Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Diisel või bensiin?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: margus61[/i] Ise seisan hetkel sama valiku ees, kas võtta bens või diisel. Senini on kõik igapäevaautod diislid olnud. Valiku tegemise üks aspekt on salongi soojenemise kiirus talvel. Kuna tegemist on pere teise autoga, millega naine sõidab aastas ca 10000 km ja veldavalt linnaotsi, siis kaalun tõsiselt bensiinimootorit. Olemasolev '96 1,9 tdi B4 on ikka nii ökonoomne, et külmalt käivitades hakkab mingit soemat moodi õhku tulema alles 5 km sõidu järel ja talutava sooja saab sisse ca 10 km pärast. Kui DEFAga mootorit tunnikese eelsoojendada koos salongisoojendusega, on asjad veidi paremad, aga see on ka parajalt tülikas. Linnast tagasi startides pärast tööd aga üldjuhul võimatu. Veidi paremad olid lood '99 2,5 tdi A6-ga. Soojenes kiiremini, aga diisel võtab külmast ja poolkülmast peast (aga selles re˛iimis liigub jutuksolev auto talvel valdavalt) suht palju kütust ja ökonoomias ei ole bensu ees mingeid eeliseid. AR 2,5 tdi läheb suht ruttu soojaks, aga ta paneb ise Webasto käima. Keskmine kütusekulu Tallinnas ning Tallinna ja provintsiasumi vahel rahulikult liigeldes on siiski ca 11,0 ja ilmselt pole märkimisväärselt väiksem, kui bensiinimootoril. Huvitav on see, et nii B4-l kui A6-l lõpetasid turbod töö150...155000 tegeliku kilomeetri pealt. Vahetus 12...14000 krooni. Kunagi (kui veel diisli hind oli bensiinist märgatavalt odavam) arvestasin, et turbo lennates tuli mingi 30000 kilomeetrit sõita, et jälle bensiiniautoga võrreldes plussi poolele jõuda. Nii et kasutatut ostes katsuge tingimata turbo võlli lõtku. Aga kui aastased läbisõidud üle 20000, tihti mingi suurem või väiksem käru taga tolkneb ja turbodiisli moment naudingut pakub, ei ole valikus muidugi mingit kahtlust. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Diisel või bensiin?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.3%
- SQL:
63.7%
]