Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] Sai tehtud starteri kontroll, kuna masin ei käivitunud enam. Õnneks ei tormanud uut akut ostma. Võtsin starteri maha ning puhastasin ära kuid ei midagi, ikka ei käivitu. Sai siis tavapäraselt (kuna kõigil enda pikemalt omatud autodel seda tehtud) süüteluku põhja kontrollitud ning voilaa. Katki nagu alati. Enda varuosahunnikust ei leidnud ühtegi sobivat, ei sobinud C5, C4 a6 bensuka, A4 bensuka,B4 bensuka ega ka Coupe B3 ega B4 oma:D Sellel oli see lukukeele koht poolkuu kujuline, teistel kõigil ristküliku kujuline,väikse poolkuu kohaga keskel. Sai Forsist kasutaja SoS abiga maale uus põhi 5h jooksul ning suure ootusäravusega peale pistetud, kuid ei midagi. Pärast uut starteri mahavõtmist kogematta selgus, et kere ja mootori vaheline mass oli lahti. Muidugi enda kätetöö:mad: Võtsin enne starteri eemaldamist maha, et ära puhastada, kuid siis keegi helistas vms ning nii ta ununes pingutamata sinna. Täna sai korralikult laetud aku peale ning ma ei ole nii kiiret mootori pöörlemist käivitades kunagi kuulnud. Julgelt võib öelda et 2x kiiremini käib starter ringi. Sai puhastatud harjad, lihvitud vana mustus ka seest maha jne. Enam ma ei karda käivitamist üle -15 küll. Tahtsin auto juba viia kuskile diagnosti, et üle 15kraadi külma käivitub vaevaliselt. Lasin just seista õhtuni õues ning matsupill. Väljas -15 siis hetkel. Häirib see, et sai küll lastud vana suvine vedelik välja ning lisatud uus, kuid see jäätub düüsides kohe ära. Peab uued soojendusega düüsid panema, vanad vist ei tööta. Vaja teha veel- Pooltelje kaitsekumm Sarniiri kaitsekumm Õõtshoova tagumine puks Tagasilla kaks puksi Käsipidurit uurida natuke, ikka jääb peale....ajab kõige rohkem närvi. Esimesed pidurikettad [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.1%
- SQL:
58.9%
]