Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
riffkin

 postitati 24.11.06 15:58
Sai isegi mõni aeg tagasi mõeldud ja otsustatud S6 kasuks. Autode juures on oluline olnud kogu aeg kerele vastav jõuallikas. Automaati pole vaid varem omanud, hetkel tundub et suur mootor on selleks hädavajalik. (Linnas mugav, kuigi niisama eelistaks manuaali).

Hooldamine võib tulla a6-st natsa kallim, kui tegu just S-i spetsiifiliste asjadega. Muus osas sama a6-ga. Siiani olen vaid hooldust teinud, otsest remonti pole vaja olnud. Ja alati leiad esinduse hooldusele alternatiive.
Põhiline ülalpidamisvahe tuleb siiski aga bensukulust, nii et parem valmistu selleks.

Kui ise taustainfot uurisin, siis mootorit peetakse korraliku hoolduse juures üheks pommikindlamaks. Kuid piisavalt uue isendi juures ei tohiks tegelt ühegi teemaga esialgu probleeme ette tulla. Teatud läbisõidu juures võib siiski eeldada et kunagi tuleb ette esisilla vidinate vahetus (samas paar aastat peaks siiski korralik varuosa kestma), mõned levinumad elektroonika asjad (lambda andurid, tiptronikutel tagurpidikäik) ja muidugi pidurikettad/klotsid jmt kulumaterjal.

Multifunktsionaalne rool on tegelt igapäeva sõiduks mugavam, nii et see pole kindlasti miinus. Roolilt käiguvahetust üldiselt ei kasuta (võibolla talvel funnimiseks mõnel üksikul korral), sportreziim on selleks mugavam.
Sadul aga olgu kindlasti sportlik - mugavuse vahe on ikka meeletu (kuigi võib sõltuda teatud juhul ka tihendi kerekusest).

Sellised siis mõtted S-ga.
TT

 postitati 22.11.06 22:31
Konkreetse auto juures häirib kõige rohkem see, et toolideks on valitud helehallid "taburetid" ja tegemist mitte sportrooliga (ei ole ühele õigele S -le omased).
Vähemalt on valitud õige dekoorliist ja ega varustuski paha ole.
Kui ls õige on ja auto ilma suuremate vigadeta tundub siis miks mitte, aga Kasko tuleb 40 000.- kanti aasta.
juks11

 postitati 22.11.06 21:29
See ei paku huvi!?

Pole seal eriti hullu midagi, hooldamine on kallim aga üldine vastupidavus samas jälle tublisti parem...
kaups

 postitati 22.11.06 21:27
Et tegelikult link siis selline
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/452/auto_php-id=272452-www_auto24_ee.html
kaups

 postitati 22.11.06 21:25
Omal hetkel sõiduriistaks 98.a. a6 2,5 tdi,aga sõidurõõmu jääb natuke väheks.Nii siis plaanis soetada selline auto http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/452/auto_php-id=272452-www_auto24_ee.html.Sooviks igasugust infot s6-e omanikelt voi nendega kokku puutunud inimestelt.Hoolduskulud,varuosade hinnad jne. võrreldes a6-ga.Ette tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.1% - SQL: 41.9%]