Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] Märkamatult on käes aeg uueks õlivahetuseks. Ebareaalselt palju sõitmist oli talvel. Aga selle asemel sai ükspäev tallinnas huvipakkuvaid vrakke vaatamas käidud, kuid ära sõites oli päev veel noor, siis sai külastatud [b]Jyrisood[/b] ning poole tunni pärast oli masin taas minu valduses. Juba esimeselt ristilt ära kiirendades viskas kriipsu kõrvuni. Aga nii kui sain linnast välja ning kiirendasin, lõi minugi autosse oodatav värin sisse. Hooratas. Egas midagi, õnneks olin juba varasemast sellest teadlik ning hooratas korraliku sidurikomplektiga kodus ootamas ning kiire kõne sõbrale et millal aega, vahetame ära. Selle aja leidsime reede hommikust. Kahjuks pärast nelja tundi selgus tõsiasi, et survelaager jäi ostmata ning vana oli omadega otsas. Kuna ükski pood lahti ei olnud, lükkus töö pühapäeval. Sai siis tänaseks endale varutud survelaager,audi 100 C4 2,5Tdi sidurikomplekt,korralik pooltelg, korralik õõts tiheda sarniiriga, sai pandud sisse lemföderi puks ka, uued käsipiduritrossid,õli,õlifilter, kütusefilter. Õnneks oli kasutaja [b]mkb[/b](ps:loodan et muhk paraneb kiirelt) ka abis, siis sai suhteliselt lihtsa (loe : pooletunnise jebiga õigete asjade puudumise tõttu) kasti tagasi alla. Imekombel sai kasti hoovastik esimese korraga ilusti paika ning tundub et isegi parem kui varem. Veel sai uue vendika anduri pistiku, uue vana korraliku plussjuhtme toru sees genekast starterini, korraliku lõdviku IC sisselaskesse. Uue tihendi sai ka ploki taga olev jahutusvedeliku flants Kahju oli sellest, et vanad käsipiduritrossid olid väga korralikud, aga kuna uued olid käes ning kardaanita neid hea vahetada, sai uued pandud ikka. Nii et kes soovib korralike kässaritrosse, andku teada. Loovutan soodsalt. Kell 22 sai masin garagest välja aetud ning korralik proovisõit laial kurvilisel metsateel. Kõik on ok :) Värin puudub kiirendades, tühikäigul tundub ka väiksem ning välja suretades ka ei käi mingit kõrvalist heli. Vana hooratas oli 5cm lõtkuga. Homme vahetan õli veel ära ning kütusefiltri, täna ei jaksanud enam LS 389700 uute kellade järgi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.8%
- SQL:
57.2%
]