Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mtaudi[/i] [quote][i]Algselt postitas: Renee[/i] Lugesin natukene seda teemat ja mõtisklesin pisut. Olgem ausad, ainuõige mootor ongi nendel Cabriodel kas 2.8 või siis 2.0 ja mõlemad manuaal kasti ostas. Eks kindlasti leidub mehi kes taovad rusikaga vastu rindu ja väidavad ,et 2.6 või 2.3 on piisavad selle jaoks. Jah on küll, aga nad on mõlemad samamoodi mõttetud seal otsas. Üks rohkem perssekukkunum kui teine. Samal teemal on siin ka sõna võtnud pistut kompetentsemad mehed kui lihtsalt vennad kes omavad 2.6. (ei väida, et mootorid oleks halva vastupidavusega) [/quote] Millele Sinu väited põhinevad? Mille järgi hindad kompetentsi? Mille poolest on üks hea ja teine perssekukkunud, nagu Sa ütlesid? Tsiteerides foorumikaaslast: Neid isendeid pole enam vabalt turult võtta stiilis "2.6 on lahja ja pigem 2.8". 2.0 lihtsalt ei jõua seda autot edasi liigutada – kust otsast see hea valik on, kui pead veri ninast väljas pingutama, et üldse näiteks möödasõitu teha? 2.3 alates, kui see pihustite jama välja jätta, on kõik piisavalt head mootorid ja ükski valik ei ole teisest halvem - küll on erineva mineku ja kütusekuluga. Ma ei ole suutnud leida ühtegi põhjust, miks 2.6 näiteks halvem on, kui 2.8. Minek on natuke lahjem ja samas on ka kütusekulu väiksem. Dünaamiliste näitajate poolest mitte suguni nii palju halvem. [quote][i]Algselt postitas: Renee[/i] Lisaks kurvisuutlikusele, jah sellega saab kurvi minna, samuti saab ka süldikausiga kurvi võtta kui on piisavalt mune. Mis kasu sellest raskuskesemest on kui kere paindub kurvis läbi? Tungige oma cabriod ühest otsast üles ja üritage ust lahti teha.[/quote] Süldikausiga võrdlus on selge liialdus – tänu madalale raskuskesemele peab kurvis väga hästi ja tunne on isegi palju kindlam, kui B6 Avandiga. Tule proovi - väga edukalt saab ukse lahti. Olen selle Cabrioga sellisel pinnal seisnud, kus parem esimene ja vasak tagumine ratas täitsa koopasse surutud ja teised kaks sisuliselt õhus - tulin autost välja ja sisse tagasi ilma ühegi probleemita. See ei ole nii vedel, nagu Sa püüad siin praegu väita, kuid jäik ka kohe kindlasti mitte. Kui Cabrio kurvis nii palju läbi painduks, et ratastel pidamine ära kaob, siis peab midagi ikka väga katki põhja all olema. See läbipaindumine on millimeetrites mõõdetav kogu auto pikkuse peale. [quote][i]Algselt postitas: Renee[/i] Aga Tegelikult tahtsin ma sinna jõuda ,et kui tahad head ja siiani nägusat kabrioetti osta siis on see auto just sulle. Aegumatu välimus, seisab hästi sirgel teel ja on muidu vaha auto vaatamata mootorivalikule. Kindlasti pean ühe sellise veel ära. Kui tahad rääkida kurvisuutlikusest ja heat dünaamikast/kütusekulust, siis selleks on ka sobivamaid autosid olemas. Aga üldiselt, kevad tuleb mühinal, laske oma kabriolettidel katus maha ja nautige seda autot olenemata mootorist ja olge Audi inseneridele tänulik, et nad on suutnud nii aegumatu ka kauni välimusega auto valmis teha. [/quote] Heast kurvisuutlikusest, dünaamikast jms. sai just räägitud Cabrio puhul, et suudab seda väga kenasti. Teemaks ei olnud, et Cabrio on selle jaoks see õige auto ja mõni S või RS sportvedrustusega oleks selle jaoks palju paremini, kuid ta ei jää hätta ka keerulisemates oludes. P.S. Su jutt oleks ka palju usutavam, kui Sa nii palju kirjavigasid ei teeks. Eesti keele põhireegleid mittetundva inimese teksti on raske tõepähe võtta. Siia lõppu sobib ka kenasti selline tsitaat: [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Kütusekulud, kw ja kiirendus (manuaalkast): 2.0 85kw - 9.1/100km, 12.9s 2.6 110kw - 10.4/100km, 10.2s 2.8 128kw - 10.8/100km, 9.8s Eks igaüks valib endale meelepärase. Minu arust ei ole eriti vahet, mis mootoriga cabrio on. Mingisugune kiirenduspüss ei ole ükski neist ning ei ole ka selleks loodud. Pigem jälgida konkreetse auto tehnilist seisukorda, kuna nad on juba suhteliselt vanad. [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.7%
- SQL:
51.3%
]