Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MorroW

 postitati 15.03.07 21:04
Tjah, my bad. Oleks pidanud teemat kohe uuendama peale rõngastamist.

Igatahes siis jah sai hoopis 100 avant q võetud :)
Mario81

 postitati 15.03.07 19:30
kui ma nüüd öigesti aru sain siis inimesel masin olemas ja teps mitte 80 avant quattro vaid c4 100 avant quattro.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=120&page=15
Ulvar

 postitati 15.03.07 19:28
Tsitaat:
Algselt postitas: MorroW
Hmm...mis 2.8'sal teisiti kui 2.6'l?

Kas asi on lihtsalt kergelt suuremaks puuritud või on midagi
kapitaalselt teisiti mootori juures? Küsimuse põhjuseks on muidugi hooldus :)


http://www.12v.org/engine/index.php?section=fe

Ehk siis erinev töömaht tuleb selle järgi kolvikäikude vahest.

Ulvar
porter

 postitati 15.03.07 19:05
tänan
ACE16V

 postitati 15.03.07 11:10
Jällegi kinnitamata andmetel(internet), toodeti A80Avant 2,3 Q-sid 992 tk.
porter

 postitati 14.03.07 20:05
To:ACE16V äkki oskad öelda palju 2,3L b4Q avante toodeti ise pole peale 2 leidnud üks mis endal ja teine saksamaal kergelt avariiline.
margus

 postitati 28.02.07 17:28
Tsitaat:
Algselt postitas: MorroW
Hmm...mis 2.8'sal teisiti kui 2.6'l?

Kas asi on lihtsalt kergelt suuremaks puuritud või on midagi
kapitaalselt teisiti mootori juures? Küsimuse põhjuseks on muidugi hooldus :)


Iseenesest hoolduse mõttes peaks kõik olema sama, kuid erinevused on näiteks sisselaskes, väljalaske kolded erinevad. Rohkem kahjuks ei oska midagi kosta, sest pole kumbagi omanud, aga sellised asjad on küll seal.
Ise olen proovinud nii 2,6 kui 2,8 ja valik langeks tõesti 2,8 peale kui sellise leiad. Jõulisem ja parema astumisega sama kulu eest.
MorroW

 postitati 28.02.07 17:16
Hmm...mis 2.8'sal teisiti kui 2.6'l?

Kas asi on lihtsalt kergelt suuremaks puuritud või on midagi
kapitaalselt teisiti mootori juures? Küsimuse põhjuseks on muidugi hooldus :)
Umpser

 postitati 28.02.07 15:42
nr 3 tundub hea :)
nr 2 tiirleb juba pikemat aega orbiidil, keegi millegipärast ei taha seda :)
nr 1 tundub kahtlane :)
cornoyo

 postitati 28.02.07 15:22
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Huvitav, et 2.8-id üldse müügis pole. Ma jahiks pigem seda, kui juba V6 mõttesse võetud on.

sellessuhtes jah, et minuarust ka kui juba v6 plaanis, 2,8 peaks kütusekulupoolest sama olema, seda enam et Quattro
Black

 postitati 28.02.07 11:22
Huvitav, et 2.8-id üldse müügis pole. Ma jahiks pigem seda, kui juba V6 mõttesse võetud on.
undu

 postitati 27.02.07 14:33
eks oleks targem neid, mis meeldivad ikka käega katsumas ka käia. Piisavalt vanad sõidukid juba, et olla eelmiste omanike nägu. Ilus pilt on ainult üks väike detail mille järgi otsustada.
Aga pakumine 2. erineb teistest ntx kliimaautomaadi poolest.
Kui korra olnud, siis enam lihtsamat varianti ei taha :P
ACE16V

 postitati 27.02.07 14:32
Katsun lühidalt kommenteerida mootoreid.
2,6 V6 on olemuselt mugavam. Väidetavad tüüpvead on lekkiv kasti poolne väntvõlli tihend ja õlileke plokikaane tihendi vahelt.
2,0 16V on nagu marguski kirjutas, lärmakam, rohkem tähelepanu nõudev. Tüüpilisemaks veaks loetakse õhukulumõõtjat ja kulunud pihusteid.

Nii et kui tahad "kalla ja talla" autot, vali V6 ja kui tehnika huvi vaevab võta 16V.
Ise kannatan tehnikahuvi käes ja oman 16V Q Avant B4 -ja.
Muide, kinnitamata andmetel(internet) valmistati 80 Avant Quattrosid 2,0 16V motoga 889 tk.
margus

 postitati 27.02.07 13:11
Hmmm... no kõigepealt ma soovitaks endale selgeks teha, et kumb mootor sulle endale mugavam ja parem sõita tundub. V6 on muidugi oma ilusa dünaamika poolest väga mugav sõita jak ütust ei lähek a oluliselt rohkem kui 2,0 16V mootoril. Pööretel ehk käib 16V paremini ja peaks olema ka oma olemuselt lärmakam.

Üldiselt aga tuleb sul need vist ikka ise läbi käia ja vaadata, et mis siis kõige asjalikum tundub. Vaata ka selliseid pisiasju nagu tavalised istmed vs. sportlikumad jne :) Pärast endal lihtsam
cornoyo

 postitati 27.02.07 13:10
samas nr.2 tundub hinna, lisade ja kvaliteedisuhtes kõige parem olevat, et tasub lähemalt seda isendit uurida:D piltide ja müügikuulutuses oleva jutu järgi ei saa midagi kindlalt paika panna, ega õiget valikut teha:)
Carla

 postitati 27.02.07 13:01
fakt on see, et nr.1 ei ole kohe kindlasti äsja saksast, sest number viitab ikka mingi üle poole aasta tagusele ajale...
cornoyo

 postitati 27.02.07 12:59
mina isiklikult valiksin varjandi 1;3;ja 5vahel. nr2 pildid ajast ja aru ja müügis ka niikaua olnud, ning nr4 hele sisu, pole nagu ka kõige parem varjant. igalühel oma maitse:)
MorroW

 postitati 27.02.07 12:52
Hmm...lootsin et keegi suudab siit nimekirjas mõne masina maha teha või ülistada,
aga siiani on suht lootusetu olukord :D

Aga noh, raha veel käes pole, nii et tarkuseterad on endiselt oodatud :)
ülks

 postitati 27.02.07 12:24
mulle meeldib kolmas variant kõige rohkem:cool:
Mario81

 postitati 27.02.07 10:39
ma oskan sulle ainult nii palju öelda et seda nr 2 müüakse mingi üle poole aasta juba. suvel otsisin siis oli ta müügis ja tundub et siiamaani. hinda on langetatud ainult.
gemini

 postitati 27.02.07 10:37
Väga hea, et ma sulle msn-is selle 5) ette söötsin;)
MorroW

 postitati 27.02.07 09:33
Lähinädalatel plaanis siis rattad alla saada. Esimese auto tingimusteks oleks:
a) Audi
b) Q
c) Avant
d) mitte üle 50k :)

Seega on hetkel valikusse jäänud need masinad:
1) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=fbea711b686837e8a197262cc6445977
2) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=d1d66c525db2f3cdec502be18f20c908
3) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=c786c2bcda67cc0f7b4d8d90e0ead5b7
4) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=b27e172504381ee09c0d89bf3b860be6
5) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=dfdc971300d2849b7fdc74b7eef3cd08

Enda esimeseks valikuks oleks hetkel 5) ehk siis 2.0 16v 103 kW mootoriga isend.
Mingeid kommentaare, et miks näiteks mõni neist 5'st üldse ei tasu lähemat uurimist vms.
Igasugune asjalik info teretulnud.


Edit 15.03

Ostsin hoopis 100 avant q :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.8% - SQL: 40.2%]