Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
antero

 postitati 15.01.07 20:47
Võib teema lukku panna .
antero

 postitati 15.01.07 20:43
auto pole enam müügis !!!
antero

 postitati 14.01.07 18:20
selge,tänan kiirete ja inforikaste vastuste eest.Kohe kui saan enda auto maha müüdud läheb arvatavasti a4 ostuks ka :)
Äkki keegi juhuslikult tahab VW Golf III´e osta :d ?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=308067&rhash=ff27
erki.t

 postitati 14.01.07 13:38
ei lenda see turbo ka kuskile kui ise lollusi ei tee...

vaheta õli ilma koonerdamata (kvaliteetne õli ja pea vahetusvälbast kinni) ja kontrolli, et teda oleks jätkuvalt norm kogus.
sõitu alustades külma mootoriga ei ole vaja kohe proovida lendu tõusta, anna aega veidi soojenemiseks ja määrimiseks.
peale kõrgetel pööretel sõitu ("paugutamist") sõida veidi rahulikult või lase autol tühikäigul kohapeal jahtuda mõni minut, enne kui süüte välja keerad.
antero

 postitati 14.01.07 10:47
kuulsin selle 1,8 turbo kohta ka igasuguseid jutte,et kui turbo lendab siis 10 kilone pauk jne.
antero

 postitati 13.01.07 22:00
tähendab et tegelikult ei pea ainult neid kahe isendit võrdlema,olen uurinud 1,8 turbosid ka.Neid 2,8 neljaveolisi eriti palju saada pole,huvi oleks 97-98 aasta auto vastu,alla selle eriti ei tahaks osta!
riffkin

 postitati 13.01.07 19:44
jep, Q oli. esiveoga veits vähem rõõmu. Kui aga korralik naastrehv alla panna, saab hea kiiruse vast ikka ülesse. ja no kässariga mängulust ikka jääb :)
Simps

 postitati 13.01.07 19:31
Tsitaat:
Algselt postitas: riffkin
Ise omanud varem 2.8 avant manuaali. Sõidurõõmu oli sellega ikka palju, eriti talvel jääl.



Pakun, et Sul oli Q. See A4, millest siin jutt käib on esiveoline ja nii palju nalja jääl ei saa :D
riffkin

 postitati 13.01.07 19:28
Tundub korralik.
2.8 mootor on üsna hea valik, hästi käib edasi, töökindel peaks kah olema. Küttekulu suht sama võrreldes veits lahjematega. Maanteel oluliselt alla 10 siiski ei saa. Asjad mida kontrollida:
2.8 kipub õli tilkuma, vaata et põhi märg poleks. Kindlasti kontrolli ka elektroonikat - viska arvuti taha. Sellises vanuses võib lambda, maf juba lollusi teha. Mootoririhm kindlasti koos muude pudinatega vahetada, kui ei ole teada ajalugu (ca 3 - 6 kilo)
Esisild kulub kindlasti, eriti suuremate velgedega. Lisaks suurema veljega kiirem kulumine ka rattalaagritel. Samas need osad ei ole teab mis hirmkallid. Ja üle ühe vahetamise auto pidamise jooksul vaevalt et teed. PS. hea testimiskoht on vanalinna munakiviteed, seal kostab ka kõige pisem kolin, mida on raske isegi tõstukil tabada.
Muud vanusega seotud tüüphädad mis silma on jäänud oleks abs aju , klapisääred, tehaseraadio volume nupp.

Ise omanud varem 2.8 avant manuaali. Sõidurõõmu oli sellega ikka palju, eriti talvel jääl.
juks11

 postitati 13.01.07 17:53
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
See massin otsustas, et läbisõidu juures 112 000km on hea, kui esimene parempoolne alumine hõõtshoob oleks kulunud st šarniirühendusel pisiloks. Mis ikka, täna kruvisin kodus uue alla, Toprani kaubamärgiga seekord, uurin, kaua kestab üks B osa. Vana alt ära võetud, ning uurides, ei näinud/tundnud lõtku, homme uurib täpsemalt.
Edit: Ei olnudki hõõts läbi, oli pehmeke, kuid ei tuvastanud loksu. Auto all logistades heeblitega olevat lõtku tunda/näha olnud ( uuematüübi esisild, alat. 2003 vist hakati uuemat tüüpi kasutama? RS4-l juba 2000a ).
Seega, 112 000km originaal läbisõitu ei tee esisillale veel miskit. Mäletamistmööda oli RS4-ja Ls müümishetkel 145 000km ning originaal tehase õõtsad all, olid küll pehmekesed ( sõrmega keerates ), kuid ei logisenud - täitsa heas seisus. Ei saaks öelda, et hoidsin masinat aukudest vms, kodutee on pea 1km kruusateed... järeldused ise teha.


samas kogu selle esisilla tükid ei maksa ka enam teab mis palju... http://www.baltilaager.ee/AUDIVW_66tsh_kmpl.pdf


Originaalkomplekt koos vahetusega
catman

 postitati 13.01.07 17:45
Ma ei tea kuidas mu nägemisega on, aga kas panite tähele, et hõbedase audi tiptronicu kangil oli nupp kõrvalistuja poole :o
Et nagu mis moodi ma seda nuppu siis vajutan?
Minu audil on nupp minu poole ja hea seda pöidlaga vajutada.
erki.t

 postitati 13.01.07 14:05
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
See massin otsustas, et läbisõidu juures 112 000km on hea, kui esimene parempoolne alumine hõõtshoob oleks kulunud st šarniirühendusel pisiloks. Mis ikka, täna kruvisin kodus uue alla, Toprani kaubamärgiga seekord, uurin, kaua kestab üks B osa. Vana alt ära võetud, ning uurides, ei näinud/tundnud lõtku, homme uurib täpsemalt.
Edit: Ei olnudki hõõts läbi, oli pehmeke, kuid ei tuvastanud loksu. Auto all logistades heeblitega olevat lõtku tunda/näha olnud ( uuematüübi esisild, alat. 2003 vist hakati uuemat tüüpi kasutama? RS4-l juba 2000a ).
Seega, 112 000km originaal läbisõitu ei tee esisillale veel miskit. Mäletamistmööda oli RS4-ja Ls müümishetkel 145 000km ning originaal tehase õõtsad all, olid küll pehmekesed ( sõrmega keerates ), kuid ei logisenud - täitsa heas seisus. Ei saaks öelda, et hoidsin masinat aukudest vms, kodutee on pea 1km kruusateed... järeldused ise teha.


samas kogu selle esisilla tükid ei maksa ka enam teab mis palju... http://www.baltilaager.ee/AUDIVW_66tsh_kmpl.pdf
antero

 postitati 13.01.07 12:44
aga äkki keegi oskab öelda mis aasta omadel see pukside probleem oli,ise olen kuulnud et see viga oli 97a. allapoole.
riio

 postitati 13.01.07 12:28
Kui nende kahe vahel valida siis 2.8 on alati parem, sest kütte kulu neil enam vähem sama. Vanematel a4 oli probleeme puksidega (kallid alumiiniumist jne) kuid uuematel vist viga kadus. Must muidu kena auto.
antero

 postitati 13.01.07 10:35
Sooviks osta audi a4, ja sellega seoses küsiks mis te antud isendist arvate? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=0fd533efe67e8f4453c48be804701c27

Kuidas üldiselt a4 jad vastu peavad?Leitsin veel ka sellise isendi:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3132192aeeac2005793ca3a7cf1ea06d
Ette tänades Antero.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.6% - SQL: 33.4%]