Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kumba S6 eelistada, kas 2,2 turbo või 4,2 vabalthingav?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinCS[/i] [quote][i]Algselt postitas: pierre[/i] Vaatan, et hetkel enamik müügisolevaid C4 S6 2.2T ja ka 4.2 ongi automaadid, ei tea kas nende omanikud on aru saanud, et see täiesti mõtetu kombinatsioon kiirusest ja mugavusest on? Ta pole ju õieti mitte kumbagi... Ühel eelmise aasta AC Dragil bracket klassi võitja S6 oli ka automaat ja turbokas ning parim ET 16.0. Isegi olen ühe C5 A6 4.2 automaadis istunud, mis ka absoluutselt edasi ei käinud, oma passi kW kohta. Kast sööb kogu poweri ära ja ärge tulge ajama, et "ilmselt oli midagi katki" jne. Ennem ostaks kasvõi 2.6 manuaali aga mitte 2.2t automaati. :P [/quote] Ma kohe ei oska esimese hooga selliste väidete peale midagi viisakat öelda. Oled omanud mõnda atm S6'te? Ei? Selge pilt, siis sa ei tea mida see endast kujutab ja kuidas see liigub. Mingite beekolmedega seda ei kannata kahjuks võrrelda. Ainuke koht, kuhu see auto ei kõlba, ongi drag, sest stardihetk on uimane. Liigelda on temaga igati ok. Automaadi häda on see, et tekib maru kihk hakata autot edasi "tuunima"- selleks atm ei kõlba. Niisama 200kW chipiga on väga ok ja ausaltöeldes kui oleks valida, kas 200kW S6 mis on manual või võtta 200kW S6 mis on atm, siis võtaks südamerahus atm- sest see auto on eelkõige mugav. Mõlemad on piisavalt uimased. Üle selle võimsuspiiri on manual muidugi selleks, et paugutada. Olen sõitnud ka piisavalt 20vt manualidega- muide need on kah uimased. Kõik sõltub taustsüsteemist- biturbodega seda võrrelda ei kannata üldse. Ja muide, kui sõita kart-auto b3'ga, siis tundubki see võib-olla nii kuradi võimas ja kiire. Olen sõitnud Männu RS6'ga, mis on 380kW passis, see auto liikus hästi, oli mugav ja suur- mis tegelikkud peitis selle röögatu mineku ära. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kumba S6 eelistada, kas 2,2 turbo või 4,2 vabalthingav?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
22.7%
- SQL:
77.3%
]