Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A8/S8 (4D2, 4D8, 1994–2002)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Cari[/i] [quote][i]Algselt postitas: Tomm[/i] Kuid kuna 4,2 ja 2,8 kütusekulu vahe ka väga suur ei ole, siis A8 peal olevat 2,8 mootorit võiks eelistada ainult odavama hoolduse pärast. [/quote] 4,2 peaks linnas võtma kuskil sinna 16l/100 (minu 3,7 võtab sinna 15 - 16 kanti) kui 2,8 samaaplju võtab, siis on kas ikka väga ebaökonoomne, või suured mootorid ökonoomsed:D vahe tuleb sisse kiirendamistel/kohalt liikuma hakkamisel. 4,2 peaks ikka piisavalt võtma. Kui nüüd linnas jõnksutada siis.. ;) igatahes mis ma öelda tahtsin on see, et raske on uskuda fakti, et 2,8 võtab 4,2ga peaaegu samapalju kütet! Maantee v.a, sest maanteel on 3,7 isegi ökom:P (A6 2,8 (2006) vs A8 3,7 (1998) siis). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A8/S8 (4D2, 4D8, 1994–2002)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.3%
- SQL:
68.7%
]