Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jõuvanker

 postitati 12.03.07 20:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Laisu
et bensuka V-del ei ole seda õlituse probleemi? vaid pigem lekked?

Just, V6-d bensukad kipuvad õli jällegi võtma, tehase max norm on 1L 1000km kohta, ühesõnaga, kui niipalju juba õli võtab, jääb üle iga 10 000km tagant õlifiltrit vahetada ning õlivanni põhjas õlikork jääb näppimata:D
Laisu

 postitati 12.03.07 20:33
et bensuka V-del ei ole seda õlituse probleemi? vaid pigem lekked?
juks11

 postitati 12.03.07 20:09
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
V6 ja aut kastiga täpselt nii, kuidas seda hooldatud on. Kuskil 2003a keskpaigas tuli muudatus õlitusprobleemile, see lahendati ehksiis õlitusanomaaliat enam naljalt ei kohta 2003a ja üles mudelitel. Esisild kestab, kui on kasutusel A osad, B kukub pudisema väga kiiresti, taastada ei ole mõtet, mumeelest.
Kast, kui on rahulikult kulgetud, on ilmselt ka parema tervise juures kui korralikult piitsa näinud kast, kastile natukene laastavalt mõjuba ka haagise vedu.

Mis siin ikka pikalt seletada, ennem ostu tee väljavaadatud masinale korralik diagnost - sillad, kast, mootor jne. Uuri ajalugu.


Täpsustaks siis seda, et jutt käib 2,5TDI V6 mootorist...

Bensiini V6 mootoritel on õlileketega väga probleeme aga teed ära ja siis jälle kestavad...
Black

 postitati 12.03.07 20:07
Sama aasta, mootori ja veoskeemi korral pole hoolduskuludes mingit vahet. A6 on lihtsalt veidi suurem/mugavam, A4 väiksem/vahetum. Mine proovi ise sõita, küll aru saad, kumba tahad.
jõuvanker

 postitati 12.03.07 20:06
V6 ja aut kastiga täpselt nii, kuidas seda hooldatud on. Kuskil 2003a keskpaigas tuli muudatus õlitusprobleemile, see lahendati ehksiis õlitusanomaaliat enam naljalt ei kohta 2003a ja üles mudelitel. Esisild kestab, kui on kasutusel A osad, B kukub pudisema väga kiiresti, taastada ei ole mõtet, mumeelest.
Kast, kui on rahulikult kulgetud, on ilmselt ka parema tervise juures kui korralikult piitsa näinud kast, kastile natukene laastavalt mõjuba ka haagise vedu.

Mis siin ikka pikalt seletada, ennem ostu tee väljavaadatud masinale korralik diagnost - sillad, kast, mootor jne. Uuri ajalugu.


Edit, naftamootorist jutt e TDI
Laisu

 postitati 12.03.07 17:36
Tervist, kuna tekib karjuv vajadus nö. igapäevase auto järele, siis tekkis mõte soetada A4 või A6, hinnaklass kuni kusagil 160k. Kindlasti quattro,automaat, V mootor ning avant. Sooviks siis teada kui palju on nende ülevalpidamis kulude vahe, bensukulu jätame välja. Kusagilt kuulsin et mingist aastast sai A6 esisilla mis pidi töökodade sõber olema(laguneb jubedalt) ning mingil V mootori variandil pidi olema kanged õlitusprobleemid? kas müüdid või tegelikkus? On mingid aastad mida vältida, mootorid mida vältida? Tüüpvigasid? Kuidas automaatkastid neil elavad?
Igasugune info on teretulnud.

terv.
Janar

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]