DenLuke
huviline
Registreerunud 26.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.07 12:12
|
|
|
A4 või A6
Tere
Igapäevaseks sõiduks sooviks soetada A4 või A6, sedaan, 2001-2003 a. hea varastusega, mille all mõtlen automaat käigukast, nahksisu,
püsikiirusehoidja, CD mängija jne. Mootor võiks olla 2,0 või 2,4, kindlasti bensumootor. Uurisin auto24 paar-kolm nädalat jõudsin järeldusel, et
valikut peaaegu ei ole.. Kuulsin, et Prantsusmaalt autod on kehvad - nõrk heliisolatsioon ja üldse nagu teise kliima jaoks loodud mudelid,
saksaautodesse tuleb raha investeerida ja lisaks must hobune jne..
Oskab keegi soovitada kust saaks sellise autot soetada?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.03.07 14:08
|
|
|
Hea varustus kaasneb enamasti suurema mootoriga, nii et vaata pigem 2.8 poole. Kes on uut ostes mootoriga koonerdanud, on seda enamasti teinud ka
varustuse arvelt. Erandeid muidugi leiab, aga harva.
|
|
|
DenLuke
huviline
Registreerunud 26.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.07 11:17
|
|
|
Kas 96-kilovattiline 2.0 mootor ei ole problemaatiline? Või kindlasti tuleb muretseda V6 mootorit? Kas 96 kw A6 jaoks ei ole liiga vähe, eriti
automaadiga?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 29.03.07 11:40
|
|
|
Ei ole problemaatiline ja ei ole ka liiga vähe, kui eesmärgiks ei ole 400m alla 10s läbimine.
|
|
|
DenLuke
huviline
Registreerunud 26.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.07 06:54
|
|
|
Kas see mootor (2.0) ei söö õli suure isuga?
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 02.04.07 07:35
|
|
|
Minumeelest söövad V mootorid tunduvalt rohkem õli. Kuid sellegipoolest soovitaksin ma 2.4 mootorit. Võimsust on täiesti piisavalt ja minu teada üsna
probleemivaba mootor kah. Vähemalt minul ei ole 6 aasta jooksul selle mootoriga midagi juhtunud. Ainuke asi jah et õli sööb. Aga käib ilusti.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 02.04.07 07:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Minumeelest söövad V mootorid tunduvalt rohkem õli. Kuid sellegipoolest soovitaksin ma 2.4 mootorit. Võimsust on täiesti piisavalt ja minu teada üsna
probleemivaba mootor kah. Vähemalt minul ei ole 6 aasta jooksul selle mootoriga midagi juhtunud. Ainuke asi jah et õli sööb. Aga käib ilusti.
|
Siis juba 2.8 kui v6 silmapiiril. Kütusekulu vahe on väga väike aga 2.8 liigub tunduvalt paremini edasi.
2.0 96kw hoolduskulud ja kütusekulu on tunduvalt väiksemad v6`st.
2.0 96kw õlikulu on põhimõtteliselt olematu, st sõidad õlivahetusest õlivahetusse.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 02.04.07 08:08
|
|
|
Nujah, vanematel st siis 98-01 ei olnud üldse kutusekulu vahet. Aga 2.8 peaks vähe keerulisem mootor olema kui 2.4. Või ma eksin? St juppe mis võivad
katki minna rohkem.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.04.07 08:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Nujah, vanematel st siis 98-01 ei olnud üldse kutusekulu vahet. Aga 2.8 peaks vähe keerulisem mootor olema kui 2.4. Või ma eksin? St juppe mis võivad
katki minna rohkem. |
Mõlemad on 30-klapilised mootorid, nii et keerukuses pole mingit vahet.
|
|
|
XraunoX
huviline
Registreerunud 09.01.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q
|
postitati 02.04.07 09:15
|
|
|
arvate et 2,0 bensikas on marulahja ise sõidan A6-ga 1,9 tdi 96 kw aastast 2004 ei saa nagu millegi üle nuriseda 110 kmh pealt teeb möödasõitu
imehästi ja multitronicuga kütusekulu imeline keskmine komp järgi 6,8
aga edu valimisel
Probleemide lahendaja rehvi ja velje maailmas
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.04.07 11:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: XraunoX
arvate et 2,0 bensikas on marulahja ise sõidan A6-ga 1,9 tdi 96 kw aastast 2004 ei saa nagu millegi üle nuriseda 110 kmh pealt teeb möödasõitu
imehästi ja multitronicuga kütusekulu imeline keskmine komp järgi 6,8
aga edu valimisel |
Audi A6 2.0 5V
96 kW @ 5700 rpm
195 Nm @ 3300 rpm
Audi A6 1.9 TDI
96 kW @ 4000 rpm
285 Nm @ 1750 rpm
Näed erinevust?
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 02.04.07 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Nujah, vanematel st siis 98-01 ei olnud üldse kutusekulu vahet. Aga 2.8 peaks vähe keerulisem mootor olema kui 2.4. Või ma eksin? St juppe mis võivad
katki minna rohkem. |
Mõlemad on 30-klapilised mootorid, nii et keerukuses pole mingit vahet. |
Ok siis küll. Ainult, et siis ma ei saa aru miks mõni inimene 2.8'le 2.4 eelistab. Kütusekulu vahet nagu pole.
Ja 2.0 jääb küll lahjaks sellise suure kere jaoks. Kütusekulu läheb ka kõrgeks sellise asja peale, sest edasi ta ei lähe ja peab tallama koguaeg.
Muidugi on see sõidustiilis ka kinni. 1.9TDI eelis on jah see, et diiselmootor ja turboga. Diisli kw ei ole päris sama mis bensiini mootori oma.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 02.04.07 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Seda ka, et 2.0 pandi ainult A4`le, A6`le mitte.
|
Pandi ikka nende aastakäikude autodele, mille vastu teema algataja huvi tunneb. C5 kere algusaastatel (1997-2000) tõesti ei pandud, aga facelifti
läbinud kerel on 2,0 mootor juba saadaval.
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=22856&cache=no
|
|
|