Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: majanduskriizz[/i] Tükk aega tagasi jõudsid kohale summutitükid ja sai see jooks alla laotud, kuid B osad nagu ikka ei läinud esimese korraga :D [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150723_180433.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150723_180726.jpg[/img] Mufflexi reso, bosali kaks pütti ja nipetnäpet kummitrippe ja ühendusi ja klambreid ja ongi originaali lähedane süsteem tagasi. Värvisin asjad üle ka, et kestaks, sest kipuvad roostetama juba paari aastaga korralikult. [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150723_182731.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150723_182739.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150723_182746.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150724_162239.jpg[/img] Väike lõikus ja keevitus hiljem oli asi tihe ja sai jälle tüv ära tehtud, seekord siis ainult üheksaks kuuks. Mitte üllatavalt on nüüd salongis vaikus ka kõrgematel pööretel ning paar hobust mootoris juures :) Kuna parema esirehvi siseküljelt sai avastatud muna ja suur lõhe, siis leidsin kiirelt uue paari fuldasid asemele, aga seekord 185/55, et tagant tiivakaart enam üldse ei puutuks. [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150728_171947.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150731_135212.jpg[/img] Roolivõimu õli oli ükskord min tasemeni järsult kukkunud, valasin max jooneni täis ja siiani pärast mingit 500 miili pole nagu lekkinud enam. Ülevaatusel kõik näitajad normis, vihjati ainult, et CO tase kõrgema poolne aga kõik mahtus ilusti piiridesse. Lihtsalt ebatavaline, sest muud heitgaasid kõik ülimalt head k.a. lambda näit, mis sest et andur puudu :D Kaassõitja poolte uste alumistel servadel roostet eemaldatud ja surmatud ning ka mõningaid värviparandusi tehtud. [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150804_184436.jpg[/img] [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150805_164032.jpg[/img] Väike tiiser ka :D Kuigi vaevalt, et kunagi õnnestub leida õige poldivalemi ja sobiva mõõtudega originaale. Ronal ise taastoodab neid aga veidi muudetud kujul, mis ei ole enam nii kena :( [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150814_143222.jpg[/img] Muidu probleemideta tasapisi kulgenud. Päikest! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
19.5%
- SQL:
80.5%
]