Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] Nagu ma ise ka kahtlustasin, on tagaluugi juhtmed katki. Kolm neist vähemalt. Kindlasti oli üks neist tagaklaasi soojendus,üks pagasnikuvalgustuse ning üks lisapiduritule oma. Lähen maakoju, seal on olemas juhtmekimp mille panen vana asemele.Samuti sain vist sellest kliimast võitu, linnas mitu päeva sõites käitub täiesti normaalselt ning ei küta masinat saunaks. Ka tempi maha võttes langeb sissepuhuva õhu temperatuur. Vahepeal -22,5 kraadi käivitades tuli kaks kolm korda eelsüüdet anda ja läks käima küll. Vaja aku korralikult ära laadida siis saaks asi paremaks. Starteri pendiks viskas ka korra külmaga käivitades üle, tuleb soojemas ruumis tõstukil maha kakkuda ning starter ka ära puhastada, eelmisel autol läks pärast puhastamist ja remonti mootor palju paremini käima. Üldse ilmselt nende üle -20 kraadiste ilmadega ajan kupeele lühikeste otste jaoks hääled sisse et ei peaks üleni jääs diisliga minema. Tundub autole nii tapmisena see -22 sõitma hakkamine ning 6km pärast seisma ja 8h hiljem uuesti sama teema. Sain vanast kassetikast ka lahti, sõber suutis midagi valesti ühendada ning too enam ei tee kõssugi. Valesti sai ühendada kuna makil pistikul kõrv ära murtud ning ta pani toite vist kõlaripessa. Maki kaitse on terve ja muidu display töötab aga kui sisse lülitada siis hangub ära. Seega võib teha pakkumisi USB auguga makile, mis peab sobima audisse. Edit: Sai natuke auto kallal nokitsetud ning püsikiiruse hoidja muret uuritud. Foorumist uurides lugesin piduri ja siduri konnade kohta ning oligi siduri konn eemale läinud ning aju sai infot nagu koguaeg oleks siduripedaal all. SimQ õpetuste järgi sai eelmine kord aktiveeritud ning nüüd ootan hommikut et saaks minna proovima kas oli abi konna liigutamisest õigesse kohta. Edit2: Püsikas töötab laitmatult:cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.7%
- SQL:
73.3%
]