Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: RTamm[/i] Terv! Pole pikalt enam miskit kirjutanud, kuid vahepeal on siiski miskit tehtud. Eile sai siis garaazi all käidud ja natuke timmitud, nimelt esimese asjana võtsin kellaploki välja ning lammutasin laiali. Edasiste tööde (kellaplokki valgete LED pirnide jootmine) autor mina enam polnud, kuna pole eriti suur sõber tinutuskolviga töötamisel, seda tööd tegid minu eest sõbrad. Suur tänu neile abi eest :). Siin ka siis väike pilt lõpptulemusest (maru kehv pilt on paraku, kuna muud aparaati polnud peale telefoni): [img]http://www.upload.ee/image/2443552/18062012412.jpg[/img] Reaalselt on tulemus siiski valgem, kui siin pildil. Kuna ise ei tahtnud kasutu tilkur garaazis olla, siis otsisin endale muid töid. Esiteks sai võetud lahti ukse polster, et uurida, miks klaas ei taha enam minna alla ning mis takistab tema liikumist. Sai selgeks peale polstri maha kakkumist, et tööd takistab vaakumi voolik ning keskluku juhtmepundar, mis olid oma kinnituskohtadest lahti pääsenud kuidagi. Sai need asjad tagasi paika pandud ning asi toimib jälle ilusti. Järgmisena sai ette võetud igavusest kätte liivapaber ja hakkasin summuti otsi lihvima, mis olid korralikult porised. Alustatud sai 100sega, edasi 150, 240 ja siis 600sega tehtud vesilihv. Tulemus ilus, kuid kui ei oska vaadata, siis ka seda tööd arvatavasti keegi ei märka :). [img]http://www.upload.ee/image/2443579/18062012414.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/2443580/18062012415.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/2443584/17052012403.jpg[/img] Töötama sai pandud ka tempi näidik, mis peale eelmist kellaploki lammutamist enam ei funkstinud. Nädalavahetuseks on plaanis teha ka õlivahetus, kuna õlitase hakkab miinimumini lähenema ja 10k hakkab ka varsti lähenema viimasest õlivahetusest (praeguseks viimasest õlivahetusest sõidetud siis umbes 8000k km). :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.5%
- SQL:
76.5%
]