö ei maksa midagi?? jõudu edasiseks! [/quote] MA OLEN AUDI FANN Ma ei valinud mingit lühiajalist ebamugavat japsi , ega 50aastate taset usa kütuse röövlit või inseneeride viimast tipp sõna mis on sitem kui minu auto https://www.youtube.com/watch?v=MjYc4ZwQEuY Ma valisin just saksa inseneeride viimase sõna audi (A6) mille tegid porche inseniirid veel paremaks (S6) peale mida ,mina jätkasin porsche inseneride töö veel paremaks tegemist .mis mul on täiesti õnnestunud. *avanud Venemaa autoregistrites esimese EKSISTEERIVA DIISEL S AUDI venemaal. (~10min vormisamist sisenedes venemaale) *veel õkonoomsem ja palju võimsam. *veel suutlikum aukudes ja maastikul. *veel taluvam külg G jõududele vaatamata lisandunud kõrgusele. *ringteid võimeline läbima 100-ga *kõrgeid lamavaid politseinikuid 100+ kiirusega ilma vähimagi probleemita (mida autod ei suuda ületada 60-nega) *kandevõime taga 1000kg garanteeritud probleemivaba. *sooritama hüppeid üle euro kraavide maandudes ühele rattale mille velje talub 2000kg (orig540/570kg, asemel) asi mida originaal kera ja vedrustus üle ei ela. *ujuma sõites ~80cm sõgavuses PROBLEEMIVABALT *40+km kiirusega peale 8m õhulendu laup kokkupõrge muld seinaga , lõhkus vaid kogu plastik esi kaitse raua midagi muud põhjustamatta , asi mida ei ela üle tehase autod. *sõites üle maakividest ka teravatest, või betoonist välja ulatuvast 32mm vene armattur vardast, ja auto jätkas teekonda , (tehase auto oleks katki lõiganud vee radika + katki lõiganud mootori karteri õlitühjaks ja võibolla veelrohkemat.) *Panen peale tagasi elektromagnet kahuri ??? eest vaatavatele ??? Mis on vahepealsete aastatega juhtunud ??? CH4 lisandumine ootab garaasis (HHO)17 bar-i deton vaba moto ~700hp Vaid rõõm kalla ja talla. ja kihuta turvaliselt. *On lõhkenud soomes kiirteel turbo lõdvik suure pauguga nagu reka kumm, millele järgens visin ja tohutu must kütuse pahvakas taga peeglist nähtav. Lõdvik oli 10 bar ja õlikindel??? kuid lõhkes. *vana kahesektoriga hüdro piduri/rooli võim hakkas väsima ja sain uue porche rootsi laost. *Lõhkunud olen palju plaste mis ümbritsevad autot, TARBINUD EESMÄRGI KOHASELT MILLEKS TEGINGI selle KAHE TONNISE KAALUGA TANGI. *AVARIIVABALT DRIFTINUD, SÕITU NAUTIDES KÕIKJAL. *istunud üle tunni soome tollis (tulles venest) ja vastates üle tunni kogu aeg kuhu ma olen peitnud sigarid ja alkohooli kompott autos??? (kuna ma ei joo ega suitseta siis mul neid polnud) küll aga tahtsid nad ühepoolselt auto pulkadeks lammutada , millepeale ma vastasin MÕNITAVA NALJAGA, TEIE SUGUSTE ÜHEPOOLSETE ISETEGUTSEJATE VASTU KAOTASIN AUTOSSE MAAMIINI = KA ÜHEPOOLSELT. lisaks minu nimi on ka TULLI NAGU NENDE AMET , Mille tagajärjel hakkasin mina neid seal kamandama tõsiselt kuniks nad loobusid. *Siduri kettast olen lõhkunud ühe vedru 12-nest, kast alt ja tagasi. (???870nm???) siduri ketta metall katted on ennast tohutult õigustanud on täielikult säilinud aga korvi malm on kulunud ~2 mm õhemaks ja ketta sees võlli nuudid juba ~70 % kulunud . NB see sidur talub kasvõi 5 minutit libistamist põhjapõõrdega rammides LAEVA KAPRON KÖIEGA midagi 8 korda raskemat sellest audist. SOOVITAN SOOJALT MINU SIDURI VALIKUT DORSENITE KOMPLEKTIGA. Kaks kuud sõitsin ilma sidurita starteriga, varsti lisan video , esmapilgul kurb tõsiasi , kuid enamus välismaal kuni koduni. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
58.0%
- SQL:
42.0%
]