Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] Sai toodud siis järgmine cabrio, pikem jutt 1 postis. Tahtsin vanalt cabriolt visata paremaid juppe ümber kuid ei sobinud nii tagumised supordid kui ka püsikiirusehoidja ega ka kellad. Ehk läks vana cabrio müüki nii nagu oli. Cabriol vahetasin juba ära süüteluk põhja, kuna kogemus on näidanud, et see on selline detail, kui seda pole vahetatud, siis kindlasti juba mõra sees. Võtsin kellaploki kellade valgustuse vahetamiseks ära ning kontrollides oligi juba korralik mõra süüteluku põhjas sees. Uus A osa forsist 38,30 ja teadmiseks teistele, et kui on tehase immoga, siis süüteluku põhjal on poolkuu kujuline keele sisend, mitte ristkülik väikse ovaaliga. Sai muretsetud ka hammasrihma komplekt veepumbaga, kütusefilter, õõtsa puksid ees kõik, stabika kondid, õli. Kohe kui mehaanik puhkuselt naaseb, saab tehtud rihmavahetus. Paar veateadet ka arvutiga Brake pedal pressure vms - kaks korda pidurituli vilkuma hakanud, nii kui pedaali pudutada, kaob ära ning ei ilmu päevi enam. Mida peaks kontrollima ja kuskohas asub? Olemas 1992 või 93a doonor ka õuepeal, kes talle juppe hakkab loovutama;) Sõites umbes 100km/h, hakkab vahel eelsüüte küünalde tuli vilkuma, A6 tähendas see kokkuvõttes juhtpihusti vahetust. Veateadete lugemisel ei näidanud midagi, mis võiks sellega seotud olla. Vaja teha veel : Tagumised rummud vahetada, rooste on abs hambaid laastanud, ning abs lülitub kiiruse kasvades välja. Tagumine vasaku külje vee äravoolu koht pagasniku põhjas ära keevitada, vanad omanikud lasknud seal niiskusel pikalt olla kummiluti ümber, seega sealt ära roostetanud põhi 10cm ulatuses. Pilt toomisest [url=http://www.upload.ee/image/3320641/IMAG0058.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/3320641/IMAG0058.jpg[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.2%
- SQL:
64.8%
]