Sai isegi mõni aeg tagasi mõeldud ja otsustatud S6 kasuks. Autode juures on oluline olnud kogu aeg kerele vastav jõuallikas. Automaati pole vaid varem
omanud, hetkel tundub et suur mootor on selleks hädavajalik. (Linnas mugav, kuigi niisama eelistaks manuaali).
Hooldamine võib tulla a6-st natsa kallim, kui tegu just S-i spetsiifiliste asjadega. Muus osas sama a6-ga. Siiani olen vaid hooldust teinud, otsest
remonti pole vaja olnud. Ja alati leiad esinduse hooldusele alternatiive.
Põhiline ülalpidamisvahe tuleb siiski aga bensukulust, nii et parem valmistu selleks.
Kui ise taustainfot uurisin, siis mootorit peetakse korraliku hoolduse juures üheks pommikindlamaks. Kuid piisavalt uue isendi juures ei tohiks tegelt
ühegi teemaga esialgu probleeme ette tulla. Teatud läbisõidu juures võib siiski eeldada et kunagi tuleb ette esisilla vidinate vahetus (samas paar
aastat peaks siiski korralik varuosa kestma), mõned levinumad elektroonika asjad (lambda andurid, tiptronikutel tagurpidikäik) ja muidugi
pidurikettad/klotsid jmt kulumaterjal.
Multifunktsionaalne rool on tegelt igapäeva sõiduks mugavam, nii et see pole kindlasti miinus. Roolilt käiguvahetust üldiselt ei kasuta (võibolla
talvel funnimiseks mõnel üksikul korral), sportreziim on selleks mugavam.
Sadul aga olgu kindlasti sportlik - mugavuse vahe on ikka meeletu (kuigi võib sõltuda teatud juhul ka tihendi kerekusest).
Sellised siis mõtted S-ga.
|