Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Autot ehitades/ komplekteerides, sai kokku laotud ümberehitus ülevaatuse nõuete jaoks originaal pihustite ja originaal kütuse pumbaga. Ja alles nüüd jäid need vanad asjad mulle jalgu, et asendada garaasi riiulilt järgnevatega mida olen hooldanud / tuuninud. http://album.ee/node/29094413/50338139 Tegelikult vanasti öeldi iga traktorist suudab oma bellarusi kodus ära remontida, sama kehtib sellele viimasele miljoni kilomeetri diisel audile.C4 Käivitus video peale remonti -> https://www.youtube.com/watch?v=r8ZMHiHC7k0&feature=youtu.be DIISLI MEESTE RUBRIIK. Auto ei käivitunud enam külmaga ja hommikuti normaalselt ? Põhjuseid tuvastama , kontrollisin küünlad ja küünlapiibud need olid minu autol korras , kontrollida on eelsüüte küünlaid lihtne = pirniga aku klemmi peal, korras on kui elekter jookseb läbi. * KÜÜNLAD.-> VIDEO https://www.youtube.com/watch?v=CZ3iDHTmlFg&feature=youtu.be Järgmiseks kontrollisin miks kütus alla vajub ? Minu autol on lisatud kütusefilter koos käsipumbaga (hommikuti pumpasin) Kuigi kütus ei valgunud tagasi (survet pidavad hüdro voolikud 100%) *SEEGA KÜTUS TILKUS ÖÖGA LÄBI PIHUSTI MOOTORISSE. kontrollima , õhtul keerasin pihustitelt torud maha (pihusteid ei puutunud) tilgutasin lisaks diislit pihusti otsa aukudele kuhjad peale. Ja hommikuks olid kaks pihusstit tühjaks valgunud = viga leitud millised kaks pihustit kusesid. Pildil näha 4-ndal pihustil jäigi diisli kuhi hommikuni peale.=OK *PILT -> http://album.ee/node/29094415/50338139 Ja olen lisanud riidest isoleer paela vooliku otstele (pihustite ülevool) enamus autodel need narmendavad ??? *PILT -> http://album.ee/node/29094417/50338139 Kuna mul on riiulis pihustistend -> http://album.ee/node/29094511/50338139 Siis reguleerisin ise oma pihustid uute otsdega 220 atmosfääri peale. *pilt-> http://album.ee/node/29094513/50338139 NB Pärnakatele saaksin pihustitele ja pumbapäid uute asendada, (minult ainult töö) https://www.youtube.com/watch?v=doaVP1iM85E&feature=youtu.be Kõrgsurve pumpa ei ladunud ma, vaid puslena kokku, uue pritse pea otsaga 12mm, Vaid lihvisin poleerisin korpuse põhja et 4 laba toodaks eelsurvet ette andena laiendasin ka süüte liikumis graadi natuke ~+5 graadi , Lisasin ka lisa vedru tagasivoolu klapi surve tõstmiseks. Alandasin ka pumbas tühikäiku alla poole (Kahjuks aju tarkvaras on see osa puudu?) Kahjuks selle pumbal ei saa pöördeid tõsta mis oleks minu tegelik soov , Enda 19tdi multivanil (audi 1,9 diisel) tõstsin pumbas pöörded 6600 -ni ja saaks veel PALJUDELE OLEN DEMOSNTREERINUD KUI MÕNUSALT ON DISLA 1,9 PÖÖRDES. kahjuks mite sellel 103kw ajul. http://album.ee/node/29094603/50338139 Lisaks Pigem ajaviiteks vahetasin starteri katseks Paigaldasin disla starteri millel bentsuka pendeks (on aeglasem ja võibolla nõksu jõulisem) võrreldes S 2,2T starteriga. Seega vahet pole. http://album.ee/node/29094515/50338139 Pendeksi (starteri vabajooksu sidur/hammasratas) vahetus PILT -> http://album.ee/node/29094517/50338139 Korralikul Quattrol peavad olema ka korralikud lisad-> http://album.ee/node/29094611/50338139 Lisavarustusse kuulub kapronköis millega vedada, pean pidevalt käima ziibi mehi välja tirimas, kui nad oma rümakad ära uputavad.,...seekord oli mul audil pump maas ja nad vajasid lintidega ekskavvtorit ! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.6%
- SQL:
53.4%
]