Lehekülgi: 1 2 3 .. 8 |
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 03.10.12 19:29
|
|
|
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
TERVITUS AUDICLUB-ilistele
www.w3.org
Eelmine AUDI S6 avant (2,2 turbo bensiin) minu oma juba kümme aastat jääb alles, ostsin ~2000.a.
http://www.youtube.com/watch?v=1cAoSM7lDVc
Teema autoks Sama mudel AUDI S6 avant halli värvi 2,5 DIISEL veduk. Selle audi valmistan ise endale.
Paljud on oodanud aastaid, et minu autosid lähemalt uurida, kuid alles nüüd teen algust ja teema jääb kindlalt poolikuks ???
On palju varjatud külgi mida ei avalikusta netis, uste sisud lõpuni, juhti ümbritsev, jäävad ka sisse ehitatud üllatavad ootamatud saladused,
Inimesena olen eriline ja ligi saavad vähesed aga ustavatega sidemed pole kunagi katkenud.
Seepärast olen mõnele jobu mats metsast, katustle ostmatu prakeeritud snaiper, endatäiendajatele emeriitprofessor, kolmantatele midagi palju enamat,
neljandatele vaba raisku läinud talent.
Teema autoks on üks viimaseid IGAVESTI KESTEV miljoni kilomeetri auto.
tehpassi järgi sündinud 1997 aastal AUDI s6 avant 2,2T + ark ümber ehitus luba disla mooto vastu.
S6 rattad ei mahu A6 kere sees ringi käima kui auto koormatud. http://album.ee/node/27850137/50323727
Paljud teavad, et istusin enda esimese 2,2 Turbo S audi rooli 1993.aastal, digi pilte pole.
2000 aastal tehtud pilt minu valgest S6-st http://album.ee/node/27850143/50323727
2004 sigines tänaseni must S6 http://album.ee/node/27850139/50323727
Nii sai ka selle teema auto alguse juba üle viie aasta tagasi, ehk minu järgnev S audi, kui ostsin selle S6-e endale lattu tolmu koguma.
Asusin 5 aastast tolmu pesemas -> http://album.ee/node/27377481/50316523
Minu eelmine must S6 tõenäoliselt ei lähe müüki, mille ladusin kokku 2004 aastal ->http://album.ee/node/27378059/50316523
Tarbin ka edaspidi musta S6-t, sest tarbides sisemus ja tehnika jätab endiselt uue auto tunde vaatamatta väga rääbakale välimusele.
http://www.youtube.com/watch?v=OXu3-_uZL7U&feature=plcp
S mootoriga jonnipunni kogemus on olemas üheksakümnentatest. Kui ladusin endale kokku Audi avant 200 20v turbo rallika -> http://album.ee/node/27377469/50316523
http://www.youtube.com/watch?v=x8B_w0xwGRM
Enne offroad jonnipunniks saamist
http://www.youtube.com/watch?v=bEdsMIpjNeA
Niisiis ei tule sellele S-AUDI-ile tavatarbija komplektsus !!! pigem spetsiifiline konksu veduk ~2 tonni kaaluga.
Autol saab olema palju erinevaid lahti/kinni polditavaid lisasid, siit ka tekivad erinevad komplekteeritavaid komplektsuseid topelt.
Mootoreid rida 5 kaks , sildasid kaks, sumbuteid kaks,
*Polditav turvapuur pärineb saksa kiirtee S kiirabist.
*Optilise vintrelva seif 200-lt ajast kui hakkas peale tulema audi 8
*Igaks juhuks ülivõimas mobiil jaam , ajast kui omasin isiklikku mobiil masti oma käsi moblale saabus sidelitsentsi ajastu ja mulle kingiti asendus
???...
*Vajadusel saab kõiki neid lisasid uuesti auto küljest lahti poltida.
Sest soovin et auto oleks võimeline sõitma kasvõi Norrast paikali äärde kalale!
http://album.ee/node/27738479/50316523
Selleks paab auto suutma vähemalt samapalju kui lisadega pätrol 60 või gruiser 85 ???
*Sõitma kogemata ~60 km vastu kuni 50 cm maast välja ulatuvale liikumatule maakivile.
*Läbima koolmekohti min60 cm selleks elektroonika kolib kõrgemale saab lisa laki isolatsiooni ja kohati makrofleksi sisse uputust, kast ja sild saab
tuulutus voolikud.
*Auto peab lendama lutsukivina üle jõe min 10 m. nagu maanduv luik.
*Säilitama 100% edasisõidu võime vähemalt paarkümmend km-i kui ~40km-iga peaks peaks millegile tõsisele otsa sõitma, muidugi soovin, et mõni sõiduk ei
roniks poolraami kihvade otsa rippuma !
*Veo võimet hakkavad 870 NM sidur koos 3 X dorsen difrid ja loomulikult väljalülitatav EDS, ABS
*Eelmine kuu likvideerisin oma mõlemad audi 200 -jad http://album.ee/node/27377469/50316523
ja lõin järjest rusikaga katki 5 klaasioma audi 200-al , seega S6 -le lisanduvad kõikjale turvakiled.
NB ralliv avariivaba juht juba 27 aastat, seega tean mida teen ja see ei peagi tunduma normaalne, et minu nimel on rekord ainus tänava AUDI avant 200
20v-ga tihend kes on läbinud 3 päevase offroad ralli KLAPERJAHT
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 04.10.12 18:47
|
|
|
Asi edeneb, edu igatahes.
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
djcannabiz
huviline
Registreerunud 20.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro , Audi 80 coupe 2dr , Audi V8
|
postitati 05.10.12 10:09
|
|
|
Põnev teema
Rainer
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.12 12:50
|
|
|
Vähemalt TIG seisab käes.
Aga jutt on küll nagu Nelli Teatajas, väga põnev
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 19.10.12 09:52
|
|
|
Panin veel pilte->http://album.ee/album/374131/50316523
Sai tegeldud mootori alumise osaga plokki vabastamas http://album.ee/node/27415713/50316523
Ploki võtan AAT 85 kw oma ootab juba 10.a. ja kulumine pole mõõdetav sajandikes http://album.ee/node/27415767/50316523
Vända võtan AEL 103 kw oma http://album.ee/node/27415779/50316523
Vändal muutsin anduri avasid ja saalepind http://album.ee/node/27415819/50316523
PlOkile ehitasin lisa AEL anduri http://album.ee/node/27415719/50316523
Andurid (vänt ühene + vänt viiene) http://album.ee/node/27415815/50316523
6 aastat tagasi ostsin alumiiniumist hooratta dislale, aga jääb riiulile.
Mootorile paigaldan vana R5 bentsuka hooratta http://album.ee/node/27415769/50316523
ja müüki lähevad mõlemad kahemassilised hootattad AAN + AEL http://album.ee/node/27431350/50316523
Kuna autost saab veduk siis siduriks paigaldan metall ketta koos 870 NM korviga. http://album.ee/node/27415773/50316523
Mootori esimeseks hoorattaks paigaldan S6 AAN rihmaseibi komplekti http://album.ee/node/27415701/50316523
Hammasrihm läheb peale 26,5 mm lai ja kõik rihmade rullidega osad on uued.
Saaledega sai tsirkust, mõtlesin, et panen uued ja käisin poes ostmas ja mulle pakuti originaale ???
Vaatasin odav kopelsmitt , küsisin siis mis [roppus] ta mulle müüa üritab ja müüja kohe väitma need on ju originaal varu osa, ja siis pidin
talle selgeks tegema et tema pask = 100 000km = A varu osa ,
AGA MINA TAHAN AUTOle ELUAEGSEID SAALESID see on miljoni km auto ja saaled kestavad ka miljoni
Tubli müüja uuris ja varsti sain vastuseks, et jah on ka selliseid kuid neid müüakse vaid ühekaupa tk. hinnaga mis= kopelsmiti komplekti hinnaga.
ostsin ära.
Kui jõudsin mootori sees saaledeni jäid muu üli kallid saaled ikkagi riiulile oma aega ootama ja panin tagasi sisse tehasest sees olnud saaled enne
mõõtsin sajandiku kellaga. ja kuiv kokkupandud vända kruttimisel kostus kõrva õige hääl (õli lõtk), millepeale panin uuesti õliga väntmehhanismi kokku
mootoriga sündinud saaledega.
Sest napp sissesõitnud mootor ootas ~9 aastat oma päeva mul riiulis.
Käigukast ootab juba ammu ~6 aastat, kast sai lisaks esi veo dorseni ja kastilt esi pooldelje väljundid asendasin taga sillast üle jäänud difri
väljuntitega (ümarad).
Disla kastil olid teist sugused kõrvadega, http://album.ee/node/27415717/50316523
Taga difer sai omale pooltelje väljunditeks 10 mm pikemad nuutidega pooldelje otsad vanalt V8 lt sealt ka dorsen sisu taga silla reduktori sisse,
minul lihtsalt polnud v8 tervik taga reduktoritit.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 19.10.12 10:10
|
|
|
Alati on neid, kellele midagi ei meeldi. Tavaliselt irisevad need, kes ise mitte millegiga hakkama ei saa.
Samas on ka neid, kellele meeldib. Minu jaoks huvitav ja ootan rohkem teksti ja pilte
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.10.12 10:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Alati on neid, kellele midagi ei meeldi. Tavaliselt irisevad need, kes ise mitte millegiga hakkama ei saa.
Samas on ka neid, kellele meeldib. Minu jaoks huvitav ja ootan rohkem teksti ja pilte |
Sama siin.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.12 10:47
|
|
|
Mis eesmärki S6 tagasillal topeltstabikas omab, kui eesmärgiks on off-road?
Mis sisu sinna disla plokile läheb? Bmw keps, Supra kolb?
|
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.12 11:07
|
|
|
Mis näidikuplokid kokku pannud oled?
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 19.10.12 21:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Vähemalt TIG seisab käes.
Aga jutt on küll nagu Nelli Teatajas, väga põnev | Jah
kui pilte uurid leaid et olen kokku keevitanud Malm+raud , malm+roostevaba , roostevaba+raud ja kõik löögi/rönkeni kindlalt. Lisaks kuhjaga läbi
sulatavat alumiiniumi keevitust olenematta asendist jube halva liikumatu käpaga.
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Mis eesmärki S6 tagasillal topeltstabikas omab, kui eesmärgiks on off-road?
Mis sisu sinna disla plokile läheb? Bmw keps, Supra kolb? |
Nagu mainisin autol kaks jooksu sildasid ja saab ka kaks jooksu mootoreid ja sumpasid .
Poolteist taga stabikat on taga kuudi vedamise jaoks mis sama raske nagu auto.= ~4 TONNI
Nähtavasti saab taga vedru sisse veoki otstarbel ka teise peenema vedru mis on olemas, siis on ~160% kilodes pepu kiikumis võime taluvus. See ootab
katsetamist.
Metsas ja maastikul ronimiseks peaks auto olema ilma taga stabikata ja esi stabikas võiks olla keskelt pooleks lõigatud ja mõlemad otsad lahtiselt
toru sisse pandud siis auto painduks. Täna seda mul vaja pole !
Aga kindlalt pean sõitma teedeta aladel. ja kogematta võib mull piss pähe lüüa ? keerates 200ga otse regiol maastiku läbima ???
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 19.10.12 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanelr4
Mis näidikuplokid kokku pannud oled? | Täna on natuke vara vastata
Kapis on olemas kellad.
S6 1997
S4 1993
A6 1997 103KW TDI
200 20V
OLETAN laon kokku kellad paljudest
s6 kellade korpus valgete rõngastega
taho + spido hele 280km s6 oma, võibolla lõikan sisse ajakella nelikant augu
nii kaob ümar aja kell rivist.
kõik väiksed kellad saavad musta vist tausta *bents *veetemp *õli temp *õli surve *aku volt, sest arvata on sõidan ka tulevikus palju öösiti.
Vedukile on õli tempi vaja. Omal ajal olen toonud oma S6-ga nööri otsas Rekka + poolhaagis = 13+ tonni ja 18 meetrit nööriga taga.
Tartu tagalt koju tagasi (reka sidur+siduri koda lendas laiali eraldusid mootor ja k.kast)
Rekal mootor, kompressor, rool ja pidur töötas.
Kui on olemas käevarre jämedune kapron kõis on S audiga vedada OK KIIRUSEGA 90KM
Peale kambja ja peale kanepi orgu pidin reka korraks tagalt ära võtma ja sõitma audiga tühja ~10/15km et õli temp langeks 180 kraadi pealt alla
tagasi. Nööriga sabas teegond oli üle 60 km-i ja korras S audi talub sellist pauku.
* minu S omas omab ~600 nm väänet.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 19.10.12 22:07
|
|
|
Talub... ei talunud ju, õlitemp läks lakke. Suurusel ja kaalul on päris suur erinevus, miks vinti üle keerata? Maal ju poleks sel juhul tänapäeval
traktoreid vaja, kuna uued mootorid on 230 kW ja 650 Nm, kaheksa käiguline kast, jõukäike ka künnitöödeks...
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 20.10.12 00:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
OLETAN laon kokku kellad paljudest
s6 kellade korpus valgete rõngastega
spido sisu 200 oma + hele 280km s6 spido + taho kate + lõikan sisse ajakella nelikant augu
nii kaob ümar kell rivist | Kui sul on S6 ja S4 kellad olemas, siis ma ei näe põhjust miks hakata mustade kelladega jamama, muidugi kui
see on mingi isiklik eelistus siis küll. Ma enda masinal panin 220v trükiplaadi lisakelladele taha ning kombineerisin näidikud S6 ja S4 omadest kokku.
olemas on siis kõik kasulikud lisakellad (ajanäitaja on läinud) ning asi näeb lihtsurelikule täiesti originaal välja.
S6 (ehk ka S4) tahomeetril on tegelikult taga isegi pirnipesa olemas kuhu digikella pirn käib, seega trükiplaat on tavalise C4 omaga suhteliselt
sarnane, lihtsalt on S// märgi taha lisakate pandud, et sealt valgust läbi ei kumaks. Selle viisakas lõikamine on vähemalt paras peavalu mida mina ei
riskinud teha - too valge kate võib maru kergelt kooruma hakata ja minumeelest polnud risk tulemust väärt.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 13.11.12 21:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
NB ralliv avariivaba juht juba 27 aastat seega tean mida teen ja see ei peagi tunduma normaalne, et minu nimel on rekord ainus tänava audi 200 20v-ga
tihend kes on läbinud 3 päevase offroad ralli. |
Muideks sealt hakkas mulle meeldima sigar. Olin siis suht tatikas. Kui sa seal offroadil käisid. Kimasime poistega jalgratastega seal Kõpu ja
Uue-Kariste metsade vahel ringi ja vahtisime maastureid, kui siis äkki juhtus olema siin seal nurga peal üks ÄGE sõiduauto, mida oli koguaeg vaja
putitada põhjusel, et midagi jälle põhjaalt puruks sõidetud. Täpselt on silme ees autoomaniku porine ja rõõmus nägu, kui seal põhjaall urgeldada sai
Ise veel ütlesid :
"Ega sealt kust maasturid ronivad, peame me vähemalt 60km/h läbi kimama, et üldse kuhugi jõuda."
Poistel suu ammuli ja nalja kui palju.
Kuskil oli juttu ka kaldast ülesronimisest selle Audi 200-ga, kas sellest ei ole videot.
|
|
|
|
RedRockets
huviline
Registreerunud 29.11.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, BMW
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 09.02.13 21:47
|
|
|
Väga omanäoline ja huvitav teema. Keevitada sa oskad!
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 14.03.13 23:16
|
|
|
See talv on kohati tõsine juba teist korda pääsen oma S6 pesani labidaga sest 1,9 tdi esi mähkur lihtsalt ei tõuka lumest läbi isegi ratta ketiga.
Pildil liitrine värvi purk http://album.ee/node/27820795/50323727
http://album.ee/node/27820793/50323727
Ajasin auto kokkujooksud väga,väga täpseks http://album.ee/node/27820807/50323727
Radikad ees ja rooli radika tõstsin üles ja rooli vedeliku poti asendasin suuremaga.
http://album.ee/node/27821053/50323727
http://album.ee/node/27821039/50323727 siin pildil veel midagi.
Moto plaadi esi tugi http://album.ee/node/27821013/50323727
??? Alla poole esi tulesid ja välja poole poolraame jääb tühjus ??? nagu elevandil ???
http://album.ee/node/27821017/50323727
Nüüd sai mootor tugevast alumiinist kaitse plaadi http://album.ee/node/27820809/50323727
Orig plaat jääb üle ja ühtlasi sai esi ots kokku http://album.ee/node/27820797/50323727
Cooler ja radikad pealt vaates http://album.ee/node/27820801/50323727
Cooler eest vaates http://album.ee/node/27820799/50323727
Cooler enne http://album.ee/node/27821025/50323727
http://album.ee/node/27821021/50323727
Ja veel üks pilt ilma kaitserauata eest mustaks värbiga et kaitse raua tagalt ei paistaks midagi silma.
näha motoplaadi serv -> http://album.ee/node/27874891/50323727
Cooleri torusid lõigates lendas paar mm kulunud ketas surmavalt laiali. http://album.ee/node/27821071/50323727
Nüüd sisu laduma, Naine pesi kunagi põhja mati saunas puhtaks, eelmine omanik oli savist põhja kõvaks tallanud.
NÜÜD PEHME NAGU KAISU LOOM algul sauna likku -> teisel päeval survepesuriga ja pesupulbriga -> kolmandal päeval algul aadikaga ja pärast hari +
fairi +lõhna jaoks nivea sport sampoon (naatrium sulfaat) + survepesur, -> neljandal päeval sooda + survepesur, siis vedeles nädala sauna laval ,ja
tulemuseks haisuvaba põranda kate, pehme nagu kaisu loom.
Paljud asjad sellele autole on soetatud ammu.
Nii ka ~25 aastat vanad vildid nüüdseks puhtaks tuuldunud. viltidega katan ukse plekid.
http://album.ee/node/27829147/50323727
http://album.ee/node/27829145/50323727
Sest vilt summutab paremini kui pigi matt, hoiab paremini sooja, kaalub vähem, ja lisab kuulikindlust jne... lisaks töötlen uksi ja paljusid kohti
veel liimvahuga (ei makrofleks) nii hävitan resonantsi kerest plärrrrrrrrr plärrrrrrrrr plärrrrrrrrrr
Stereo lisan vanadest varudest, kuigi kapis on tänapäevased head 6X9 ovaalid mis ei langenud valikusse.
*CD Makiks toppisin ~10.a. riiulil vedelenud pea uue alpiine cda-7842
Maki võimu osa tarbin vaid esi kanalil esi ustes raadiot kuulates kui mootor ei tööta.
esi uksed said kolm riba juppidest mida leidus kapis.
*B&W kevlar ~90mm magnet, (kasutatakse 2,5 riba centrites) veidi bassib -> keskriba väga hea.
*Sony x6 4rs(vist) ~90mm magnet, mängib ~350 hz kuni ~8000 aga alates ~5000 aukudega saag,
* siis jälle saehamba aukudega enne kõrgeid, kuni hakkab kostma macrom neomac alates 3500 hz lõikega.
Näiliselt ei tohiks kokku sobida, vähemalt pole karjuvaid ekvalaiser harjasid, kõrvaga kuuldav isegi hari trumm ja linnulaul
Töötava mootori puhul lisanduvad kaks väikest võimu, toitma tagumisi uksi ja supakaid.
Taga ustesse paigaldan estoonia kõlarid 35AC -021 ainult kärjed asendan uuema audes omaga natuke kummisema häälega ja keskribale lähemale töötavamaga
seega.
Taga ustest peaks väljuma kvaliteetne ~60 hz kuni 26 000 hz kehva paigutusega vastakuti ustes http://album.ee/node/27829141/50323727
Lisandub neljas pass riba alt mingi ~160 hz-ni.
Kas panen pagass teiseks suppariks Estoonia alumiinium kärje, puhas täpne terav pass
Või raske veniva liikumisega Pioneer 1200 alates 17,5 hz seda aeg näitab.
Ukse sisude ja lukkude muutus-t pilte ei pane netti ? klaasid muutusid palju kihilisteks ? Lukud said kilbistused? ustest luku pulk/punnid kadusid?
http://album.ee/node/27829143/50323727
Ja turvavöödel on toimivad padrun kiir pingutid http://album.ee/node/27829151/50323727
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 18.03.13 21:59
|
|
|
Nüüd siis kolin auto sisse ,kogematta jäid pildid tegematta kui hooldasin kliima mootoreid.
Kliima soendus radika konsiili kokku ladudes ja kerele installides, avastasin.
SELLE KAKS KLAPPIDE MOOTORIT SISALDAVA KOBAKA SAAB KÄTTE ERALDI.
ilma kogu kolakat koos soendus radikaga kere küljest eemaldamatta, oli vist kaks kruvi ja kaks plast kõrva.
Aga oma motorid kiskusin lahti ja väga hästi tegin, mingeid uusi pole vaja, nend mootoritel sees tekkib seismise viga = tavott oli hangunud kivi
kõvaks,
*Eraldasin mootorid korpusest kokku 3 mootorit kõik ühesugused. paar kruvi keerata.
*Reduktor mootoril keerasin kaaned maha , paar kruvi
*Sama kruvika otsaga tõmbasin korpusest ~1 cm mootorit välja
*Kui kaan maas siis on näha et moto 7v ja servmised pruun + valge juhe läheb otse mootorisse.
*Lasin juhu vana mobla laadijaga 5v mootorile sisse algul üht pidi ja pärast vastu pidi,
(moto hammasratas oli natukene tõstetud reduktori hambumisest lahti)
mõlemit pidi hakkas mootor esimesel katsel väga vaevaliselt vedama ja aeglaselt pöördeid koguma..
Peale esimesi katseid olid motod nagu tsikli mootorid paugust pööre põhja.
Siis tilgutasin õli 0w30 kruvikaga ja hammasrattale lisasin kruvikaga natuke audi kardaani risti määret See ei kivistu aastatega kõvaks, enne pühkisin
hammasrattaid bensiinise pintsliga.
Arvan et hooldus lahendus on parem KUI OSTA UUS, sest uue odav määre kivistub talvel ja kuivab kõvaks.
Salongi eest http://album.ee/node/27829137/50323727
salongi tagalt http://album.ee/node/27829139/50323727
Kunagi oli mul oma isiklik 15w mobiilmast enda mobiilile kuni saabus levi litsentsi ajastu, siis anti mulle jube võimas gsm , nüüd leiab see tee
autosse vajadusel võimalus sisse lülitada ??? mitte eestis ??? http://album.ee/node/27829151/50323727
Kunagi ammu kui hakkasid peale tulema audi 8 sattus minu kätte üks audi 2oo millele oli lisatud relva kapp meetrine mõeldud optilisele vint relvale,
millelt eemaldatud kood lukk ?
Nüüd tegin seifi vist veekindlaks ja poltisin korralikult kerekülge selles saab vedada mis iganes kas raha pakke või raketi padruneid palju või kasvõi
pea meetrist raketi kahurit !!!
Seal ??? http://album.ee/node/27831647/50323727 ja
seda kattev plaat on turvatud lisaks metalli ja lukuga http://album.ee/node/27831649/50323727 muidugi käib alla tagavara ratas nagu kõigil.
*Korraliku kompleksusega võtmekastiks kasutan nahk diblomaat kohvrit mõnus pehme ja tassitav.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 18.03.13 22:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstoletti Ise veel
ütlesid :
"Ega sealt kust maasturid ronivad, peame me vähemalt 60km/h läbi kimama, et üldse kuhugi jõuda."
Poistel suu ammuli ja nalja kui palju.
Kuskil oli juttu ka kaldast ülesronimisest selle Audi 200-ga, kas sellest ei ole videot. |
Olemas suurel kasetil , ronimine kus jeep ei roni ja tagasi lend kui 200-le tekivad tiiiiiiivad enne kui maandub. inimene olemas kes aitab netistada
video küsimus kuna satun?
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 19.03.13 07:49
|
|
|
Aga ükskord võiks sattuda ja ära teha selle. Põnev oleks vaadata. Jääb märk maha, muidu kassett hävineb ja siis pole midagi enam. Ainult mälestus su
enda peas.
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 19.03.13 11:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Sest soovin et auto oleks võimeline sõitma kasvõi Norrast paikali äärde kalale!
|
Respect!
Loodan, et sul avaneb võimalus niisugune seiklus ka praktikas ära teha :-)
Seda lugedes tekkis aga küsimus, et mis kütusega see aparaat sõidab, ilmselt 98?
Soome-Norra tripil hakkas silma, et põhja pool pole 98't päris igast bensukast võimalik saada. Samamoodi olen ümber Balkani autotripil avastanud, et
suurima oktaanarvuga kütus, mida näiteks Albaanias müüdi oli 91. Tõenäoliselt on ka venemaal hulk kohti, kus üle 92 suurt midagi ei saa.
Et kui sa selle riistaga reaalselt niisugusele tripile läheks (Norra - Baikal), siis kuidas kütusega saab? Kanister octane boosterit kaasa?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 8 |
|