Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Sõidan autoga igapäevaselt Kuna ametlik 18 eurine ümber ehituste osa seljataga , siis nüüd saab hakata forserima ehk pidevalt hakkab lisanduma katseid ja muutusi. Lisa abi läks vaja vaid * immo mehelt, kes ütles et olin teinud kõik õieti. kuid ma ei teadnud, et immo pulk peab olema suunatud nagu taskulamp ja ei piisanud 40 cm raadiusest. immo komplektsus valmis erinevate autode juppidest! *ostetud auto juhtmetest oli välja tõmmatud kaks juhet 1 armatuuri valgustus kaitse nr7 ja mass armatuuri kelladele. Nende juhtmete taastamisel vajasin abi + S kellad ümber progeda disla omadeks. Kõige muuga sain auto komplekteerival ehitusel ise hakkama ja olen rahul. Kas tegin vigu ? Jah tekkis üks vee leke vana vee lõdviku süü läbi. Kui kere oli tühi unustasin eemaldada korraliku roolilati , sest riiulis oli ootel komplektne servotroonik roolilatt+, nüüd jääb see tulevikku ootama. VIDEO ja videosid on ja tuleb veel. kasulik-> http://www.youtube.com/watch?v=Qc8Cb2PL5jo&feature=youtu.be Vahetasin algse alumiinium mootori kaitse (müügis) http://album.ee/node/27820809/50323727 veel parema vastu http://album.ee/node/28204953/50323727 Plaatide taga on midagi taolist http://album.ee/node/27415805/50316523 Kuna A8 õhk padi ei meeldi ja on mõtetult kallis, Hakkasin katsetama taga vedrudega sest orig. S6 taga vedru kande võimet on vähe. http://album.ee/node/28204945/50323727 punane C3 200 sigari oma , must C4 S6 oma ja sisse paigaldan lisa vedru. http://album.ee/node/28204929/50323727 Tööd alla kahe tunni ja nii mitmel öhtul, taga vedrud alt -> teised vedrud amordile peale ja alla tagasi. http://album.ee/node/28204933/50323727 http://album.ee/node/28204935/50323727 http://album.ee/node/28204937/50323727 C4 vedrule topelt osutus paljuks -> http://album.ee/node/28204939/50323727 Rahule jäin vana sigar audi 200 Q pika taga vedruga millel teine sees ja amordiks V8 pikk amort. http://album.ee/node/28204941/50323727 Nüüd näeb taga silla nurk välja ~selline punase vedruga http://album.ee/node/28204931/50323727 teadmiseks silla kolksu eemaldaja, kummi seib transportööri lindist http://album.ee/node/28204927/50323727 Tegin veel ABS -i välja lülitatavaks ja klahvi kaane võtsin vanalt originaal abs (1990 .a. 100/200) http://album.ee/node/28204919/50323727 Veel tegelesin kelladega http://album.ee/node/28204925/50323727 ja paigaldasin dislale LAMDA PEALE ~2500 PÖÖRET VAJUB JÄRJEST LAHJEMAKS. Hakkan ehitama (taastama S) paagi kütuse surve pumpa, kütuse ette andeks et toimiks rikastus turbo boosti tõustes + ehitan ümber süütekeeramise boost tundlikuks oletan ~3-> 30 graadi enne katse tetail pumbal juba toimib. Lisandub öko ala kui vabastad kaasi pedaali ei tarbi kütust. praegu jääb lamda seisma ja mootorist voolab ikka kütus laristavalt läbi. Hetlel auto tarbib diislit käivitades Pärnus ja sadamani 140 km / kulu 6,0 liitrit = alla viie liitri diislit sajale Rallides ~8,5 Võrust Pärnu 202 km-i ja kulus kokku 11,6 = keskmine kiirus tuli 121km-i arusaadavalt peale siia kirjutamist ma seda enam omaks ei võta ! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.2%
- SQL:
60.8%
]