Laisu
huviline
Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe GT
|
postitati 12.03.07 16:36
|
|
|
A4 vs A6
Tervist, kuna tekib karjuv vajadus nö. igapäevase auto järele, siis tekkis mõte soetada A4 või A6, hinnaklass kuni kusagil 160k. Kindlasti
quattro,automaat, V mootor ning avant. Sooviks siis teada kui palju on nende ülevalpidamis kulude vahe, bensukulu jätame välja. Kusagilt kuulsin et
mingist aastast sai A6 esisilla mis pidi töökodade sõber olema(laguneb jubedalt) ning mingil V mootori variandil pidi olema kanged õlitusprobleemid?
kas müüdid või tegelikkus? On mingid aastad mida vältida, mootorid mida vältida? Tüüpvigasid? Kuidas automaatkastid neil elavad?
Igasugune info on teretulnud.
terv.
Janar
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 12.03.07 19:06
|
|
|
V6 ja aut kastiga täpselt nii, kuidas seda hooldatud on. Kuskil 2003a keskpaigas tuli muudatus õlitusprobleemile, see lahendati ehksiis
õlitusanomaaliat enam naljalt ei kohta 2003a ja üles mudelitel. Esisild kestab, kui on kasutusel A osad, B kukub pudisema väga kiiresti, taastada ei
ole mõtet, mumeelest.
Kast, kui on rahulikult kulgetud, on ilmselt ka parema tervise juures kui korralikult piitsa näinud kast, kastile natukene laastavalt mõjuba ka
haagise vedu.
Mis siin ikka pikalt seletada, ennem ostu tee väljavaadatud masinale korralik diagnost - sillad, kast, mootor jne. Uuri ajalugu.
Edit, naftamootorist jutt e TDI
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.03.07 19:07
|
|
|
Sama aasta, mootori ja veoskeemi korral pole hoolduskuludes mingit vahet. A6 on lihtsalt veidi suurem/mugavam, A4 väiksem/vahetum. Mine proovi ise
sõita, küll aru saad, kumba tahad.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.07 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
V6 ja aut kastiga täpselt nii, kuidas seda hooldatud on. Kuskil 2003a keskpaigas tuli muudatus õlitusprobleemile, see lahendati ehksiis
õlitusanomaaliat enam naljalt ei kohta 2003a ja üles mudelitel. Esisild kestab, kui on kasutusel A osad, B kukub pudisema väga kiiresti, taastada ei
ole mõtet, mumeelest.
Kast, kui on rahulikult kulgetud, on ilmselt ka parema tervise juures kui korralikult piitsa näinud kast, kastile natukene laastavalt mõjuba ka
haagise vedu.
Mis siin ikka pikalt seletada, ennem ostu tee väljavaadatud masinale korralik diagnost - sillad, kast, mootor jne. Uuri ajalugu.
|
Täpsustaks siis seda, et jutt käib 2,5TDI V6 mootorist...
Bensiini V6 mootoritel on õlileketega väga probleeme aga teed ära ja siis jälle kestavad...
|
|
|
|
Laisu
huviline
Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe GT
|
postitati 12.03.07 19:33
|
|
|
et bensuka V-del ei ole seda õlituse probleemi? vaid pigem lekked?
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 12.03.07 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Laisu
et bensuka V-del ei ole seda õlituse probleemi? vaid pigem lekked? |
Just, V6-d bensukad kipuvad õli jällegi võtma, tehase max norm on 1L 1000km kohta, ühesõnaga, kui niipalju juba õli võtab, jääb üle iga 10 000km
tagant õlifiltrit vahetada ning õlivanni põhjas õlikork jääb näppimata
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
|