antero
huviline
Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.07 11:28
|
|
|
Kui nende kahe vahel valida siis 2.8 on alati parem, sest kütte kulu neil enam vähem sama. Vanematel a4 oli probleeme puksidega (kallid alumiiniumist
jne) kuid uuematel vist viga kadus. Must muidu kena auto.
|
|
|
antero
huviline
Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.07 11:44
|
|
|
aga äkki keegi oskab öelda mis aasta omadel see pukside probleem oli,ise olen kuulnud et see viga oli 97a. allapoole.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 13.01.07 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
See massin otsustas, et läbisõidu juures 112 000km on hea, kui esimene parempoolne alumine hõõtshoob oleks kulunud st arniirühendusel pisiloks. Mis
ikka, täna kruvisin kodus uue alla, Toprani kaubamärgiga seekord, uurin, kaua kestab üks B osa. Vana alt ära võetud, ning uurides, ei näinud/tundnud
lõtku, homme uurib täpsemalt.
Edit: Ei olnudki hõõts läbi, oli pehmeke, kuid ei tuvastanud loksu. Auto all logistades heeblitega olevat lõtku tunda/näha olnud ( uuematüübi esisild,
alat. 2003 vist hakati uuemat tüüpi kasutama? RS4-l juba 2000a ).
Seega, 112 000km originaal läbisõitu ei tee esisillale veel miskit. Mäletamistmööda oli RS4-ja Ls müümishetkel 145 000km ning originaal tehase õõtsad
all, olid küll pehmekesed ( sõrmega keerates ), kuid ei logisenud - täitsa heas seisus. Ei saaks öelda, et hoidsin masinat aukudest vms, kodutee on
pea 1km kruusateed... järeldused ise teha. |
samas kogu selle esisilla tükid ei maksa ka enam teab mis palju... http://www.baltilaager.ee/AUDIVW_66tsh_kmpl.pdf
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 13.01.07 16:45
|
|
|
Ma ei tea kuidas mu nägemisega on, aga kas panite tähele, et hõbedase audi tiptronicu kangil oli nupp kõrvalistuja poole 
Et nagu mis moodi ma seda nuppu siis vajutan?
Minu audil on nupp minu poole ja hea seda pöidlaga vajutada.
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.07 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
See massin otsustas, et läbisõidu juures 112 000km on hea, kui esimene parempoolne alumine hõõtshoob oleks kulunud st arniirühendusel pisiloks. Mis
ikka, täna kruvisin kodus uue alla, Toprani kaubamärgiga seekord, uurin, kaua kestab üks B osa. Vana alt ära võetud, ning uurides, ei näinud/tundnud
lõtku, homme uurib täpsemalt.
Edit: Ei olnudki hõõts läbi, oli pehmeke, kuid ei tuvastanud loksu. Auto all logistades heeblitega olevat lõtku tunda/näha olnud ( uuematüübi esisild,
alat. 2003 vist hakati uuemat tüüpi kasutama? RS4-l juba 2000a ).
Seega, 112 000km originaal läbisõitu ei tee esisillale veel miskit. Mäletamistmööda oli RS4-ja Ls müümishetkel 145 000km ning originaal tehase õõtsad
all, olid küll pehmekesed ( sõrmega keerates ), kuid ei logisenud - täitsa heas seisus. Ei saaks öelda, et hoidsin masinat aukudest vms, kodutee on
pea 1km kruusateed... järeldused ise teha. |
samas kogu selle esisilla tükid ei maksa ka enam teab mis palju... http://www.baltilaager.ee/AUDIVW_66tsh_kmpl.pdf |
Originaalkomplekt koos vahetusega
|
|
|
|
riffkin
huviline
Registreerunud 29.08.03
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: TT Quattro 225
|
postitati 13.01.07 18:28
|
|
|
Tundub korralik.
2.8 mootor on üsna hea valik, hästi käib edasi, töökindel peaks kah olema. Küttekulu suht sama võrreldes veits lahjematega. Maanteel oluliselt alla 10
siiski ei saa. Asjad mida kontrollida:
2.8 kipub õli tilkuma, vaata et põhi märg poleks. Kindlasti kontrolli ka elektroonikat - viska arvuti taha. Sellises vanuses võib lambda, maf juba
lollusi teha. Mootoririhm kindlasti koos muude pudinatega vahetada, kui ei ole teada ajalugu (ca 3 - 6 kilo)
Esisild kulub kindlasti, eriti suuremate velgedega. Lisaks suurema veljega kiirem kulumine ka rattalaagritel. Samas need osad ei ole teab mis
hirmkallid. Ja üle ühe vahetamise auto pidamise jooksul vaevalt et teed. PS. hea testimiskoht on vanalinna munakiviteed, seal kostab ka kõige pisem
kolin, mida on raske isegi tõstukil tabada.
Muud vanusega seotud tüüphädad mis silma on jäänud oleks abs aju , klapisääred, tehaseraadio volume nupp.
Ise omanud varem 2.8 avant manuaali. Sõidurõõmu oli sellega ikka palju, eriti talvel jääl.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 13.01.07 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riffkin
Ise omanud varem 2.8 avant manuaali. Sõidurõõmu oli sellega ikka palju, eriti talvel jääl. |
Pakun, et Sul oli Q. See A4, millest siin jutt käib on esiveoline ja nii palju nalja jääl ei saa 
|
|
|
riffkin
huviline
Registreerunud 29.08.03
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: TT Quattro 225
|
postitati 13.01.07 18:44
|
|
|
jep, Q oli. esiveoga veits vähem rõõmu. Kui aga korralik naastrehv alla panna, saab hea kiiruse vast ikka ülesse. ja no kässariga mängulust ikka jääb

|
|
|
antero
huviline
Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.07 21:00
|
|
|
tähendab et tegelikult ei pea ainult neid kahe isendit võrdlema,olen uurinud 1,8 turbosid ka.Neid 2,8 neljaveolisi eriti palju saada pole,huvi oleks
97-98 aasta auto vastu,alla selle eriti ei tahaks osta!
|
|
|
antero
huviline
Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.07 09:47
|
|
|
kuulsin selle 1,8 turbo kohta ka igasuguseid jutte,et kui turbo lendab siis 10 kilone pauk jne.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 14.01.07 12:38
|
|
|
ei lenda see turbo ka kuskile kui ise lollusi ei tee...
vaheta õli ilma koonerdamata (kvaliteetne õli ja pea vahetusvälbast kinni) ja kontrolli, et teda oleks jätkuvalt norm kogus.
sõitu alustades külma mootoriga ei ole vaja kohe proovida lendu tõusta, anna aega veidi soojenemiseks ja määrimiseks.
peale kõrgetel pööretel sõitu ("paugutamist") sõida veidi rahulikult või lase autol tühikäigul kohapeal jahtuda mõni minut, enne kui süüte välja
keerad.
|
|
|
antero
huviline
Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
antero
huviline
Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.07 19:43
|
|
|
auto pole enam müügis !!!
|
|
|
antero
huviline
Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.07 19:47
|
|
|
Võib teema lukku panna .
|
|
|