Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Olemas - 80 B4 Q Avant - mida võtta, mida jätta (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 3350)
MorroW
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Tartu, Lootuse tn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant 2.6 q

postitati 27.02.07 09:33 Tsiteeri
Olemas - 80 B4 Q Avant - mida võtta, mida jätta



Lähinädalatel plaanis siis rattad alla saada. Esimese auto tingimusteks oleks:
a) Audi
b) Q
c) Avant
d) mitte üle 50k :)

Seega on hetkel valikusse jäänud need masinad:
1) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=fbea711b686837e8a197262cc6445977
2) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=d1d66c525db2f3cdec502be18f20c908
3) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=c786c2bcda67cc0f7b4d8d90e0ead5b7
4) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=b27e172504381ee09c0d89bf3b860be6
5) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=dfdc971300d2849b7fdc74b7eef3cd08

Enda esimeseks valikuks oleks hetkel 5) ehk siis 2.0 16v 103 kW mootoriga isend.
Mingeid kommentaare, et miks näiteks mõni neist 5'st üldse ei tasu lähemat uurimist vms.
Igasugune asjalik info teretulnud.


Edit 15.03

Ostsin hoopis 100 avant q :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
gemini
huviline



Registreerunud 16.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.07 10:37 Tsiteeri


Väga hea, et ma sulle msn-is selle 5) ette söötsin;)


Dreaming of a Audi 200 TQ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.07 10:39 Tsiteeri


ma oskan sulle ainult nii palju öelda et seda nr 2 müüakse mingi üle poole aasta juba. suvel otsisin siis oli ta müügis ja tundub et siiamaani. hinda on langetatud ainult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 27.02.07 12:24 Tsiteeri


mulle meeldib kolmas variant kõige rohkem:cool:


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorroW
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Tartu, Lootuse tn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant 2.6 q

postitati 27.02.07 12:52 Tsiteeri


Hmm...lootsin et keegi suudab siit nimekirjas mõne masina maha teha või ülistada,
aga siiani on suht lootusetu olukord :D

Aga noh, raha veel käes pole, nii et tarkuseterad on endiselt oodatud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 27.02.07 12:59 Tsiteeri


mina isiklikult valiksin varjandi 1;3;ja 5vahel. nr2 pildid ajast ja aru ja müügis ka niikaua olnud, ning nr4 hele sisu, pole nagu ka kõige parem varjant. igalühel oma maitse:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.07 13:01 Tsiteeri


fakt on see, et nr.1 ei ole kohe kindlasti äsja saksast, sest number viitab ikka mingi üle poole aasta tagusele ajale...


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 27.02.07 13:10 Tsiteeri


samas nr.2 tundub hinna, lisade ja kvaliteedisuhtes kõige parem olevat, et tasub lähemalt seda isendit uurida:D piltide ja müügikuulutuses oleva jutu järgi ei saa midagi kindlalt paika panna, ega õiget valikut teha:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.07 13:11 Tsiteeri


Hmmm... no kõigepealt ma soovitaks endale selgeks teha, et kumb mootor sulle endale mugavam ja parem sõita tundub. V6 on muidugi oma ilusa dünaamika poolest väga mugav sõita jak ütust ei lähek a oluliselt rohkem kui 2,0 16V mootoril. Pööretel ehk käib 16V paremini ja peaks olema ka oma olemuselt lärmakam.

Üldiselt aga tuleb sul need vist ikka ise läbi käia ja vaadata, et mis siis kõige asjalikum tundub. Vaata ka selliseid pisiasju nagu tavalised istmed vs. sportlikumad jne :) Pärast endal lihtsam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 27.02.07 14:32 Tsiteeri


Katsun lühidalt kommenteerida mootoreid.
2,6 V6 on olemuselt mugavam. Väidetavad tüüpvead on lekkiv kasti poolne väntvõlli tihend ja õlileke plokikaane tihendi vahelt.
2,0 16V on nagu marguski kirjutas, lärmakam, rohkem tähelepanu nõudev. Tüüpilisemaks veaks loetakse õhukulumõõtjat ja kulunud pihusteid.

Nii et kui tahad "kalla ja talla" autot, vali V6 ja kui tehnika huvi vaevab võta 16V.
Ise kannatan tehnikahuvi käes ja oman 16V Q Avant B4 -ja.
Muide, kinnitamata andmetel(internet) valmistati 80 Avant Quattrosid 2,0 16V motoga 889 tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 27.02.07 14:33 Tsiteeri


eks oleks targem neid, mis meeldivad ikka käega katsumas ka käia. Piisavalt vanad sõidukid juba, et olla eelmiste omanike nägu. Ilus pilt on ainult üks väike detail mille järgi otsustada.
Aga pakumine 2. erineb teistest ntx kliimaautomaadi poolest.
Kui korra olnud, siis enam lihtsamat varianti ei taha :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.02.07 11:22 Tsiteeri


Huvitav, et 2.8-id üldse müügis pole. Ma jahiks pigem seda, kui juba V6 mõttesse võetud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 28.02.07 15:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Huvitav, et 2.8-id üldse müügis pole. Ma jahiks pigem seda, kui juba V6 mõttesse võetud on.

sellessuhtes jah, et minuarust ka kui juba v6 plaanis, 2,8 peaks kütusekulupoolest sama olema, seda enam et Quattro


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Umpser
huviline



Registreerunud 01.02.07
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.07 15:42 Tsiteeri


nr 3 tundub hea :)
nr 2 tiirleb juba pikemat aega orbiidil, keegi millegipärast ei taha seda :)
nr 1 tundub kahtlane :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MorroW
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Tartu, Lootuse tn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant 2.6 q

postitati 28.02.07 17:16 Tsiteeri


Hmm...mis 2.8'sal teisiti kui 2.6'l?

Kas asi on lihtsalt kergelt suuremaks puuritud või on midagi
kapitaalselt teisiti mootori juures? Küsimuse põhjuseks on muidugi hooldus :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.07 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MorroW
Hmm...mis 2.8'sal teisiti kui 2.6'l?

Kas asi on lihtsalt kergelt suuremaks puuritud või on midagi
kapitaalselt teisiti mootori juures? Küsimuse põhjuseks on muidugi hooldus :)


Iseenesest hoolduse mõttes peaks kõik olema sama, kuid erinevused on näiteks sisselaskes, väljalaske kolded erinevad. Rohkem kahjuks ei oska midagi kosta, sest pole kumbagi omanud, aga sellised asjad on küll seal.
Ise olen proovinud nii 2,6 kui 2,8 ja valik langeks tõesti 2,8 peale kui sellise leiad. Jõulisem ja parema astumisega sama kulu eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
porter
huviline



Registreerunud 15.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.07 20:05 Tsiteeri


To:ACE16V äkki oskad öelda palju 2,3L b4Q avante toodeti ise pole peale 2 leidnud üks mis endal ja teine saksamaal kergelt avariiline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 15.03.07 11:10 Tsiteeri


Jällegi kinnitamata andmetel(internet), toodeti A80Avant 2,3 Q-sid 992 tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
porter
huviline



Registreerunud 15.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.07 19:05 Tsiteeri


tänan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 15.03.07 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MorroW
Hmm...mis 2.8'sal teisiti kui 2.6'l?

Kas asi on lihtsalt kergelt suuremaks puuritud või on midagi
kapitaalselt teisiti mootori juures? Küsimuse põhjuseks on muidugi hooldus :)


http://www.12v.org/engine/index.php?section=fe

Ehk siis erinev töömaht tuleb selle järgi kolvikäikude vahest.

Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.07 19:30 Tsiteeri


kui ma nüüd öigesti aru sain siis inimesel masin olemas ja teps mitte 80 avant quattro vaid c4 100 avant quattro.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=120&page=15


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MorroW
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Tartu, Lootuse tn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant 2.6 q

postitati 15.03.07 21:04 Tsiteeri


Tjah, my bad. Oleks pidanud teemat kohe uuendama peale rõngastamist.

Igatahes siis jah sai hoopis 100 avant q võetud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.9% - SQL: 45.1%]