Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Kumba S6 eelistada, kas 2,2 turbo või 4,2 vabalthingav? (Vastuseid: 106 | Vaatamisi: 1007127)
vvv
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 10:46 Tsiteeri
Kumba S6 eelistada, kas 2,2 turbo või 4,2 vabalthingav?



Palun tehke lollile selgeks kumba S6-te eelistada.
4,2 või 2,2 turbot.
Millised on mootorite erinevused ja vastupidavus,

turboga isendile on lihtsam hobuseid juurde saada ?

kindlasti on siin kuskil juttu samal teemal aga kahjuks ei leidnud ülesse,

Tänan info eest.
Oliver


MiniSMART autode ilusalong
www.minismart.ee Kvaliteetsed pesuteenusedwww.cleanservice.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 10:50 Tsiteeri


aga loe ka antud alateemat, siit saad enamusele oma küsimustele S autode kohta vastused


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.11.06 12:47 Tsiteeri


Tegelikult on valik lihtne - osta käigukasti järgi. Kui eelistad manuaali, osta 2.2T, kui automaati, siis V8.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vvv
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 15:19 Tsiteeri


kindlalt manuali !
aga miks manuali ostes tasuks eelistada turbot vabalthingavale ?


MiniSMART autode ilusalong
www.minismart.ee Kvaliteetsed pesuteenusedwww.cleanservice.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 06.11.06 15:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
kindlalt manuali !
aga miks manuali ostes tasuks eelistada turbot vabalthingavale ?

odavamad hobujõud ja väiksem kütusekulu.
miinusteks turbo lag.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 06.11.06 16:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
Palun tehke lollile selgeks kumba S6-te eelistada.
4,2 või 2,2 turbot.
Millised on mootorite erinevused ja vastupidavus,

turboga isendile on lihtsam hobuseid juurde saada ?


4,2 automaat ei ole mingi püss (esimene käik on pikk), aga on VÄGA mugav sõita, väikese mootoriga automaatidega ei anna võrrelda.
4,2 mootoriga on probleeme vähem, 2,2 nõuab rohkem hoolt ja nokitsemist.
2,2 saab lihtsalt hobuseid juurde kuni 4,2 tasemeni, aga väikestel pööretel võtab aega, kuni turbo rõhu üles saab.
4,2 on ilusama hääle ja väiksema vibraga.
2,2 võtab vähem kütust.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
4,2 mootoriga on probleeme vähem, 2,2 nõuab rohkem hoolt ja nokitsemist.

Ulvar


millest tuleneb see väide?
normaalse hoolduse korral ma ei usu et 2,2 oluliselt rohkem hoolt nõuab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 06.11.06 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
millest tuleneb see väide?
normaalse hoolduse korral ma ei usu et 2,2 oluliselt rohkem hoolt nõuab


No see on muidugi minu arvamus, mitte teaduslikult tõestatud fakt.
Lõdvikud, nende klambrid, andurid, by-passid, süütepoolid jms. , mida 2,2t-l ikka vaja vahetada aeg-ajalt, eriti, kui need odavad lisahobused ka veel on hangitud. 4,2-sel avad kapotti ainult klaasipesuvedeliku (ja õli ;)) juurde valamiseks.
Võrdle kasvõi siinsamas 2,2t hoolduse ja V8 alateemade postituste arvu vahet, tõenäoliselt on 2,2t-d ka rohkem liikvel, aga ikkagi.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vvv
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 17:56 Tsiteeri


tundub et vabalthingav siiski rohkem minujaoks, pigistan küttekulu koha pealt silma kinni

seega oleks S6 4,2 manuaal mulle ideaal


MiniSMART autode ilusalong
www.minismart.ee Kvaliteetsed pesuteenusedwww.cleanservice.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 06.11.06 20:03 Tsiteeri


proovi ise järgi, saad ise endale vastuse...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 20:39 Tsiteeri


Njah, mina liitun Black'i arusaamaga. Kui manual, siis 2.2t kui automaat siis raudselt 4.2. (automaat 2.2t S4 kaotab veerandmiilil manual 134kw Audi 200-le ning automaat S4 4.2 kaotab chipitud S4 2.2-le)
Samas ei nõustu, et 2.2 suuremat hoolt vajab - see arusaam on tulnud odavalt ostetud (loe: rontide) autode kasutajatelt. Ise kasutanud 2.2 mootorit aasta ning hooldust on mootor vajanud: bypass (ilmselt ei vaheta järgmise 5a jooksul) küünlad, piibud.
kogukulum ca 2000.- eek. 4.2 küünlad odavamad, küünlajuhtmed kõvasti kallimad, 2.2 rihmavahetus odav, 4.2 kallim jne jne. Igakuine/aastane hooldus kui selline on mõlemal motol samas hinnaklassis, remont on minu arvates 2.2 odavam, aga tulenevalt kasutajate võimsusejanust ja "üle tuunimisest" sagedami vajaminev.

Seega, kui läheb autoostuks, siis esiteks varu raha, ära osta kunagi kõige odavamat, proovi mõlemat varianti ja otsusta. Jäta alati raha ka remondiks, kasvõi igaksjuhuks. Ehk ei lähe vaja, saad ära kulutada, aga kui midagi autol viga, tekib jälle 1 kibestunud S audi omanik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.11.06 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
ning automaat S4 4.2

Poleolemas ...kahjuks (kuni me siin ikka C4 kerest räägime). ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 06.11.06 23:02 Tsiteeri


Proovi mõlemat autot ja just autode seisukorda jälgi väga hoolega. Tegelikult on need autod suunitluselt küllaltki erinevad, ja proovides saad vast aimu, mis just sulle sobida võiks. Mootoritel on erinevad karakterid ja hääled, maitse küsimus tuleb kah mängu. Ainult linnas sõites pole mõtet neid osta kusjuures. Mõtle ja kaalu hoolega, mida sul endal just vaja on, ja vaata ka tulevikku, et paari kuu möödudes ei peaks autot müüma hakkama.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
vvv
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.06 08:40 Tsiteeri


Tänan asjalike vastuste eest,
Aitähh :)

jupi maad nüüd jälle targem mootorite erinevuse koha pealt.
Järgmine samm on nüüd testisõittu minna tegema.


MiniSMART autode ilusalong
www.minismart.ee Kvaliteetsed pesuteenusedwww.cleanservice.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.06 11:19 Tsiteeri


Mina valisin igatahes auto lähtuvalt sellest, et automaatkastiga autol oleks piisavalt jõudu igal hetkel. Kapotti olen avanud eelkõneljejatega samadeks asjadeks ainult ( klaasipesuvedelik ja õli) Linnasõiduks on S6 niikuinii liiga kohmakas- maanteel tuleb jõud paremini esile. Oluline on S6 juures jälgida et ta korras oleks. Bensukulu on V8-l kindlasti kõvasti suurem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 07.11.06 22:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
...Kapotti olen avanud eelkõneljejatega samadeks asjadeks ainult ( klaasipesuvedelik ja õli) Linnasõiduks on S6 niikuinii liiga kohmakas- maanteel tuleb jõud paremini esile. Oluline on S6 juures jälgida et ta korras oleks. Bensukulu on V8-l kindlasti kõvasti suurem.


V8-l tuleks kindlasti ühe esimese asjana rihm üle vaadata, muidu võib juhtuda, et remondimees vaatab kapotialla ja sina oma rahakotiraudade vahele päris kaua. Kui kapotiall kõik korras, siis kestab see kaua.
Ühesõnaga mugava inimese auto.

2,2 turbomootoriga autol on kapotialla rohkem asja, vähemalt minu kogemused on sellised, nii S-ga kui ka RS-ga.
Lõdvikud, kolmikud, bypass...
Tuunimisest ma ei räägigi, sellest jääb üsna ruttu sõltuvusse:D.
Ühesõnaga nokitseja inimese auto.

Igatahes mõlemad mootorivariandid on head. Linnas minuarust
V8-l väike eelis, maanteel vilega masinal. Igatahes kui 2,2t, siis manuaal.

Kütusekulust niipalju, et minu kunagine S4 2,2t aut. võttis oluliselt rohkem kütust kui S6 4,2 man.
Selles suhtes veekaheksaga nõus, et ainult linnasõiduks need autod ei sobi.

Edu.ee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 22.11.06 21:15 Tsiteeri


Mina alustaks sellest et minu tahtmised nõuavad täpsemaid käiguvahetusi kui suudavad seda automaat kastid seega laisk ma ka ei ole .
ja minu jauks ei ole auto kui tal puudub turbo pauk on see siiis diidel või pensiin. seega minul ei meeldi sõita veoauto mootoriga (nagu gas-53) sorri ärge solvuge see on minu arvamus . sest minu turbokal puudub turbo viivitus. ja pauk on momentne mis puudub V-8 mootoril ja ja niisama kulgemiseks miks valada pentsu 4,2 -le osta siis juba ameeriklane 5,7 ja vala rõõmuga bentsu. Sorri see on minu arvamus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.06 21:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Mina alustaks sellest et minu tahtmised nõuavad täpsemaid käiguvahetusi kui suudavad seda automaat kastid seega laisk ma ka ei ole .
ja minu jauks ei ole auto kui tal puudub turbo pauk on see siiis diidel või pensiin. seega minul ei meeldi sõita veoauto mootoriga (nagu gas-53) sorri ärge solvuge see on minu arvamus . sest minu turbokal puudub turbo viivitus. ja pauk on momentne mis puudub V-8 mootoril ja ja niisama kulgemiseks miks valada pentsu 4,2 -le osta siis juba ameeriklane 5,7 ja vala rõõmuga bentsu. Sorri see on minu arvamus.



http://www.asfalt.pri.ee/lag.JPG
:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.11.06 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
niisama kulgemiseks miks valada pentsu 4,2 -le osta siis juba ameeriklane 5,7 ja vala rõõmuga bentsu.

Miks ameeriklasse võib benssu valada, aga Audisse mitte? Kui tahad mõnusat ja mugavat kruisimisautot, millel siiski oleks konkreetne, mitte ameerikapäraselt lödi juhitavus, on V8 mootori ja automaatkastiga Audi igati ok valik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 23.11.06 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Miks ameeriklasse võib benssu valada, aga Audisse mitte? Kui tahad mõnusat ja mugavat kruisimisautot, millel siiski oleks konkreetne, mitte ameerikapäraselt lödi juhitavus, on V8 mootori ja automaatkastiga Audi igati ok valik.
sellise vaatevinkliga eelistaks muidugi V8 quattro-t


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragnarkahr
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.07
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T + Audi 90 Type85 2.1TQ

postitati 30.10.07 23:20 Tsiteeri


Tervist!

Ostsin just S6 Avant 4,2 aut. Igati hea auto. Ei tasu lasta heidutada üldsuse jutul et V8 4,2-el meeletu küttekulu. Maanteel 9-11L/100km ja linnas 13-17L/100km kohta. Keskmine oli 600 km läbimisel 12,6L/100km. Rapsival sõidustiilil muidugi lihtne ajada keskmiseks küttekuluks mingi 28L/100km (selline näit oli ees kui tuttavad nädalavahetusel testimas käisid). Rahulik ja stabiilne masin. Semu 2.2tq-ga sõites tekib tihtipeale selline "jalagaperssesaamise" tunne...aga noh...tema tagasi ka ei hoia :P


Mulle meeldib Saksa raud :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 31.10.07 00:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Samas ei nõustu, et 2.2 suuremat hoolt vajab - see arusaam on tulnud odavalt ostetud (loe: rontide) autode kasutajatelt.

Täna üritas üks S4/S6 kinnisidee all vaevlev sõber pinnida mult välja sarnast infot, et kumb on vastupidavam, kas 2,2T 20V või 4.2 V8. Kütusekulu, tuunimine ja käigukasti tüüp teda eriti ei huvita. Küll aga oleks tal plaanis sõita aastas üle 50tkm ning pidada autot 5-10 aastat. Olen ise sõitnud ühe ja sama Audiga kõige rohkem ligi 300tkm (teiste Audidega kõigiga alla 100tkm) ja ei ole ausalt öeldes eriti vaimustuses Audi kui margi kvaliteedist (pole ka kõige hullem). Just sellest aspektist lähtudes, kumba mootorivarianti soovitaksite inimesele, kes sõidab palju, on nõus maksma kütusekulu eest (firma maksab) kuid tahab hoolduse osas odavalt läbi ajada ega viitsi pidevalt remontida oma suht suure läbisõidu juures?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 31.10.07 00:14 Tsiteeri


Selle asjaga on ilmselt nii, et 4,2 V8 ja 2,2T 20V on kasutamismuretuse osas teineteisega võrreldavad rohkem ehk siis, kui seda 20V mootorit ei ole "järgi aidatud" ja ka mitte käest lastud (mõlemad ju suhteliselt levinud olukorrad). Korras hoituna võib 20V ressurss olla vägagi suur.

Põhimõtteliselt on aga igal juhul turbokas tehniliselt keerulisem, nii et V8 omab siiski väikest eelist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 31.10.07 00:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Samas ei nõustu, et 2.2 suuremat hoolt vajab - see arusaam on tulnud odavalt ostetud (loe: rontide) autode kasutajatelt.

Täna üritas üks S4/S6 kinnisidee all vaevlev sõber pinnida mult välja sarnast infot, et kumb on vastupidavam, kas 2,2T 20V või 4.2 V8. Kütusekulu, tuunimine ja käigukasti tüüp teda eriti ei huvita. Küll aga oleks tal plaanis sõita aastas üle 50tkm ning pidada autot 5-10 aastat. Olen ise sõitnud ühe ja sama Audiga kõige rohkem ligi 300tkm (teiste Audidega kõigiga alla 100tkm) ja ei ole ausalt öeldes eriti vaimustuses Audi kui margi kvaliteedist (pole ka kõige hullem). Just sellest aspektist lähtudes, kumba mootorivarianti soovitaksite inimesele, kes sõidab palju, on nõus maksma kütusekulu eest (firma maksab) kuid tahab hoolduse osas odavalt läbi ajada ega viitsi pidevalt remontida oma suht suure läbisõidu juures?

Kogu Sinu posti juures pole eriti selgust/mõistlikkust, mis 20VT mootorist sa räägid, kui inimene tahab pidada autot 5-10.a. ja sõita 50tkm aastas :D Näita mulle viimast toodetud 20VT'd ~10.a. tagasi, mis oleks valmis VEEL kasvõi 5.a. ja 250tkm sõitma ilma suuremate kuludeta :D Vaadaku ikka vähe ajakohasemate isendite hulgast, mitte ärgu pugegu ajalooraamatusse :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 31.10.07 01:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
kui inimene tahab pidada autot 5-10.a. ja sõita 50tkm aastas :D Näita mulle viimast toodetud 20VT'd ~10.a. tagasi, mis oleks valmis VEEL kasvõi 5.a. ja 250tkm sõitma ilma suuremate kuludeta :D

See vist oligi vastus küsimusele, st tasuks vaadata pigem V8 mootorite poole? Kui nüüd türklaste, leedukate ja eestlaste müüdavad 10-15a vanad autod välja jätta, siis nii mõnelgi müügis oleval on ka läbisõidunumbrid üsna soliidsed, ju nad siis ikka kestavad. Küsimus oligi rohkem selles, et milliste kuludega nad neid suuremaid läbisõidunumbreid kestavad. Inimene, kes huvi tunneb, on vanem härrasmees, st auto ei läheks mitte "paugutamiseks" ja viisaka sõidustiili juures peaks neil mootoritel ikka kuigipalju potentsiaali olema. Või eksin? Kahjuks pole omal kogemust, loogika järgi julgeks V8-test rohkemat oodata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.5% - SQL: 37.5%]