Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] Tere Olles aastaid siin foorumis olnud, siis otsustasin nüüd oma uue liikuri kohta teha ka teema, kuna cabrio kohta ei teinud ja läks endal tihtipeale meelest ära mis ja millal tehtud sai. Hetkel siis teema päeviku pidamise pärast. Sai aasta jagu jahitud sellist masinat, kuid hinnad olid ikka meeletud. Suvel sai ostetud audi 100 2,5tdi kuuene manuaal ning siis sai selgeks et tuleb ikka cabrio maha müüa ning tagasi diisli peale minna kuna kulu on ikka märkimisväärselt erinev bensukast. Põhjus miks ei jätnud alles audi 100, oli lisade puudumine, elektriakendest ja suvel palavaga sai kliimast ikka väga puudust tuntud. Ning sõpruskonnas ja peres juba palju quattrosid, siis ei saanud ju talvel neile jalgu jääda :D Autost: Audi C4 2,5TDi Quattro 1996a kuunene manuaal nagu kõigil neil. Asfaldi musta värvi,tumehalli viskab valguses rohkem. Lisad: 4xel aknad,kõik liiguvad automaatselt nupuvajutusega alla,esimesed ka üles aga tagumiseid peab all hoidma üles lastes. kliima Püsikiiruse hoidja Toonklaas Pikad kellad Pesurite soojendused Esitulede pesurid Hall S6 nahksisu Esimene käetugi laekaga Kärukonks 4x istmesoojendused 16 tolli 1000 Mille valuveljed Signalisatsioon Comfort akende sulgemine kõigis ustes kõlarid, ei tea kas see oli ka kõigil, 100-l igastahes mitte. S6 tagatulepaneel Bose subwoofer S4 esistange S4 Tiivad S-rool S6 tagapaneel S6 kellad Nahast ukseposltrid ees Ostetud 23detsembril, endale sünnipäevakingiks. Spidomeetril 346000 Autoga tehtud tööd : Just enne ostmist vahetati salongiradikas 15.01.2012 - 347 600km - pumba rihma vahetus koos pingutusrulli ja juhtrulliga. EGR pimedaks. Tagumiste istmesoojenduste juhtmed korda tehtud.Nahahooldus 22.01.2012 - 348000km - hammasrihm koos veepumba ja pingutusrulliga. 24.01.2012 348900km - uued pihustid ja pumba seadistamine ning süütenurga sättmine, samuti kisuti pornotuuning lisaimmo vahelt välja Dia diagnostikas. 26.01 - 349010 - õlivahetus filtri ja vahejahuti tihendiga,kliima mootorid kõik üle käidud. 31.01 Püsikas korda tehtud. 05.02. Summuti tripid kõik uued pandud. Kadus kolin täisgaasiga kiirendades. 20.02 Originaal xenonid lisatud,tagaluugi juhtmed korrastatud 10.03 Helisüsteem, makk ja juhtmed, subwoofer 21.03 Pidurklotsid taga, piduri rem komplekt taga vasak, esimesed pooltelje kaitsekummid, põhjakate lisatud juuni algus . - käsipidur korda tehtud et ei jääks peale 18.06. - Uued ülevoolu torud pihustitele 01-30.08 aja sees. Bose subwoofer külge. Eelsüüte küünla tule vilkumine lahendatud juhtpihusti vahetusega 10.01.2013 Uued summuti tripid, Õli ja filter, uue ploki järgi 380600km peal. Läbisõitu ei kogunenud viimasest vahetusest piisavalt, aga aasta sai täis. 16.01 S-rool lisatud, Starteri puhastus, kere ja mootori vahelise massjuhtme puhastamine. 381600ls. Uus süüteluku põhi 21.01. Pooltelje kaitsekumm vasak esimene ning sarniiri kaitsekumm vahetatud. märtsis - ühemassiline hooratas, siduri vahetus, vasak sarniir,õli kuni august 2013 õlivahetus, amordi tugilaager, sumpa tripid,uus tuleklaas, uus tagumine vasak poolteljeots,kliima täidetud 2015 detsember - õlivahetus, tagumine parempoolne pooltelg koos uue otsaga,generaatori parandus 2016 aprill - starteri hooldus tartus betooni tänaval, uus jahtuse flants mootori taha 2016 juuni LS 433300- uus esisillatala, uued puksid esisillatala esimesed ja tagumised keresisesed, vasak esimene rattalaager, õlivahetus, uued vändasaale kinnituspoldid, uus piduritoru ja voolik ette vasakule, amordi tugilaager esimene vasak, uued piduriklotsid ette ja taha. Kliima täitmine - imepisike leke esimeses radikas, esimene vasak pooltelje ots 2017 jaanuar - S6 elektriline sisu paigaldatud, Uus starteri pendiks ning uus Varta aku. Juhiukse lukk vahetatud 2017 märts - Nahast uksepolstrid ette. 17" veljed. Tagurdustulede pirnipesad korrastatud. 2017mai - S6 kellad, uued tagumised reguleervardad,uus BT Pioneer makk 2022dets - uus salongiradikas, kuna Vilumaa sõnul äsja ostul vahetatud salongiradikas oli küll sees 96a originaal ning toruotsad pudenesid ära. Karpide tagumised osad lastud teha ning esiklaasi ümbrus koos uue klaasiga 2023 jaanuar - uus hammasrihma komplekt, jahutusvedelik, veepump, Esimene strutbar, uus rihmaratas väntvõlli otsa, uus käbi, korralik mootoripadi, tuled releede peale tehtud. Uus roolivõimu voolik paagist jahutisse. S6 kellade järgi läbisõit 385000 Cabriolet Tõin ise leedust, kuhu naisterahva kätte toodud 2010a saksast. Seni olnud seal kasutuses igapäevaselt. Müüdi kuna taheti osta C4 Tdi avant lapsevankri jaoks. Üldse leedu väikelinn, kus masina tõin, oli iga kolmas auto C4 dislakas. Enda A6 sobis sinna keskkonda imehästi :D Miks tõin üldse järgmise? Sest see bensukas, mille mootoririkkega talvel ostsin, ajas mu hauda. Masina sai küll liikuma ning kahes teeninduses, tartu aini juures ning PS motorsis korda seatud. Aga krt, see 2,3 on nii p... kukkunud variant ikka minu silmis. Üks hetk pöörded langevad 400 peale ning siis mitu päeva kõik korras ning järgmine hommik samamoodi. Samuti oli iluvigasid nii sees kui väljas kuhjaga, pedandina oleks tahtnud kõik need korda teha ning see summa oleks olnud ikka väga suur. Ei näinud mõtet investeerida automaat 2,3 cabriosse selliseid summasid. Eriti veel kui katust oli ka lapitud juba ning mingeid imelikke tihendeid oli puudu lampi kohtadest. Ehk saigi otsustatud et odavalt too cabrio maha müüa ning tuua korralikum isend, millesse investeerida. Autost siis Audi Cabriolet 1998a 1,9Tdi 66kw manuaal ls 317100 ostuhetkel Nahksisu - ilma aukudeta Istmesoojendused - juhi oma miskipärast ei tööta 17" Bolero valuveljed ühe hooaja sõitnud rehvidega S-rool Originaal subwoofer( asendatud juba costum madega) CD box Alarm, mille tööpõhimõttest pole aru saanud Korralik katus, ühtegi kriimu vms pole, tagaaken ka korralikult läbipaistev veel. Elektriline katus, mis töötab väga viisakalt. 4xel aknad mis liiguvad kõik kiiresti( tavaliselt juhi või kõrvalistuja oma liigub teistest aeglasemalt) Mootori ja käigukasti põhjakate - heliisolatsiooniga - vahtmatt vms Luuptuled Tuulevõrk Tehtud tööd: 318200 km täishooldus - rihmad rullid veepump jahtusvedelik, õli, filtrid, egr pimedaks ja arvutiga maha Katalüsaator minema ABS võrud taha uued esisillas kõik uued puksid koos stabika varrasega Lõuaga stange Korralikum kapott peale pandud, ilma serva mullitamise algeteta Helisüsteemi uuendus Püsikiiruse hoidja lisamine Juuni 2016 - uus õli koos filtriga Juuli 2016 - uued esimesed kõlarid ja uus reostaat vendikale sept 2016 - Pagasniku põhja äravoolukanali ümbruse parandus, tagastange aluste õhurestide vahetus Juuni 2017 - Uus pioneeri makk BT ja handsfree Juuli 2019 -Cabrio sai siis suurema hoolduse Esistange õiget värvi ning korralikult ette lõpuks reguleeritud. Uus radikas Uus termolüliti radikasse Uus paisupaak( vana lihtsalt kollane liialt juba Kasutatud korralik roolivõimupump Uus RV õli, roheline Geneka rihma pinguti Geneka pinguti rullik Geneka rihma pinguti võll Geneka rihma pinguti võlli ümbritsevad puksid kronsteini sees, kuna vana pinguti oli katki läinud ja võll jooksis viltu ning sõi läbi pukside ja kronsteini augu ovaalseks Geneka kronstein kasutatud korralik ümarate aukudega Uued vaakumvoolikud Karteripõhja tihend KKK tihend. Hea oli vaadata mootori puhtust seest, nagu uus. Ilmselt ka eelnevad omanikud õlivahetust korrapäraselt teinud kuna kuskil polnud vana paakunud õli jääke. Samuti olid hüdrokad pealt kulumata ning nukk ilus. Intercooler pestud Sillatala puksid uued Sillatala liivaprits ja värvimine Uus õli,õlifilter,õhufilter,kütusefilter LS on 357 000 07.2022 LS 374 000 Tehtud: Käigukasti võlli otsas olev nõellaager mis asub väntvõlli sees. Uus sidurikate - Pidurimeistris Pestud hoolikalt kogu mootor ja käigukast Tagumine flats jahtusvedelikul uus Õli vahejahuti Õlifiltri jala ja ploki vaheline tihend Vaakumpumbale uued tihendid Väljalaske ja sisselaske uued tihendid Siduri survelaager uus Jahutusvedelik ja pidurivedelik uued Uued vasest kütusetorud Uued vaakumvoolikud igalepoole 2021 värvitud ka kapott õiget värvi Kevadel sai chipilaadse asja ka. Juhiukse klaasitõstuki mootor vahetatud [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
66.2%
- SQL:
33.8%
]