Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mtaudi[/i] Ma tean seda väga hästi Roland - ei ole vaja googeldada - ma ei oleks ju muidu seda lammutama hakanud. Selle teemaga on ka vast nii, et nii palju, kui on inimesi, on ka arvamusi. Mina ei ütleks, et see pill puhtalt kruiisimiseks on - üleüldse mõtlen, et kust selline arusaam on tulnud. Tänu sellele, et ei ole kandvat katust, siis on autot tugevdatud põhja all olevate taladega, mis omakorda viib raskukeseme väga alla. See viib omakorda kurvides pidamise nii palju paremaks, et täitsa korraliku kiirusega kannatab ka kurve võtta, ilma, et peaks kartma rataste maast ülesse tõusmist - kas siis ühe või teise. Tagasild on B4-jalikult täistala, mis seda mõnevõrra veelgi kaasa aitab. Mis ma tahtsin öelda, on see, et selle autoga kannatab ka väga edukalt kiiresti sõita, mida ma sellel suvel ka päris palju praktiseerisin ja see V6 vedas väga mõnusalt edasi, kui ära harjusin selle mootoriga ja õppisin ära, mis pööretel tuleks käiku vahetada, siis läks see auto väga reipalt edasi - vääne on V mootoril palju parem, kui sellel R4-jal - paberite järgi on vahe pea 60Nm (85kW 166@3200 / 110kW 225@3500). Peaaegu sama hästi läheb edasi, kui samade kilowattidega 1.8T sama raske auto peal. Ja ka V mootori hääl on see, mis sellisele klassikalisele autole väga palju juurde annab - kasvõi emotsiooni mõttes. Nagu ma juba ka ütlesin, et nii palju, kui on inimesi, on ka arvamusi. 2.0 R4 meestele on tõesti see auto kruiisimiseks, kuid ma tahan vahest ka mõnest mööda sõita ja siis jääb see 85kW ikka väga jõuetuks - rõhutan sõna väga. Olgu see 2.6 kasvõi poolteist korda kallim seal vahel, ikka ei vahetaks lahjema vastu. Tahaks isegi kangemaks ajada ja olen ka välimaist kirjandust uurinud, kus on step by step 2.6 -> 2.8 vahetusest räägitud, kuid seda näitab tulevik, kas see ka tehtud saab. Vähemalt nii kaua, kuni see konkreetne mootor hästi vastu peab, ma seda ette ei viitsi võtta - alles sai ju ka rihmad ja muud jutud ära tehtud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.8%
- SQL:
64.2%
]