Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: RTamm[/i] Seda nüüd küll, A4'l olevad Nokiad on mu meelest head, aga B4 peal olevad ei käi kuhugile (vähemalt naise ema 80 Avanti omad on sellised ja aftermarket makk on ka seal peal). Ma ausalt öeldes ei mäleta enam B6 helisüsteemist midagi, kuna B6s istusin viimati 2 aastat tagasi ja pole võimalust olnud uuesti sellega sõita. Enda muusika süsteemiga olen suhteliselt rahul ja ei virise peale seda, kui Alpine sai sisse tõstetud ja kasseti mängijast Blaukar välja visatud :). Ma kardan et siin mängib äkki rolli ka aftermarket makk, millel on rohkem võimu, kui näiteks Audi Concert'il (mis oli pikka aega mu unistus). Vanaisa A4 Avanti (B5) süsteem näiteks mulle ei sobinud ( Audi Concert makiga ja originaal kõlarid), too ei suutnud eriti midagi mütta. Aga see selleks... Täna hakkas ka garages tööriistu oodates igav ja mõtlesin et uurin siis oma auto varsutuse üle, et mis tal siiski külge poogitud on tehases.. siit see list nüüd tuleb. X2A - national sales program Belgium B0A - component parts set without country-specific design requirement C1A - alloy wheels 6J x 15 G0C - 5-speed manual transmission H6S - tires 195/65 R 15 V J0F - battery 320 A (70 Ah) M76 - 6-cylinder gasoline engine 2.6 L/110 kW MVEG 2 base engine is T7Y GA1 - center sun visor 1AC - anti-lock brake system (ABS) 1G3 - alloy spare wheel with original equipment tires 2PG - steering wheel 3AF - outer right rear view mirror: convex, powered, heated 3BS - outer left rear view mirror: non-spherical, powered, heated T7Y - components for base engine, unit 078.6 4UE - airbag f. driver a. front seat passenger 0G1 - gearshift lever 8AV - without radio, with loudspeaker connections 8GD - alternator 90A 8RM - eight loudspeakers (passive) 1LB - disc brakes, front 3FE - electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind 1BE - sports suspension/shock absorption Tänu sellele sain oma autos kohta ka päris palju uut teada.. :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.2%
- SQL:
71.8%
]