Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio (Vastuseid: 117 | Vaatamisi: 42399)
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 27.01.12 09:45 Tsiteeri
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio



Tere

Olles aastaid siin foorumis olnud, siis otsustasin nüüd oma uue liikuri kohta teha ka teema, kuna cabrio kohta ei teinud ja läks endal tihtipeale meelest ära mis ja millal tehtud sai. Hetkel siis teema päeviku pidamise pärast. Sai aasta jagu jahitud sellist masinat, kuid hinnad olid ikka meeletud. Suvel sai ostetud audi 100 2,5tdi kuuene manuaal ning siis sai selgeks et tuleb ikka cabrio maha müüa ning tagasi diisli peale minna kuna kulu on ikka märkimisväärselt erinev bensukast. Põhjus miks ei jätnud alles audi 100, oli lisade puudumine, elektriakendest ja suvel palavaga sai kliimast ikka väga puudust tuntud. Ning sõpruskonnas ja peres juba palju quattrosid, siis ei saanud ju talvel neile jalgu jääda :D
Autost:
Audi C4 2,5TDi Quattro
1996a kuunene manuaal nagu kõigil neil.
Asfaldi musta värvi,tumehalli viskab valguses rohkem.
Lisad:
4xel aknad,kõik liiguvad automaatselt nupuvajutusega alla,esimesed ka üles aga tagumiseid peab all hoidma üles lastes.
kliima
Püsikiiruse hoidja
Toonklaas
Pikad kellad
Pesurite soojendused
Esitulede pesurid
Hall S6 nahksisu
Esimene käetugi laekaga
Kärukonks
4x istmesoojendused
16 tolli 1000 Mille valuveljed
Signalisatsioon
Comfort akende sulgemine
kõigis ustes kõlarid, ei tea kas see oli ka kõigil, 100-l igastahes mitte.
S6 tagatulepaneel
Bose subwoofer
S4 esistange
S4 Tiivad
S-rool
S6 tagapaneel
S6 kellad
Nahast ukseposltrid ees

Ostetud 23detsembril, endale sünnipäevakingiks. Spidomeetril 346000




Autoga tehtud tööd :
Just enne ostmist vahetati salongiradikas
15.01.2012 - 347 600km - pumba rihma vahetus koos pingutusrulli ja juhtrulliga. EGR pimedaks. Tagumiste istmesoojenduste juhtmed korda tehtud.Nahahooldus
22.01.2012 - 348000km - hammasrihm koos veepumba ja pingutusrulliga.
24.01.2012 348900km - uued pihustid ja pumba seadistamine ning süütenurga sättmine, samuti kisuti pornotuuning lisaimmo vahelt välja Dia diagnostikas.
26.01 - 349010 - õlivahetus filtri ja vahejahuti tihendiga,kliima mootorid kõik üle käidud.
31.01 Püsikas korda tehtud.
05.02. Summuti tripid kõik uued pandud. Kadus kolin täisgaasiga kiirendades.
20.02 Originaal xenonid lisatud,tagaluugi juhtmed korrastatud
10.03 Helisüsteem, makk ja juhtmed, subwoofer
21.03 Pidurklotsid taga, piduri rem komplekt taga vasak, esimesed pooltelje kaitsekummid, põhjakate lisatud
juuni algus . - käsipidur korda tehtud et ei jääks peale
18.06. - Uued ülevoolu torud pihustitele
01-30.08 aja sees. Bose subwoofer külge.
Eelsüüte küünla tule vilkumine lahendatud juhtpihusti vahetusega
10.01.2013 Uued summuti tripid, Õli ja filter, uue ploki järgi 380600km peal. Läbisõitu ei kogunenud viimasest vahetusest piisavalt, aga aasta sai täis.
16.01 S-rool lisatud, Starteri puhastus, kere ja mootori vahelise massjuhtme puhastamine. 381600ls. Uus süüteluku põhi
21.01. Pooltelje kaitsekumm vasak esimene ning sarniiri kaitsekumm vahetatud.
märtsis - ühemassiline hooratas, siduri vahetus, vasak sarniir,õli
kuni august 2013 õlivahetus, amordi tugilaager, sumpa tripid,uus tuleklaas, uus tagumine vasak poolteljeots,kliima täidetud

2015 detsember - õlivahetus, tagumine parempoolne pooltelg koos uue otsaga,generaatori parandus
2016 aprill - starteri hooldus tartus betooni tänaval, uus jahtuse flants mootori taha
2016 juuni LS 433300- uus esisillatala, uued puksid esisillatala esimesed ja tagumised keresisesed, vasak esimene rattalaager, õlivahetus, uued vändasaale kinnituspoldid, uus piduritoru ja voolik ette vasakule, amordi tugilaager esimene vasak, uued piduriklotsid ette ja taha. Kliima täitmine - imepisike leke esimeses radikas, esimene vasak pooltelje ots
2017 jaanuar - S6 elektriline sisu paigaldatud, Uus starteri pendiks ning uus Varta aku. Juhiukse lukk vahetatud
2017 märts - Nahast uksepolstrid ette. 17" veljed. Tagurdustulede pirnipesad korrastatud.
2017mai - S6 kellad, uued tagumised reguleervardad,uus BT Pioneer makk

2022dets - uus salongiradikas, kuna Vilumaa sõnul äsja ostul vahetatud salongiradikas oli küll sees 96a originaal ning toruotsad pudenesid ära. Karpide tagumised osad lastud teha ning esiklaasi ümbrus koos uue klaasiga
2023 jaanuar - uus hammasrihma komplekt, jahutusvedelik, veepump, Esimene strutbar, uus rihmaratas väntvõlli otsa, uus käbi, korralik mootoripadi, tuled releede peale tehtud. Uus roolivõimu voolik paagist jahutisse. S6 kellade järgi läbisõit 385000


Cabriolet

Tõin ise leedust, kuhu naisterahva kätte toodud 2010a saksast. Seni olnud seal kasutuses igapäevaselt. Müüdi kuna taheti osta C4 Tdi avant lapsevankri jaoks. Üldse leedu väikelinn, kus masina tõin, oli iga kolmas auto C4 dislakas. Enda A6 sobis sinna keskkonda imehästi :D
Miks tõin üldse järgmise? Sest see bensukas, mille mootoririkkega talvel ostsin, ajas mu hauda. Masina sai küll liikuma ning kahes teeninduses, tartu aini juures ning PS motorsis korda seatud. Aga krt, see 2,3 on nii p... kukkunud variant ikka minu silmis. Üks hetk pöörded langevad 400 peale ning siis mitu päeva kõik korras ning järgmine hommik samamoodi. Samuti oli iluvigasid nii sees kui väljas kuhjaga, pedandina oleks tahtnud kõik need korda teha ning see summa oleks olnud ikka väga suur. Ei näinud mõtet investeerida automaat 2,3 cabriosse selliseid summasid. Eriti veel kui katust oli ka lapitud juba ning mingeid imelikke tihendeid oli puudu lampi kohtadest. Ehk saigi otsustatud et odavalt too cabrio maha müüa ning tuua korralikum isend, millesse investeerida.

Autost siis
Audi Cabriolet 1998a 1,9Tdi 66kw manuaal
ls 317100 ostuhetkel
Nahksisu - ilma aukudeta
Istmesoojendused - juhi oma miskipärast ei tööta
17" Bolero valuveljed ühe hooaja sõitnud rehvidega
S-rool
Originaal subwoofer( asendatud juba costum madega)
CD box
Alarm, mille tööpõhimõttest pole aru saanud
Korralik katus, ühtegi kriimu vms pole, tagaaken ka korralikult läbipaistev veel.
Elektriline katus, mis töötab väga viisakalt.
4xel aknad mis liiguvad kõik kiiresti( tavaliselt juhi või kõrvalistuja oma liigub teistest aeglasemalt)
Mootori ja käigukasti põhjakate - heliisolatsiooniga - vahtmatt vms
Luuptuled
Tuulevõrk

Tehtud tööd:
318200 km täishooldus - rihmad rullid veepump jahtusvedelik, õli, filtrid, egr pimedaks ja arvutiga maha
Katalüsaator minema
ABS võrud taha uued
esisillas kõik uued puksid koos stabika varrasega
Lõuaga stange
Korralikum kapott peale pandud, ilma serva mullitamise algeteta
Helisüsteemi uuendus
Püsikiiruse hoidja lisamine
Juuni 2016 - uus õli koos filtriga
Juuli 2016 - uued esimesed kõlarid ja uus reostaat vendikale
sept 2016 - Pagasniku põhja äravoolukanali ümbruse parandus, tagastange aluste õhurestide vahetus
Juuni 2017 - Uus pioneeri makk BT ja handsfree
Juuli 2019 -Cabrio sai siis suurema hoolduse
Esistange õiget värvi ning korralikult ette lõpuks reguleeritud.
Uus radikas
Uus termolüliti radikasse
Uus paisupaak( vana lihtsalt kollane liialt juba
Kasutatud korralik roolivõimupump
Uus RV õli, roheline
Geneka rihma pinguti
Geneka pinguti rullik
Geneka rihma pinguti võll
Geneka rihma pinguti võlli ümbritsevad puksid kronsteini sees, kuna vana pinguti oli katki läinud ja võll jooksis viltu ning sõi läbi pukside ja kronsteini augu ovaalseks
Geneka kronstein kasutatud korralik ümarate aukudega
Uued vaakumvoolikud
Karteripõhja tihend
KKK tihend. Hea oli vaadata mootori puhtust seest, nagu uus. Ilmselt ka eelnevad omanikud õlivahetust korrapäraselt teinud kuna kuskil polnud vana paakunud õli jääke. Samuti olid hüdrokad pealt kulumata ning nukk ilus.
Intercooler pestud
Sillatala puksid uued
Sillatala liivaprits ja värvimine
Uus õli,õlifilter,õhufilter,kütusefilter
LS on 357 000

07.2022
LS 374 000

Tehtud:
Käigukasti võlli otsas olev nõellaager mis asub väntvõlli sees.
Uus sidurikate - Pidurimeistris
Pestud hoolikalt kogu mootor ja käigukast
Tagumine flats jahtusvedelikul uus
Õli vahejahuti
Õlifiltri jala ja ploki vaheline tihend
Vaakumpumbale uued tihendid
Väljalaske ja sisselaske uued tihendid
Siduri survelaager uus
Jahutusvedelik ja pidurivedelik uued
Uued vasest kütusetorud
Uued vaakumvoolikud igalepoole
2021 värvitud ka kapott õiget värvi
Kevadel sai chipilaadse asja ka.
Juhiukse klaasitõstuki mootor vahetatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 27.01.12 10:19 Tsiteeri


Kliimaga seoses võib ilmselt mingi andur vigane olla, mis salongis temperatuuri mõõdab, püsikul olen plokki üle jootnud, on hakanud tööle! Päris kurja hinda küsid muide IMO, pisivigu on palju, mina ei julgeks kirjutada, et korralik auto:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 27.01.12 10:26 Tsiteeri


Kuidas auto külmaga käivitub? Sa süütenurka ei oska öelda? :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 27.01.12 10:31 Tsiteeri


Võtangi just seda osa lausest maha seal :D Kas diislil on püsika plokki üldse ? Tal ju ajus peaks see funktsioon ise olemas olema? täna töö juures hakkan seda kliima jama taga ajama koos õlivahetuse tegemisega, äkki saab korda ikka. Hinna suhtes niipalju et see hind millega ostsin pluss talverehvid koos velgedega 150,rihmavahetus koos tööga 160 pumbarihma vahetus 120 ja dia arve oli just 320.Sinna lisaks eestis regamine koos ülevaatusega 210.Pluss siis õlivahetus 40-50. Need summad mul kuu aja jooksul kulunud ning kui võtta auto24 siis need mis välismaalt toodud ka,neil pead ilmselt sama tee läbima,võibolla pääseb pihustite vahetusest ;) Eelmine omanik oli DIA sõnul keeranudki pumba kogused nii suureks et auto üldse normaalselt liiguks. Nüüd keerati need mingid koguse väärtused 5 peale. Enne olid 2 peal. Pihustid olid tehasest saati ilmselt vahetamata.

Edit : Külma oli täna maakohas -20 käivitamise hetkel ning vene küte hetkel sees. Läks kuskil 5-8 sek käiamise peale käima. Täna läks eestis müüdav küte sisse siis ole näha mis homme hommikul teeb. Kas selline käivitusaeg on normaalne? Andsin kaks korda eelsüüdet ka. Süütenurka unustasin DIA-st küsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 27.01.12 10:43 Tsiteeri


Ah õigus jah, diislil elektrooniline gaas juba ja asi vist väheke lihtsam, aga siis ma paraku ei tea, milles võib viga olla:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 27.01.12 10:45 Tsiteeri


Püsikas saab ajust signaali ning eraldli plokki A6 püsikal pole. Olen ise paigaldanud püsikat 99 aasta Passatile ning oli vaja vedada 4 juhet vastavatesse pistikutesse, A6 lähevad need neli juhet otse ajusse.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 27.01.12 10:46 Tsiteeri


Sa läpakat pole järgi pannud? Püsika kang äkki jebib hoopis? Selle peaks arvuti ära ka näitama.

EDIT: See pidurivõimenduse ära kadumine viitab ilmselt vaakumpumba veale.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 27.01.12 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Sa läpakat pole järgi pannud? Püsika kang äkki jebib hoopis? Selle peaks arvuti ära ka näitama.

Tõsi, unustasin mainida, et arvuti näitab ära jah kui lülitit vastavasse asendisse paned (on/off). Kui aga midagi ei muutu, võid sa teda proovida uuesti aktiveerimisega.

Aktiveerimisel tomi nii:
[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
Enter 11463 to activate cruise control
[Do It!


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 27.01.12 11:11 Tsiteeri


Seda vaakumpumba viga kahtlustasin isegi, kuid nüüd kaks nädalat on pidurid väga viisakad olnud. Jama tuli esimeste lumesadudega ning siis paar päeva hommikuti tegi koguaeg seda nalja, aga nüüd pole kordagi enam pedaal kangeks jäänud.Kasutaja kriiiz tuleb paneb täna/homme arvuti sappa,siis näeb mis vead veel üldse tulevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 27.01.12 11:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Seda vaakumpumba viga kahtlustasin isegi, kuid nüüd kaks nädalat on pidurid väga viisakad olnud. Jama tuli esimeste lumesadudega ning siis paar päeva hommikuti tegi koguaeg seda nalja, aga nüüd pole kordagi enam pedaal kangeks jäänud.Kasutaja kriiiz tuleb paneb täna/homme arvuti sappa,siis näeb mis vead veel üldse tulevad.


Vaata see vaakumvoolik üle, ehk susistab külmaga kuskilt vahelt välja.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 27.01.12 23:27 Tsiteeri


Nii nüüd veedetud auto kallal 14h järjest ning suht siiber. Sai tehtud õlivahetus 349010 peal, sisse täissünt ning filtrivahetus ning vahejahuti tihend ka igaks juhuks. Hakkasin siis lahkama seda kliima mure, võtsin põhimõtteliselt auto seest puhtaks ,ainult armatuuri jätsin veel paika. Ei leidnud et mõni juhe oleks olnud lahti või katki. Puhastasin kaks salongi sisest mootorit ka ära ning kapotialt kaks mootorit vahetasin omavahel ära ning hetkel asi toimib ilusti. Ehk siis puhub vastavalt soovile. Samuti sai kohendatud käigukangi liikumist, puhastatud seda ning nüüd liigub tagumine käik välja ilusti. Vaakumvoolik ongi otsast mõraline, ning see ilmselt jamaski külmade saabudes. See läheb lähiajal vahetusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 28.01.12 07:51 Tsiteeri


Normaalne masin, tagaaknasoojenduse koha pealt - vaata luugijuhtmed üle, nad on kindlasti mõranenud või katki murdunud, saad möllata tina ja kuumuskahaneva rüüga (isoleerpaela pole mõtet kasutada). Minu C4 avandil oli sama jama, enamus juhtmeid olid puruks ja tööd küllaga. Parim lahendus oleks muidugi juhtmejuppide välja vahetamine, nii, et paindekohas oleks uued juhtmed, siis oleks aastad hooleta. Paindekoha tinutamine teeb asja ajutiselt korda, aga lähitulevikus läheb jälle katki, sest tinutatud juhe jääb kangeks ja hakkab murduma. Muidu kena ja asjalik quattro.
Edu nokitsemistes.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 31.01.12 19:55 Tsiteeri


Nagu ma ise ka kahtlustasin, on tagaluugi juhtmed katki. Kolm neist vähemalt. Kindlasti oli üks neist tagaklaasi soojendus,üks pagasnikuvalgustuse ning üks lisapiduritule oma. Lähen maakoju, seal on olemas juhtmekimp mille panen vana asemele.Samuti sain vist sellest kliimast võitu, linnas mitu päeva sõites käitub täiesti normaalselt ning ei küta masinat saunaks. Ka tempi maha võttes langeb sissepuhuva õhu temperatuur. Vahepeal -22,5 kraadi käivitades tuli kaks kolm korda eelsüüdet anda ja läks käima küll. Vaja aku korralikult ära laadida siis saaks asi paremaks. Starteri pendiks viskas ka korra külmaga käivitades üle, tuleb soojemas ruumis tõstukil maha kakkuda ning starter ka ära puhastada, eelmisel autol läks pärast puhastamist ja remonti mootor palju paremini käima. Üldse ilmselt nende üle -20 kraadiste ilmadega ajan kupeele lühikeste otste jaoks hääled sisse et ei peaks üleni jääs diisliga minema. Tundub autole nii tapmisena see -22 sõitma hakkamine ning 6km pärast seisma ja 8h hiljem uuesti sama teema. Sain vanast kassetikast ka lahti, sõber suutis midagi valesti ühendada ning too enam ei tee kõssugi. Valesti sai ühendada kuna makil pistikul kõrv ära murtud ning ta pani toite vist kõlaripessa. Maki kaitse on terve ja muidu display töötab aga kui sisse lülitada siis hangub ära. Seega võib teha pakkumisi USB auguga makile, mis peab sobima audisse.

Edit: Sai natuke auto kallal nokitsetud ning püsikiiruse hoidja muret uuritud. Foorumist uurides lugesin piduri ja siduri konnade kohta ning oligi siduri konn eemale läinud ning aju sai infot nagu koguaeg oleks siduripedaal all. SimQ õpetuste järgi sai eelmine kord aktiveeritud ning nüüd ootan hommikut et saaks minna proovima kas oli abi konna liigutamisest õigesse kohta.

Edit2: Püsikas töötab laitmatult:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 08.02.12 16:04 Tsiteeri


Juhtumisi kõndisin autost mööda ja tegin paar klõpsu moblaga:
http://zorten22.planet.ee/Pildid/Autod/A6Q/IMGP2402a.jpg
http://zorten22.planet.ee/Pildid/Autod/A6Q/IMGP2406a.jpg
http://zorten22.planet.ee/Pildid/Autod/A6Q/IMGP2411a.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 08.02.12 22:43 Tsiteeri


Nii, kliima töötas nädalaid veatult kuid ühel päeval paariks tunniks hakkas jälle kütmine pihta. Viga peab olema selles armatuuris asuvas tembi anduris, mis ei saa aru, et palju tempi autos on ning AUTO peal hakkab kütma. LO peale pannes tuleb ilusti külma ning veateade on ka selle temp anduri kohta. Kuskohas saaks mõistlikult lasta selle ära vahetada, loe: et ei lammutataks pool autot laiali ning otsitaks kõigepeal taga kus mis üldse on, on jõhvis kogemus cabrioga selline olemas. Soovitage tartus kohta kes teab mis teeb ning ka hea hind võiks olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 18.02.12 20:26 Tsiteeri


Peab täheldama, et aitab tõesti vahepeal mats vastu armatuuri, ning kliima andur hakkab jälle tööle. Aga hetkel läbisõit 350 800km ning tehtud tagaluugi juhtmestik korda, suvel plaanis soojemal ajal panna uued juhtmed, hetkel külmaga käed ei liigu kohe üldse. Samuti eelsüüte küünaldele tööriistamarketist juhtmeotsad, üks pool küünlale ning teine pool juhtme külge, ning homme hommikul näeb siis, kas oli kasu ka. 5st küünla piibust oli terve lausa üks, tegelikult see ka praoga. Pean tunnistama, et pärast DIA-s pihustite vahetust, ei tea kas nad ei viitsinud väga pingutada või juhuse tõttu kahest pihusti juures oleva tagasivoolu voolikute kinnituskohtadest lekkis diislit isuga. Keerasin üle, olid tõesti suht lõdvalt pingutatud, ning hetkel jäid kuivaks, enne käima pannes hakkasid kohe immitsema, ei tea kas ei pandud tähele siis või läks neil kiireks tööga. Natuke rahulolematu selle tõttu, samuti tagasivoolu voolikute kohta nad oleksid võinud mainida, et need võiks ka vahetada, kuna esimese silindri juures lekkis ka üks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 27.02.12 09:50 Tsiteeri


Vahepeal autole lisandunud Xenon esituled. Pärit siis S6 pealt ning omavad ussikest klaasi peal. Valgusvihk on ilus,parem pool keerab ilusti otsa üles,vasak poole sirge. Proovisin ka helitehnikat parendada subwoofri ning võimendiga, kuid hetkel proovimise käigus pettusin subwoofris ning võtan pereliikme auto pealt oma cabrio subwoofri tagasi, sest suur kolakas, mille sain siit foorumist kunagi varuosade vastu, teeb vastikut heli. Asi võib olla ka makis, kenwoodi usb-ga mingi makk on, aga soov on saada selline makk, mis oskaks ise subwoofrit ka juhtida, see tavaliselt rca-st välja võtmisega kuidagi ei ole see heli see, mis peaks. Kellel oleks mingit head makki pakkuda, siis andke tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 21.03.12 20:23 Tsiteeri


Läbisõit...ei teagi hetkel.
Hetkel tehtud tööd vahepeal.
Tagumine vasak pidurisadulale uued tihendid sisse.
Tagumised pidurklotsid uued.
Põhjakaitse alla pandud.
JVC korralik makk.
Võimendi juhtmestik ning subwoofer vanast autost.
Esimene vasak pooltelje kaitsekumm välimine.
Esimene parem pooltelje kaitsekumm välimine.
Tagumine vasak reguleervarras.
Parempoolne reguleervarras anti poest ka vasak ja öeldi, et on samasugused mõlemal pool, kodus avastasin siiski, et ei ole, homme poodi tagasi, ostust pikka aeg möödas aga vast vahetavad ikka välja.
Vahetust ootavad ka esimesed rooliotsad ning siis sillaregulli.
Parempoolne läbi, kuid vahetan ka vasaku ära, et sillaregullis jamasid ei tuleks.
Olemas ka pikad kellad kompu ja minichekiga, ootan hetke kui aega, et külge panna ja arvutiga ära seadistada. Samuti kang.
Praeguline vaakumvoolik asendatud tervega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 21.03.12 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Vahepeal autole lisandunud Xenon esituled. Pärit siis S6 pealt ning omavad ussikest klaasi peal. Valgusvihk on ilus,parem pool keerab ilusti otsa üles,vasak poole sirge. Proovisin ka helitehnikat parendada subwoofri ning võimendiga, kuid hetkel proovimise käigus pettusin subwoofris ning võtan pereliikme auto pealt oma cabrio subwoofri tagasi, sest suur kolakas, mille sain siit foorumist kunagi varuosade vastu, teeb vastikut heli. Asi võib olla ka makis, kenwoodi usb-ga mingi makk on, aga soov on saada selline makk, mis oskaks ise subwoofrit ka juhtida, see tavaliselt rca-st välja võtmisega kuidagi ei ole see heli see, mis peaks. Kellel oleks mingit head makki pakkuda, siis andke tulla.

Kusjuures panin tähele, et sama ussikese logo + mingi tekst K45..midagi on mul BMW E38 esituledel kah :P Saksa värk mingine vist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 16.05.12 10:58 Tsiteeri


Nii, piisavalt palju sõidetud ning nüüd tehtud tööd:
Esimesed rooliotsad vahetatud, üks pool, mis oli ka läbi, tuli lahti imekergesti, kuid teine terve pool, mille pidin naguniii stendi jaoks lahti võtma, oli omadega nii kinni et tuli relaka ja soojendamisega ainult lahti.
Vahetatud roolivõimu üks surveta voolik, oli vanadusest väga praguliseks tõmmanud ning samuti ka lõdvikute klambrid üle käidud.
Veel on kohendatud ülevoolu torusid, otsad olid vanadusest kõvaks läinud ja kaks lekkisid.
Pikad kompuutriga kellad on küljes, ning juhtmedki olemas, kuid aega ei ole juhtmete ja kangi paigalduseks.
Tagumine reguleervarras ka sis vahetatud ja sillastendis mõlemad sillad paika aetud. Töö kiire ja korralik - Tartu Vianorist 25E, ei tea kas hinnakirjast odavam kuna olin tagasilla nende sünul täpselt ise paika juba saanud, joppas vist. Rool sirge ning teel ei kisu ka kuskile poole.
Pooltelje lahti tulnud kumm tagasi pandud
Tagumine rattalaager vahetatud - 48E kallim varuosa, alega 38 midagi
Hetkel auto laiali veel kuna tagumine pidurisuport ootab uut kolvi mida lähen linnast tooma koos uute tihenditega, käsipiduri hoova vedru polt oli ära murdunud, see sai treialil lastud uus teha ning hetkel käsipiduri hoob liigub väga ilusti.
Ilmselt ka õlivahetus nädalavahetusel plaanis kuna välp käes ilmselt.
Suvel tuleb teha roostetõrjet, mõlemad tiivad ning kapott.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 17.05.12 21:01 Tsiteeri


Tehtud siis täna õlivahetus, spido näit hetkel 373k kuna uued kellad peal, võibolla lasen ära kerida sinna kus vana näit jäi, aga selle 30k km pärast ei viitsi vist väga rabeleda ka. Tagumine pidurisuport sai uue silindri A4 piduritelt, huvitav, et a4 tagumine pidurisilinder on mustast metallist, kohe värv selline, ning a6 enda originaal silinder oli ikka selline läikiv. Mõõtudelt olid 1:1 ning hetkel toimib käsipidur väga ilusti. Järgmine kuu ülevaatus ka, ei tohiks probleeme olla, kuna midagi ei kolise kuskilt. Pean kellegi juurde pöörduma, kes arvutiga kütust paika keeraks, suvel nüüd hakanud ikka korralikult tahma ajama, mida soojemad ilmad seda suurem tahm seljataga, talvel oli kõik väga ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 29.05.12 13:20 Tsiteeri


Nüüdseks Audi puhub ka külma korralikult. Siin foorumis end reklaaminud vend, kes täitmisi teeb, tema kapsaaeda tahaks paar kivi küll panna. Nimelt testis ta autol süsteemi ja ütles et midagi on viga, et pump ei jää tööle ja loobib välja. Sai tõe pähe võetud ning hea et ise juba kliimapumpa uut ära ei ostnud, vaid viisin täna siis remonti, sealt helistati tunni pärast et masin korras. Seal küsides selgus, et midagi ei olnud viga. See kes siin tartus seda kontrolli ja täitmist eraisikuna pakub, ei lasknud lihtsalt piisavalt survet süsteemi. Aardla Autoteeninduses lasti siis aine sisse ja kliima töötab laitmatult.
Kusjuures üks päev oli juba mul endal auto tõstuki pealt ja hakkasin juba alt ära keerama pumpa, et vaadata mis seal viga võiks ka olla. Hea, et mingi kõne tuli ja pidin sõitu minema, muidu oleks aega kõvasti raisanud tühja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 10.06.12 21:30 Tsiteeri


Hetkel autol ülevaatus puudub, kuna 20m maja eest võeti politsei poolt maha sõber, sõitis 20km/h 30 alas ning süüdistati tolmutamises kruusateel. Veel lisaks kustutil puudus kehtiv kleeps, ülevaatus järgmine kuu nagunii ning oli plaanis uus osta just enne või vana ära kontrollida. Väänati erakorraline ülevaatus ning 1,5h jutuajamist sõbral tagaistmel ning kuu aja pärast selgub trahv. Muidugi ei puudunud mentide( vabandust, aga need oli mendid mitte politseinikud) mõnitamised auto aadressil. Omavaheline jutt käis vene keeles mida nad ei arvanud et võin ka mina mõista või siis sõber nende tagaistmel. Pean mainima et ei ela linnas või asulas majade vahel, vaid 200m kruusatee viib ainult talu ette, ning sealsamas tolmutamise eest võeti maha. Teisipäeval ülevaatusele, kõik peaks korras olema ning probleeme ei tohiks tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 10.06.12 21:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Hetkel autol ülevaatus puudub, kuna 20m maja eest võeti politsei poolt maha sõber, sõitis 20km/h 30 alas ning süüdistati tolmutamises kruusateel. Pean mainima et ei ela linnas või asulas majade vahel, vaid 200m kruusatee viib ainult talu ette, ning sealsamas tolmutamise eest võeti maha. Teisipäeval ülevaatusele, kõik peaks korras olema ning probleeme ei tohiks tulla.

Kui sinu maja asub kövakattega mnt-st 200 meetri kaugusel ja sinna saamiseks tuleb kasutada kruusateed, siis tolmutamine ei tule kindlasti mitte köne alla, et süüdistust määrata.
Lisaks, kui nad passisid majast 20m eemal, siis kus algab sinu maa piir?
Siinse jutu kohaselt vöiks arvata, et sitsisid luba küsimata sinu maal, mida nad teha ei tohi.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 10.06.12 21:57 Tsiteeri


Nad sõitsid sõbrale järgi, sõitis just koju mulle. Ning siis kui jõudis sinna kruusa osa peale, siis löödi kaugelt juba disko peale ning sireenid ka ning sõuti hea lennuga selga, nende tolmupilv oli ikka siuke et lämbu ära kodu õues kus ootasin just sõpra. Ja mainisid ka muidugi et ei oleks muidu kinni pidanudki kui ei oleks tolmutanud nii. Kuna sõber, aktiivne foorumi kasutaja, oli ka teadlik et pikalt juba sabas ollakse, sõitis väga korralikult. Mainiti selgelt sellist osa et keskkonna saastamine tolmutamise teel mida saaks vältida vms.
Eriti närvi ajas just suhtumine. Parim lause oli et mille eest veel saaks ära teha. Oli just tekkinud väike positiivne suhtumine politseisse, aga seal ida võlumaal ongi nii, et iga nädavahetus linnast, seekord siis tallinna patrulle ka kaasatud, tullakse iisakusse lihtsalt külarahvast peedistama. Inimesed ei julge sõitma minna, teave nendest liigub kulutulena inimeselt inimesele. Just sai enne koju sõitu kontrollitud et kõik tuled asjad töötaksid. Mainin siis ära et ise ei sõitnud kuna tulin läbi metsade krossikaga otse koduõue.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]