Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kivitare[/i] [quote][i]Algselt postitas: mtaudi[/i] Ei - aku vahetus siin rolli ei mänginud, kuid enam pöörded ei hüple ja töötab nii, nagu peab. Mingit suurt saladust siin ei ole: Põhimõtteliselt väljalaske torustiku lekked olid põhjuseks, miks pöörded hüplesid külmalt. See mootor tahab väga tihedalt torustikku saada ja korralikult töötavat katalüsaatorit. Alguses ei pööranud sellele väga tähelepanu, kuid mingi hetk hakkas ära tüütama ja siis võtsin kogu väljalaske maha, puhastasin liitekohad ära, mastiksit mehiselt vahele ja kokku tagasi. Peale seda ei ole enam ka mitu päeva seisnud külma mootoriga mingit jama. See 2.6 tahab kõikidele silindritele ühtlast vastusurvet saada, et korralikult töötaks ja peale seda ettevõtmist on probleemid kadunud. [/quote] Mistahes vabalthingaval mootoril on oluline, et väljalase oleks tihe. Vahet pole, on see 1.6, 1.8, 2.0, 2.3 või 2.6 või 2.8. Vastusurve - googelda. :) Läbi elatud teema mitme vabalthingavaga. Kuna see pill on rohkem cruiisimiseks, siis milleks üleüldse sinna suuremat kui 2.0 vaja? Kui ka sõidumõnust rääkida, mis peaks kõik kulud tasa tegema või kaotama või näo naerule tooma, siis ükski cabrio mootorivalikus olev mootor seda ei tee ju. 1.9 TDI ehk, sest kütuse peale eriti ei kulu. :D Täielik nišiauto. Chill pill suvel sõitudeks, ei enam. PS! Ei ütle, et see cabrio halb on. Mina sinna ei mahu ja olen paraku puht rahalises võrdluses nõus sellega, et 2.6 on kallim seal pidada kui R4. PS2! Nagu ajad on näidanud, siis vähe on neid autosid, mis on käest laskmata või korralikku hoolt näinud. Enamik laseb hooldusest üle, sest V6 ON kallim kui remontida, kui pikka aega autole kätt külge pandud pole. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.8%
- SQL:
64.2%
]