Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.06 09:46
|
|
|
Kumba S6 eelistada, kas 2,2 turbo või 4,2 vabalthingav?
Palun tehke lollile selgeks kumba S6-te eelistada.
4,2 või 2,2 turbot.
Millised on mootorite erinevused ja vastupidavus,
turboga isendile on lihtsam hobuseid juurde saada ?
kindlasti on siin kuskil juttu samal teemal aga kahjuks ei leidnud ülesse,
Tänan info eest.
Oliver
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.06 09:50
|
|
|
aga loe ka antud alateemat, siit saad enamusele oma küsimustele S autode kohta vastused
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.11.06 11:47
|
|
|
Tegelikult on valik lihtne - osta käigukasti järgi. Kui eelistad manuaali, osta 2.2T, kui automaati, siis V8.
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.06 14:19
|
|
|
kindlalt manuali !
aga miks manuali ostes tasuks eelistada turbot vabalthingavale ?
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 06.11.06 14:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vvv
kindlalt manuali !
aga miks manuali ostes tasuks eelistada turbot vabalthingavale ? |
odavamad hobujõud ja väiksem kütusekulu.
miinusteks turbo lag.
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 06.11.06 15:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vvv
Palun tehke lollile selgeks kumba S6-te eelistada.
4,2 või 2,2 turbot.
Millised on mootorite erinevused ja vastupidavus,
turboga isendile on lihtsam hobuseid juurde saada ?
|
4,2 automaat ei ole mingi püss (esimene käik on pikk), aga on VÄGA mugav sõita, väikese mootoriga automaatidega ei anna võrrelda.
4,2 mootoriga on probleeme vähem, 2,2 nõuab rohkem hoolt ja nokitsemist.
2,2 saab lihtsalt hobuseid juurde kuni 4,2 tasemeni, aga väikestel pööretel võtab aega, kuni turbo rõhu üles saab.
4,2 on ilusama hääle ja väiksema vibraga.
2,2 võtab vähem kütust.
Ulvar
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.06 15:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
4,2 mootoriga on probleeme vähem, 2,2 nõuab rohkem hoolt ja nokitsemist.
Ulvar |
millest tuleneb see väide?
normaalse hoolduse korral ma ei usu et 2,2 oluliselt rohkem hoolt nõuab
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 06.11.06 15:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
millest tuleneb see väide?
normaalse hoolduse korral ma ei usu et 2,2 oluliselt rohkem hoolt nõuab |
No see on muidugi minu arvamus, mitte teaduslikult tõestatud fakt.
Lõdvikud, nende klambrid, andurid, by-passid, süütepoolid jms. , mida 2,2t-l ikka vaja vahetada aeg-ajalt, eriti, kui need odavad lisahobused ka veel
on hangitud. 4,2-sel avad kapotti ainult klaasipesuvedeliku (ja õli ) juurde
valamiseks.
Võrdle kasvõi siinsamas 2,2t hoolduse ja V8 alateemade postituste arvu vahet, tõenäoliselt on 2,2t-d ka rohkem liikvel, aga ikkagi.
Ulvar
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.06 16:56
|
|
|
tundub et vabalthingav siiski rohkem minujaoks, pigistan küttekulu koha pealt silma kinni
seega oleks S6 4,2 manuaal mulle ideaal
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 06.11.06 19:03
|
|
|
proovi ise järgi, saad ise endale vastuse...
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.06 19:39
|
|
|
Njah, mina liitun Black'i arusaamaga. Kui manual, siis 2.2t kui automaat siis raudselt 4.2. (automaat 2.2t S4 kaotab veerandmiilil manual 134kw Audi
200-le ning automaat S4 4.2 kaotab chipitud S4 2.2-le)
Samas ei nõustu, et 2.2 suuremat hoolt vajab - see arusaam on tulnud odavalt ostetud (loe: rontide) autode kasutajatelt. Ise kasutanud 2.2 mootorit
aasta ning hooldust on mootor vajanud: bypass (ilmselt ei vaheta järgmise 5a jooksul) küünlad, piibud.
kogukulum ca 2000.- eek. 4.2 küünlad odavamad, küünlajuhtmed kõvasti kallimad, 2.2 rihmavahetus odav, 4.2 kallim jne jne. Igakuine/aastane hooldus kui
selline on mõlemal motol samas hinnaklassis, remont on minu arvates 2.2 odavam, aga tulenevalt kasutajate võimsusejanust ja "üle tuunimisest"
sagedami vajaminev.
Seega, kui läheb autoostuks, siis esiteks varu raha, ära osta kunagi kõige odavamat, proovi mõlemat varianti ja otsusta. Jäta alati raha ka remondiks,
kasvõi igaksjuhuks. Ehk ei lähe vaja, saad ära kulutada, aga kui midagi autol viga, tekib jälle 1 kibestunud S audi omanik.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.11.06 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
ning automaat S4 4.2 |
Poleolemas ...kahjuks (kuni me siin ikka C4 kerest räägime).
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 06.11.06 22:02
|
|
|
Proovi mõlemat autot ja just autode seisukorda jälgi väga hoolega. Tegelikult on need autod suunitluselt küllaltki erinevad, ja proovides saad vast
aimu, mis just sulle sobida võiks. Mootoritel on erinevad karakterid ja hääled, maitse küsimus tuleb kah mängu. Ainult linnas sõites pole mõtet neid
osta kusjuures. Mõtle ja kaalu hoolega, mida sul endal just vaja on, ja vaata ka tulevikku, et paari kuu möödudes ei peaks autot müüma hakkama.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.06 07:40
|
|
|
Tänan asjalike vastuste eest,
Aitähh
jupi maad nüüd jälle targem mootorite erinevuse koha pealt.
Järgmine samm on nüüd testisõittu minna tegema.
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.06 10:19
|
|
|
Mina valisin igatahes auto lähtuvalt sellest, et automaatkastiga autol oleks piisavalt jõudu igal hetkel. Kapotti olen avanud eelkõneljejatega
samadeks asjadeks ainult ( klaasipesuvedelik ja õli) Linnasõiduks on S6 niikuinii liiga kohmakas- maanteel tuleb jõud paremini esile. Oluline on S6
juures jälgida et ta korras oleks. Bensukulu on V8-l kindlasti kõvasti suurem.
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 07.11.06 21:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
...Kapotti olen avanud eelkõneljejatega samadeks asjadeks ainult ( klaasipesuvedelik ja õli) Linnasõiduks on S6 niikuinii liiga kohmakas- maanteel
tuleb jõud paremini esile. Oluline on S6 juures jälgida et ta korras oleks. Bensukulu on V8-l kindlasti kõvasti suurem. |
V8-l tuleks kindlasti ühe esimese asjana rihm üle vaadata, muidu võib juhtuda, et remondimees vaatab kapotialla ja sina oma rahakotiraudade vahele
päris kaua. Kui kapotiall kõik korras, siis kestab see kaua.
Ühesõnaga mugava inimese auto.
2,2 turbomootoriga autol on kapotialla rohkem asja, vähemalt minu kogemused on sellised, nii S-ga kui ka RS-ga.
Lõdvikud, kolmikud, bypass...
Tuunimisest ma ei räägigi, sellest jääb üsna ruttu sõltuvusse.
Ühesõnaga nokitseja inimese auto.
Igatahes mõlemad mootorivariandid on head. Linnas minuarust
V8-l väike eelis, maanteel vilega masinal. Igatahes kui 2,2t, siis manuaal.
Kütusekulust niipalju, et minu kunagine S4 2,2t aut. võttis oluliselt rohkem kütust kui S6 4,2 man.
Selles suhtes veekaheksaga nõus, et ainult linnasõiduks need autod ei sobi.
Edu.ee
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 22.11.06 20:15
|
|
|
Mina alustaks sellest et minu tahtmised nõuavad täpsemaid käiguvahetusi kui suudavad seda automaat kastid seega laisk ma ka ei ole .
ja minu jauks ei ole auto kui tal puudub turbo pauk on see siiis diidel või pensiin. seega minul ei meeldi sõita veoauto mootoriga (nagu gas-53) sorri
ärge solvuge see on minu arvamus . sest minu turbokal puudub turbo viivitus. ja pauk on momentne mis puudub V-8 mootoril ja ja niisama kulgemiseks
miks valada pentsu 4,2 -le osta siis juba ameeriklane 5,7 ja vala rõõmuga bentsu. Sorri see on minu arvamus.
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 23.11.06 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
niisama kulgemiseks miks valada pentsu 4,2 -le osta siis juba ameeriklane 5,7 ja vala rõõmuga bentsu. |
Miks ameeriklasse võib benssu valada, aga Audisse mitte? Kui tahad mõnusat ja mugavat kruisimisautot, millel siiski oleks konkreetne, mitte
ameerikapäraselt lödi juhitavus, on V8 mootori ja automaatkastiga Audi igati ok valik.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 23.11.06 18:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Miks ameeriklasse võib benssu valada, aga Audisse mitte? Kui tahad mõnusat ja mugavat kruisimisautot, millel siiski oleks konkreetne, mitte
ameerikapäraselt lödi juhitavus, on V8 mootori ja automaatkastiga Audi igati ok valik. | sellise vaatevinkliga eelistaks muidugi V8
quattro-t
|
|
|
ragnarkahr
huviline
Registreerunud 26.01.07
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T + Audi 90 Type85 2.1TQ
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 30.10.07 23:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Samas ei nõustu, et 2.2 suuremat hoolt vajab - see arusaam on tulnud odavalt ostetud (loe: rontide) autode kasutajatelt. |
Täna üritas üks S4/S6 kinnisidee all vaevlev sõber pinnida mult välja sarnast infot, et kumb on vastupidavam, kas 2,2T 20V või 4.2 V8. Kütusekulu,
tuunimine ja käigukasti tüüp teda eriti ei huvita. Küll aga oleks tal plaanis sõita aastas üle 50tkm ning pidada autot 5-10 aastat. Olen ise sõitnud
ühe ja sama Audiga kõige rohkem ligi 300tkm (teiste Audidega kõigiga alla 100tkm) ja ei ole ausalt öeldes eriti vaimustuses Audi kui margi
kvaliteedist (pole ka kõige hullem). Just sellest aspektist lähtudes, kumba mootorivarianti soovitaksite inimesele, kes sõidab palju, on nõus maksma
kütusekulu eest (firma maksab) kuid tahab hoolduse osas odavalt läbi ajada ega viitsi pidevalt remontida oma suht suure läbisõidu juures?
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 30.10.07 23:14
|
|
|
Selle asjaga on ilmselt nii, et 4,2 V8 ja 2,2T 20V on kasutamismuretuse osas teineteisega võrreldavad rohkem ehk siis, kui seda 20V mootorit ei ole
"järgi aidatud" ja ka mitte käest lastud (mõlemad ju suhteliselt levinud olukorrad). Korras hoituna võib 20V ressurss olla vägagi suur.
Põhimõtteliselt on aga igal juhul turbokas tehniliselt keerulisem, nii et V8 omab siiski väikest eelist.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.10.07 23:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Samas ei nõustu, et 2.2 suuremat hoolt vajab - see arusaam on tulnud odavalt ostetud (loe: rontide) autode kasutajatelt. |
Täna üritas üks S4/S6 kinnisidee all vaevlev sõber pinnida mult välja sarnast infot, et kumb on vastupidavam, kas 2,2T 20V või 4.2 V8. Kütusekulu,
tuunimine ja käigukasti tüüp teda eriti ei huvita. Küll aga oleks tal plaanis sõita aastas üle 50tkm ning pidada autot 5-10 aastat. Olen ise sõitnud
ühe ja sama Audiga kõige rohkem ligi 300tkm (teiste Audidega kõigiga alla 100tkm) ja ei ole ausalt öeldes eriti vaimustuses Audi kui margi
kvaliteedist (pole ka kõige hullem). Just sellest aspektist lähtudes, kumba mootorivarianti soovitaksite inimesele, kes sõidab palju, on nõus maksma
kütusekulu eest (firma maksab) kuid tahab hoolduse osas odavalt läbi ajada ega viitsi pidevalt remontida oma suht suure läbisõidu juures?
|
Kogu Sinu posti juures pole eriti selgust/mõistlikkust, mis 20VT mootorist sa räägid, kui inimene tahab pidada autot 5-10.a. ja sõita 50tkm aastas
Näita mulle viimast toodetud 20VT'd ~10.a. tagasi, mis oleks valmis
VEEL kasvõi 5.a. ja 250tkm sõitma ilma suuremate kuludeta Vaadaku ikka
vähe ajakohasemate isendite hulgast, mitte ärgu pugegu ajalooraamatusse
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 31.10.07 00:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
kui inimene tahab pidada autot 5-10.a. ja sõita 50tkm aastas Näita mulle
viimast toodetud 20VT'd ~10.a. tagasi, mis oleks valmis VEEL kasvõi 5.a. ja 250tkm sõitma ilma suuremate kuludeta |
See vist oligi vastus küsimusele, st tasuks vaadata pigem V8 mootorite poole? Kui nüüd türklaste, leedukate ja eestlaste müüdavad 10-15a vanad autod
välja jätta, siis nii mõnelgi müügis oleval on ka läbisõidunumbrid üsna soliidsed, ju nad siis ikka kestavad. Küsimus oligi rohkem selles, et milliste
kuludega nad neid suuremaid läbisõidunumbreid kestavad. Inimene, kes huvi tunneb, on vanem härrasmees, st auto ei läheks mitte
"paugutamiseks" ja viisaka sõidustiili juures peaks neil mootoritel ikka kuigipalju potentsiaali olema. Või eksin? Kahjuks pole omal kogemust,
loogika järgi julgeks V8-test rohkemat oodata...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |