Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
V200

 postitati 02.04.07 20:34
Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Seda ka, et 2.0 pandi ainult A4`le, A6`le mitte.



Pandi ikka nende aastakäikude autodele, mille vastu teema algataja huvi tunneb. C5 kere algusaastatel (1997-2000) tõesti ei pandud, aga facelifti läbinud kerel on 2,0 mootor juba saadaval.

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=22856&cache=no
Big

 postitati 02.04.07 19:24
Kusjuures 2.0 ei jää lahjaks, täiesti piisav normaalselt kulgemiseks ja möödasõidud saab ka tehtud ilma erilise hoo võtuta(9.9sek. sajani on päris hea tulemus pereauto kohta. 2.0 võib veel ökoks nimetada võrreldes 2.4 ja 2.8 v6`ga.
Seda ka, et 2.0 pandi ainult A4`le, A6`le mitte.

Vähe andmeid:

V6 2.8: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=14090&cache=no

V6 2.4: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=14086&cache=no

2.0 R4: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=22832&cache=no
laur

 postitati 02.04.07 15:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Nujah, vanematel st siis 98-01 ei olnud üldse kutusekulu vahet. Aga 2.8 peaks vähe keerulisem mootor olema kui 2.4. Või ma eksin? St juppe mis võivad katki minna rohkem.

Mõlemad on 30-klapilised mootorid, nii et keerukuses pole mingit vahet.


Ok siis küll. Ainult, et siis ma ei saa aru miks mõni inimene 2.8'le 2.4 eelistab. Kütusekulu vahet nagu pole.

Ja 2.0 jääb küll lahjaks sellise suure kere jaoks. Kütusekulu läheb ka kõrgeks sellise asja peale, sest edasi ta ei lähe ja peab tallama koguaeg. Muidugi on see sõidustiilis ka kinni. 1.9TDI eelis on jah see, et diiselmootor ja turboga. Diisli kw ei ole päris sama mis bensiini mootori oma.
Black

 postitati 02.04.07 12:27
Tsitaat:
Algselt postitas: XraunoX
arvate et 2,0 bensikas on marulahja ise sõidan A6-ga 1,9 tdi 96 kw aastast 2004 ei saa nagu millegi üle nuriseda 110 kmh pealt teeb möödasõitu imehästi ja multitronicuga kütusekulu imeline keskmine komp järgi 6,8
aga edu valimisel

Audi A6 2.0 5V
96 kW @ 5700 rpm
195 Nm @ 3300 rpm

Audi A6 1.9 TDI
96 kW @ 4000 rpm
285 Nm @ 1750 rpm

Näed erinevust?
XraunoX

 postitati 02.04.07 10:15
arvate et 2,0 bensikas on marulahja ise sõidan A6-ga 1,9 tdi 96 kw aastast 2004 ei saa nagu millegi üle nuriseda 110 kmh pealt teeb möödasõitu imehästi ja multitronicuga kütusekulu imeline keskmine komp järgi 6,8
aga edu valimisel
Black

 postitati 02.04.07 09:47
Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Nujah, vanematel st siis 98-01 ei olnud üldse kutusekulu vahet. Aga 2.8 peaks vähe keerulisem mootor olema kui 2.4. Või ma eksin? St juppe mis võivad katki minna rohkem.

Mõlemad on 30-klapilised mootorid, nii et keerukuses pole mingit vahet.
laur

 postitati 02.04.07 09:08
Nujah, vanematel st siis 98-01 ei olnud üldse kutusekulu vahet. Aga 2.8 peaks vähe keerulisem mootor olema kui 2.4. Või ma eksin? St juppe mis võivad katki minna rohkem.
Big

 postitati 02.04.07 08:47
Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Minumeelest söövad V mootorid tunduvalt rohkem õli. Kuid sellegipoolest soovitaksin ma 2.4 mootorit. Võimsust on täiesti piisavalt ja minu teada üsna probleemivaba mootor kah. Vähemalt minul ei ole 6 aasta jooksul selle mootoriga midagi juhtunud. Ainuke asi jah et õli sööb. Aga käib ilusti.


Siis juba 2.8 kui v6 silmapiiril. Kütusekulu vahe on väga väike aga 2.8 liigub tunduvalt paremini edasi.
2.0 96kw hoolduskulud ja kütusekulu on tunduvalt väiksemad v6`st.
2.0 96kw õlikulu on põhimõtteliselt olematu, st sõidad õlivahetusest õlivahetusse.
laur

 postitati 02.04.07 08:35
Minumeelest söövad V mootorid tunduvalt rohkem õli. Kuid sellegipoolest soovitaksin ma 2.4 mootorit. Võimsust on täiesti piisavalt ja minu teada üsna probleemivaba mootor kah. Vähemalt minul ei ole 6 aasta jooksul selle mootoriga midagi juhtunud. Ainuke asi jah et õli sööb. Aga käib ilusti.
DenLuke

 postitati 02.04.07 07:54
Kas see mootor (2.0) ei söö õli suure isuga?
Black

 postitati 29.03.07 12:40
Ei ole problemaatiline ja ei ole ka liiga vähe, kui eesmärgiks ei ole 400m alla 10s läbimine.
DenLuke

 postitati 29.03.07 12:17
Kas 96-kilovattiline 2.0 mootor ei ole problemaatiline? Või kindlasti tuleb muretseda V6 mootorit? Kas 96 kw A6 jaoks ei ole liiga vähe, eriti automaadiga?
Black

 postitati 26.03.07 15:08
Hea varustus kaasneb enamasti suurema mootoriga, nii et vaata pigem 2.8 poole. Kes on uut ostes mootoriga koonerdanud, on seda enamasti teinud ka varustuse arvelt. Erandeid muidugi leiab, aga harva.
DenLuke

 postitati 26.03.07 13:12
Tere

Igapäevaseks sõiduks sooviks soetada A4 või A6, sedaan, 2001-2003 a. hea varastusega, mille all mõtlen automaat käigukast, nahksisu, püsikiirusehoidja, CD mängija jne. Mootor võiks olla 2,0 või 2,4, kindlasti bensumootor. Uurisin auto24 paar-kolm nädalat jõudsin järeldusel, et valikut peaaegu ei ole.. Kuulsin, et Prantsusmaalt autod on kehvad - nõrk heliisolatsioon ja üldse nagu teise kliima jaoks loodud mudelid, saksaautodesse tuleb raha investeerida ja lisaks must hobune jne..

Oskab keegi soovitada kust saaks sellise autot soetada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.0% - SQL: 47.0%]