Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KsenoonE[/i] Vaata enne üle ka kinlasti geneka rihm katki. Peaks kohe näha olema eest. Aga jah vahetus tõesti kerge, Audi 100 2.8 vahetasin geneka rihma mingi minutiga ära :D Pinguti otsid üles (suurem junn) seal küljes on tavaliselt polt mida saab keerata, nii vabastad pinguti pinge alt ja saad rihma lõdavalt maha võtta, ja siis uus peale, samal ajal peab pingutit alla keerama kuna muidu liiga pingul ei saa peale. Ja olemas. Samas kui preagune puruks on siis eriti kerge. Muide foorumis olen lugenud juhust kui purunenud geneka rihma tõttu on mootor kokku jooksnud sest geneka rihma jupid jooksid hammasrihma vahele ja sealt läks kurjajuur edasi. Ei olnud vist rihma katteid ka peal..ei mäleta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
18.6%
- SQL:
81.4%
]