Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] Kuidas käitub katus talvel? - lahti ei ole mõtet võtta kuna õmblused võivad jääs olla. Kui pidasid silmas soojapidavust, siis väga viis. Ei saa aru et oleks riidekatus pleki asemel. Kas talvel esiklaas seest pole härmas? Miks peaks ? Käitub samamoodi kui plekkkatusega auto, mul audid kõrvuti ja pole erinevusi märganud. Kuidas talvel soojaks läheb? Kiiresti, kuna salongiruum on väike. Kui palju on erinevust tavalise Audi 80ga(veermik, mootor)? Üks ühele. Enam ei viitsi poes öelda ka et tegu cabrioga, võtan lihtsalt jupid sama aasta b4 jaoks. Varem muidu poodides ei leitud nimekirjas teinekord cabrio üles. Kas el. katus on nõrk koht? Kuna oman manuaali, siis ei oska kommenteerida. Aga olen lugenud et juhtplokk pidi nõrk lüli olema. Arvan et osta kindlasti elektriline ning siis kui läbi läheb, siis teed lihtsalt manuaalseks, midagi keerulist ei ole. Kui kallis oleks katuse taastamine/uue tegemine? Uus katus saksas 500eur ümmarguselt koos tagaklaasiga. Ostes kindlasti vali korraliku katusega isend. Tagaklaas olgu kindlasti terve ja võiks läbi ka paista. Endal oli juba ostes tume ning läks rabedaks kiiresti ning kuni murdus keskelt. Kuidas vihmaga on? Kas tihendid on vastupidavad? Ma ostaks kindlasti paduvihmas auto, siis näed kuidas peab. Eriti jälgi klaasiülemist eesmist nurka, cabriol sealt jookseb tihtipeale. Endal sain vea ära klaasi parema reguleerimisega. Millest võiks lähtuda mootori valikul? 2.0 tundub vähe kere jaoks(Raskem kui tavaline B4). 2.3 astub edasi ilusti( oman) aga pead olema valmis et iga kord kui mootoris miski jebib siis kohe kukutakse targutama et pritsepea või aju. Oman 4a kogemust sellega, ükskõik mis viga muud on, ikka kiputakse aju ja pritsepead vahetama. Õnneks pole lasknud nendel kohtadel auto ligi rohkem minna, viga on olnud siis vales süütenurgas.2.6 on minu silmis ebaõnnestunud mootor, kui V6 siis kindlasti 2.8. Tolle kohta ei oska mitte midagi halba öelda, kuna peres 2.8 coupe Q ja küttekulu on sama ja tihti nõksa väiksem mis mul 2.3 98kw esiveolisel. Kas sobib igapäeva elus kasutamiseks, ka talvel? Absoluutselt, kui sul ei ole vaja vedada palju asju endaga kaasas. Mul taga subwoofer ja gaasipaak, ja kolm spordikat mahub veel sinna ja kõik. Äkki on veel mõni pluss või miinus? Miinus on tagaistujate olematu jalaruum kui soovid palju 4 kesi sõita. Olen natuke üle keskmise pikk ning kui minu taga inimene istub, siis mul on ebamugav sõita nii ees olles. Kaaslane puldis on siis jalkaruumi piisavalt. Plussiks madal raskuskese, tundub liimituna rohkem tee külge. Sõidan igapäevaselt Audi 100, b4,a4,coupe Q ja cabrioga ning tollest paremini käituvad coupe q ja a4. B4 tundub kitsem olema( ei oma ainult ühe konkreetse auto sõidukogemust,vaid 4) ja 100 on juba kordades sujuvam ja pehmem igati,samuti kurvides.Plussid veel - igati ilus auto. On välismaalased tulnud ligi ja küsinud et kas on uhiuus audi, et nad ei ole sellist mudelit veel näinud:) ja üldse pakutakse aastaks sinna 2003-2006 vahele. Loodan et oli abiks [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.8%
- SQL:
60.2%
]