Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 vs A6 (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2469)
Laisu
huviline



Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe GT

postitati 12.03.07 17:36 Tsiteeri
A4 vs A6



Tervist, kuna tekib karjuv vajadus nö. igapäevase auto järele, siis tekkis mõte soetada A4 või A6, hinnaklass kuni kusagil 160k. Kindlasti quattro,automaat, V mootor ning avant. Sooviks siis teada kui palju on nende ülevalpidamis kulude vahe, bensukulu jätame välja. Kusagilt kuulsin et mingist aastast sai A6 esisilla mis pidi töökodade sõber olema(laguneb jubedalt) ning mingil V mootori variandil pidi olema kanged õlitusprobleemid? kas müüdid või tegelikkus? On mingid aastad mida vältida, mootorid mida vältida? Tüüpvigasid? Kuidas automaatkastid neil elavad?
Igasugune info on teretulnud.

terv.
Janar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 12.03.07 20:06 Tsiteeri


V6 ja aut kastiga täpselt nii, kuidas seda hooldatud on. Kuskil 2003a keskpaigas tuli muudatus õlitusprobleemile, see lahendati ehksiis õlitusanomaaliat enam naljalt ei kohta 2003a ja üles mudelitel. Esisild kestab, kui on kasutusel A osad, B kukub pudisema väga kiiresti, taastada ei ole mõtet, mumeelest.
Kast, kui on rahulikult kulgetud, on ilmselt ka parema tervise juures kui korralikult piitsa näinud kast, kastile natukene laastavalt mõjuba ka haagise vedu.

Mis siin ikka pikalt seletada, ennem ostu tee väljavaadatud masinale korralik diagnost - sillad, kast, mootor jne. Uuri ajalugu.


Edit, naftamootorist jutt e TDI


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.03.07 20:07 Tsiteeri


Sama aasta, mootori ja veoskeemi korral pole hoolduskuludes mingit vahet. A6 on lihtsalt veidi suurem/mugavam, A4 väiksem/vahetum. Mine proovi ise sõita, küll aru saad, kumba tahad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.07 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
V6 ja aut kastiga täpselt nii, kuidas seda hooldatud on. Kuskil 2003a keskpaigas tuli muudatus õlitusprobleemile, see lahendati ehksiis õlitusanomaaliat enam naljalt ei kohta 2003a ja üles mudelitel. Esisild kestab, kui on kasutusel A osad, B kukub pudisema väga kiiresti, taastada ei ole mõtet, mumeelest.
Kast, kui on rahulikult kulgetud, on ilmselt ka parema tervise juures kui korralikult piitsa näinud kast, kastile natukene laastavalt mõjuba ka haagise vedu.

Mis siin ikka pikalt seletada, ennem ostu tee väljavaadatud masinale korralik diagnost - sillad, kast, mootor jne. Uuri ajalugu.


Täpsustaks siis seda, et jutt käib 2,5TDI V6 mootorist...

Bensiini V6 mootoritel on õlileketega väga probleeme aga teed ära ja siis jälle kestavad...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Laisu
huviline



Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe GT

postitati 12.03.07 20:33 Tsiteeri


et bensuka V-del ei ole seda õlituse probleemi? vaid pigem lekked?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 12.03.07 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Laisu
et bensuka V-del ei ole seda õlituse probleemi? vaid pigem lekked?

Just, V6-d bensukad kipuvad õli jällegi võtma, tehase max norm on 1L 1000km kohta, ühesõnaga, kui niipalju juba õli võtab, jääb üle iga 10 000km tagant õlifiltrit vahetada ning õlivanni põhjas õlikork jääb näppimata:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]